Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||
Asignatura (*) | Nuevas tecnologías aplicadas a destinos y productos turísticos | Código | 615524005 | ||||||
Titulación |
|
||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Máster Oficial | 1º cuatrimestre |
Primero | Obligatoria | 6 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidad docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Ciencias da Computación e Tecnoloxías da Información Computación |
||||||||
Coordinador/a |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | |||||||||
Descripción general | Hoxe en día as novas tecnoloxías están presentes en todos os ámbitos da nosa vida, o turismo non é unha excepción. Nesta materia, explóranse varios aspectos destas tecnoloxías aplicadas ao turismo. Primeiro, estúdanse as características dun sitio web de turismo segundo a OMT (Organización Mundial do Turismo). O obxectivo é ser capaz de avaliar a idoneidade do deseño e estructuración dun sitio web sobre turismo. Dentro desta mesma liña, aprenderás a desenvolver blogs con ferramentas sinxelas. Outra tecnoloxía de interese evidente para o mundo do turismo son os Sistemas de Información Xeográfica (SIG), que permiten asociar información multimedia a puntos dun mapa. Despois dunha breve introdución ao GIS, aprenderase a desenvolver un GIS sinxelo con ferramentas fáciles de usar. Finalmente, farase unha revisión das tecnoloxías máis modernas e aplicables ao mundo do turismo, para motivar a necesidade de innovación tecnolóxica tamén no marco do turismo, como aspecto fundamental para a mellora e diferenciación dos nosos produtos turísticos. | ||||||||
Plan de contingencia |
1. Modificacións nos contidos Non haberá cambios nos contidos. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen *Metodoloxías docentes que se modifican - Sesión maxistral: combinación de sesións de Teams on-line (síncronas) e vídeos (asíncronos). - Solución de problemas: combinación de sesións de Teams on-line (síncronas) e vídeos (asíncronos). Titorías individuais e/ou grupais mediante Teams. - Prácticas de laboratorio: combinación de sesións de Teams on-line (síncronas) e vídeos (asíncronos). Titorías individuais e/ou grupais vía Teams. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Toda a atención personalizada será realizada a través das plataformas corporativas da UDC (Teams, correo electrónico, foros de Moodle) - Para as titorías, pedirase aos estudantes que soliciten cita para realizar videochamadas nos horarios establecidos en espazos.udc.es. 4. Modificacións na avaliación Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que o traballo de "Exposición dunha tecnoloxía ou proxecto TIC innovador no sector turístico" pasará a ser un traballo escrito. *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non hai modificacións |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías |