Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A2 |
CE3 - Aplicar sistemas de calidade e xestión social, ambiental e económica |
A3 |
CE4 - Que os alumnos aprendan as técnicas de dirección de organizacións públicas e de empresas do sector turístico |
A4 |
CE5 - Que os alumnos teñan coñecementos sobre a normativa que regula as actividades turísticas |
A5 |
CE6 - Saber manexar o capital social, entendendo o destino turístico como sistema e relacionar axentes implicados no desenvolvemento do produto turístico |
B1 |
CB6 - Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B8 |
CG3 - Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseada no coñecemento e orientadas ao ben común |
B12 |
CG7 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvimiento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C1 |
CT1 - Resolver problemas de forma efectiva |
C3 |
CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa |
C4 |
CT4 - Traballar de forma colaborativa |
C7 |
CT7 - Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que doten dunha gran versatilidad para adaptarse a novas situacións |
C9 |
CT9 - Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razonamiento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos habilidades e destrezas |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
|
|
BM1 BM3
|
|
|
AP3 AP4
|
BM1
|
|
|
AP2 AP5
|
BM1
|
|
|
|
BM8
|
CM9
|
|
|
|
CM1 CM4
|
|
|
BM13
|
|
|
|
|
CM3
|
|
|
BM12
|
CM7 CM9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
I. Análise estratéxica |
1. Análise industrial versus análisise interna.
2. Teoría dos Recursos e Capacidades. Aplicación ao caso das
cadeas hostaleiras
3. Casos prácticos |
II. Formulación de Estratexias |
1. Concepto de estratexia
2. Desenvolvemento de estratexia e tipoloxía
3. Aplicación ás organizacións turísticas |
III. Supostos de conducta e incentivos |
1. Introducción.
2. Análise da relación contractual. Estudo do caso das franquías. Aplicación ao sector turístico.
3. Análise do Goberno da empresa. Aplicación ao sector turístico |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
B1 |
18 |
0 |
18 |
Foro virtual |
B14 |
7 |
6 |
13 |
Estudo de casos |
A2 A3 A4 A5 B14 B1 B3 B8 B12 C1 C3 C4 C7 C9 |
10 |
30 |
40 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
No modo presencial consta de clases teóricas para a presentación dos contidos da materia.
Na modalidade online trátase de diferentes materiais teóricos / prácticos sobre os contidos de a materia, ao dispor dos/as alumnos/as para a súa lectura |
Foro virtual |
Participación en foros online, onde os estudantes, tanto presenciais como online, terán que adoptar unha visión crítica sobre temas de interese actual relacionados coa materia. |
Estudo de casos |
Casos prácticos en grupo que terán que realizar os alumnos tanto presenciais como online e que se facilitarán ao longo do curso. A súa entrega debe realizarse a través da plataforma virtual Moodle. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Estudo de casos |
|
Descrición |
Os casos prácticos requirirán que se entreguen nunha data tope determinada.
Ante calquera dúbida que teñan os alumnos presenciais e online na súa elaboración poden enviarnos as dúbidas por correo electrónico. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Foro virtual |
B14 |
Participación en foros online, sobre a temática da materia, tanto para alumnos/as presenciais como online |
10 |
Estudo de casos |
A2 A3 A4 A5 B14 B1 B3 B8 B12 C1 C3 C4 C7 C9 |
Casos prácticos en grupo tanto para alumnos/as presenciais como online |
90 |
|
Observacións avaliación |
Terase en conta a participación nos foros virtuais, tanto para os alumnos/ as presenciais como alumnos/ as online (10% nota final).
Tanto no caso de alumnos/ as presenciais como online, avaliaranse tamén dous casos prácticos cuxo contido, datas de entrega e demais características, veñen recollidos no documento "Normas materia Dirección Estratéxica" (90% nota final)
Os casos prácticos realízanse en grupo duns 5 membros (os grupos para os/ as alumnos/ as online serán asignados polas profesoras e comunicados antes do inicio das clases). A cada grupo corresponderalle escoller unha empresa do sector turístico a analizar e deberá comunicarlle ás profesoras a elección.
Mantense o mesmo sistema de avaliación na primeira oportunidade e na segunda oportunidade.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Bueno Campo et al. (2006). Dirección estratégica ... Pirámide |
Los artículos de lectura obligatoria son:
• Eisenhardt, K (1989): “Agency Theory: An Assessment And Review”, Academy of Management. The Academy of Management Review; Jan 14, 1; p. 57.
• Galbreath, J. (2005): “Which resources matter the most to firm success? A exploratory study of resource-based firm”, Technovation, 25, p. 979-987
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|