Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A7 |
CE9 - Remodelar destinos turísticos maduros para adaptalos ás novas esixencias da demanda e ao desenvolvemento sustentable das comunidades receptoras |
A8 |
CE11 - Saber definir proxectos de investigación innovadores que repercutan positivamente no sector |
A10 |
CE10 - Manexar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización |
B2 |
CB7 - Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B3 |
CB8 - Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B5 |
CB10 - Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo. |
B7 |
CG2 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
B10 |
CG5 - Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse |
B12 |
CG7 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvimiento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C2 |
CT2 - Comunicarse de xeito afectiva nunha contorna de traballo |
C3 |
CT3 - Trabajar de forma autónoma con iniciativa |
C4 |
CT4 - Traballar de forma colaborativa |
C7 |
CT7 - Capacidade para a aprendizaxe de novos métodos e teorías, que doten dunha gran versatilidad para adaptarse a novas situacións |
C8 |
CT8 - Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Que os alumnos coñezan a utilidade dos sistemas de información xegráfica para o sector turístico |
AP7 AI1
|
BM10
|
CM7
|
Que os estudantes sexan capaces de utilizar sistemas de información xeográfica simples (google maps e google earth) |
AI1 AM1
|
BM7 BM10 BM12
|
CM3 CM7
|
Ser capaz de utilizar ferramentas web 2.0 |
AI1 AM1
|
BM2 BM7 BM10 BM12
|
CM3 CM7
|
Ter coñecementos básicos doutras ferramentas informáticas útiles para o sector turístico |
AM1
|
BM3 BM5 BM10 BM12
|
CM2 CM3 CM4 CM8
|
Ser capaz de analizar un sitio web de destinos turísticos |
AP7 AI1 AM1
|
BM2 BM3 BM5 BM10 BM12
|
CM3 CM7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
A Web 2.0 |
Concepto e aplicacións principais
Desenvolvemento dun blog de información turística en Wordpress |
Avaliación e optimización de sitios web |
Criterios de calidade e factores de éxito esenciais para os sitios web de destinos.
Métodos de avaliación e análise dun sitio web de destinos. |
Sistemas de información xeográfica |
Definición e conceptos básicos
Google maps
Google earth |
Outras tecnoloxías |
Minería de datos
Cidades intelixentes
Realidade aumentada
Aplicacións para o turismo |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Sesión maxistral |
A8 B10 B12 C7 |
25 |
37.5 |
62.5 |
Presentación oral |
A8 B10 B12 C2 C3 C7 C8 |
0.5 |
0.5 |
1 |
Prácticas de laboratorio |
A7 A10 A8 B2 B3 B5 B7 C3 C4 C7 |
34.5 |
51.75 |
86.25 |
|
Atención personalizada |
|
0.25 |
0 |
0.25 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Sesión maxistral |
Aulas teóricas. Nelas expoñeranse os contidos fundamentais da materia. Consisten en obxectivos, motivación, desenvolvemento conceptual, utilidade e resumo.
|
Presentación oral |
Os alumnos da modalidade presencial presentarán ante o profesor e compañeiros unha tecnoloxía ou un proxecto TIC innovador no ámbito do turismo
|
Prácticas de laboratorio |
No aula, intercalada coas explicacións, os alumnos desenvolverán un exemplo do material explicado.
Os alumnos teñen diferentes materiais de apoio no curso virtual: powerpoints, ligazóns a tutoriais, etc. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
Durante as prácticas de laboratorio, o profesor realizará exercicios que o alumno realizará ao mesmo tempo, se precisan axuda o profesor axudaralle.
O profesor tamén propoñerá exercicios para que os alumnos fagan semiautonomamente, xa que contarán coa axuda do profesor para as súas dúbidas.
Durante as presentacións, o profesor pode apoiar a presentación do alumno con explicacións ou outros exemplos relevantes.
Ao longo do curso, o profesorado estará dispoñible en titorías por teams.
José R. Paramá:
jose.parama@udc.es
Óscar Ramos:
oscar.ramos@udc.es
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Prácticas de laboratorio |
A7 A10 A8 B2 B3 B5 B7 C3 C4 C7 |
Os alumnos deben presentar 4 traballos.
-Avaliación dun sitio web (AW)
-Desenvolvemento dun blog (BLG)
-Desenvolvemento dun mapa (MAP)
-Exposición dunha tecnoloxía ou proxecto TIC innovador no sector turístico (TIC)
As porcentaxes nas que cada traballo puntuación na nota global son as seguintes:
-AW: 0.3
-BLG: 0.2
-MAP: 0.4
-ICT: 0.1
Para superar a materia debes cumprir estas tres condicións:
-A nota = (AWx0.3) + (BLGx0.2) + (MAPx0.4) + (TICx0.1) debe ser de polo menos 5.
- Os 4 traballos deben ser entregados.
-A nota de cada un dos traballos debe ser como mínimo de 4 (sobre 10). Se non se cumpre esta condición, a puntuación máxima global será, como máximo, de 4,5.
SEGUNDA OPORTUNIDADE: Para pasar a materia na segunda oportunidade, deberán presentarse os mesmos catro traballos, coas mesmas porcentaxes na nota global.
A exposición dunha tecnoloxía ou proxecto TIC innovador substitúese por un traballo escrito.
Os traballos aprobados na primeira oportunidade son liberados e, polo tanto, so se deben entregar os que non se superaron.
Se na primeira oportunidade se obtivo entre un 4 e 4.9 nunha práctica, pode optar por entregar unha nova versión da práctica ou non. Se se entrega unha nova versión, a nota que se terá en conta será a da nova versión. |
100 |
|
Observacións avaliación |
Un estudante considérase NON PRESENTADO se non entrega ningunha das prácticas
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Google (). Ayuda google earth. https://support.google.com/earth/?hl=es
Google (). Ayuda google maps. https://support.google.com/maps/?hl=es
OMT (2001). Comercio Electrónico y Turismo. . Consejo Empresarial CEOMT
OMT (2005). Evaluación y optimización de sitios web. Consejo Empresarial CEOMT
Óscar Ramos (). Expliación Tema 2.
José R. Paramá (). Explicación general de la asignatura.
Óscar Ramos (). Explicación Tema 1.
José R. Paramá (). Explicación Tema 3.
José R. Paramá (). Explicación Tema 4.
(). Planeta web 2.0 Inteligencia colectiva o medios fast food. www.planetaweb2.net |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|