Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||
Asignatura (*) | Modelos de provisión del bienestar | Código | 615525003 | ||||
Titulación |
|
||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | ||
Máster Oficial | 1º cuatrimestre |
Primero | Obligatoria | 6 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidad docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Socioloxía e Ciencias da Comunicación |
||||||
Coordinador/a |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descripción general | A materia “Modelos de provisión do benestar” identifica como entidades de provisión de benestar a familia, o mercado, o Estado e a comunidade. Ao longo do temario explórase a participación histórica de cada unha destas axencias na prestación de coidados e de apoio persoal, facendo especial fincapé nos cambios que a súa distribución ten experimentado desde a aprobación das políticas de austeridade. Asemade, o programa céntrase no caso español, examinando as características propias do noso modelo de benestar. Nas clases sosterase o principio de debate democrático, escoitando e respetando todas as opinións diversas en torno aos temas tratados, tanto de parte do profesorado como do alumnado. | ||||||
Plan de contingencia |
1. Modificacións nos contidos Non se farán cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen - Sesión maxistral: vía Teams - Estudo de casos: vía Teams (computa na avaliación) - Obradoiro: Vía Teams y Moodle (calcula na avaliación) - Leituras: vía Teams e Moodle (calcula na avaliación) *Metodoloxías docentes que se modifican Ningún. Os existentes adaptaranse ao formato non presencial ou semipresencial. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Correo electrónico: Diariamente. De utilidade para facer consultas, solicitar reunións virtuais, resolver dúbidas e facer un seguimento de traballos supervisados. - Moodle: Diariamente. Segundo as necesidades do alumnado. - Equipos: sesións maxistrais nas que se explica o contido teórico e sesións interactivas nas que se propoñen as actividades do taller e se seguen os estudos de caso. Programáranse seguindo o calendario do curso. 4. Modificacións na avaliación - Obradoiro 30% (engadido ao 20% previsto, 10% de asistencia a sesións presenciais) *Observacións de avaliación: Os/as alumnos/as na modalidade NON PRESENCIAL serán avaliados do seguinte xeito: o Leituras: realización da ensaio individual. 50% o Estudo de caso: 40% (non será necesario presentalo na clase e pódese facer individualmente) o Obradoiro: participación a través de foros que se abrirán para que poidan comentar leituras, documentais, etc. 10% A segunda oportunidade en Xullo valorarase do seguinte xeito: o Leituras: realización da proba individual. 50% o Estudo de caso: 40% (non será necesario presentalo na clase e pódese facer individualmente) 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non hai modificacións porque todo está dispoñible en formato electrónico. Os textos necesarios serán postos a disposición dos/as estudantes a través de Moodle. |
|