Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A8 |
Capacidade para aplicar técnicas e procesos de producción e de difusión audiovisual en tódalas súas fases, incluída a súa promoción e comercialización. |
A17 |
Competencia na organización de presupostos, procesos técnicos e comercialización de obras audiovisuais e multimedia. |
A18 |
Capacidade para aplicar técnicas e procesos de creación e recursos técnicos ou humanos necesarios para o deseño de producción integral dun traballo audiovisual. |
B2 |
Aprender a comunicarse con habilidade e fluidez. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B8 |
Traballar en equipo respetando os valores dos demais. |
B9 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B12 |
Capacidade de incorporarse e adaptarse a un equipo de traballo. |
B13 |
Capacidade para asumir un liderado en proxectos. |
B14 |
Capacidade para asumir riscos expresivos e temáticos, comunicando as ideas propias. |
B18 |
Capacidade para adaptarse a contornos cambiantes. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
1. Comprender o proceso de elaboración e creación de obras audiovisuais.
2. Coñecer as funcións e tarefas de os que inteveñen en dito proceso, así como as etapas deste.
3. Obter unha visión global do produto audiovisual segundo un modelo de negocio e un concepto de autoría.
4. Integrar as facetas de guión, visualización, deseño de produción, fotografía, banda sonora e postprodución nun proxecto totalmente planifcado.
5. Coñecer e poñer en práctica as artes da realización, adquirir certa soltura no manexo dunha cámara de video, a iluminación e o son.
6. Exercitar a adaptación de textos literarios, a aplicación de guións orixinais, a búsqueda e elección de localizaciós axeitadas e súa necesaria ambientación, elaboración de planos de traballo (organización da produción) e a edición do exercicio: minutados de brutos gravados, guión de edición, elaboración de bandas sonora, creación de títulos, etc.; e a operación xeral dos medios técnicos que requira o proceso de realización. |
A8 A17 A18
|
B2 B5 B8 B9 B12 B13 B14 B18
|
C3 C6 C7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Produción e Realización nun estudio de Animación |
Pipeline. O fluxo de traballo nun estudio de animación
Produción:
-A labor do productor
-Producer Line
-O equipo de produción
Realización:
-Dirección e Codirección
-O director de animación |
A idea: propostas e argumentos |
Da idea ao guión e a planificación de produción |
O proceso de produción |
Planificación de tarefas dun proceso de produción. |
Produtora e persoal |
Desenvolvemento dun proceso de produción audiovisual. Xestión de recursos humanos. Departamentos e asignación de tarefas. |
Medios técnicos |
Equipos
Soportes
Iluminación |
A produción de campo |
-Diferenzas entre produción cinematográfica e televisiva.
-Fases do proceso de producción: preproducción, produción e postprodución.
-Instrumentos no proceso de producción Movie Magic (Sreenwriter, Scheduling, Budgeting).
-As funcios do persoal na produción de campo
|
O poder da cámara |
Campo e fóra de campo
Tipos de planos
Movementos de cámara |
Planifcación de secuencias |
Secuencias de diálogo
Secuencias de movemento |
Realización práctica |
Raccord e composición |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Collaborative learning |
A8 A17 A18 B2 B5 B8 B9 B12 B13 B14 B18 C3 C6 C7 |
47 |
188 |
235 |
Mixed objective/subjective test |
A8 A17 B2 B5 B8 |
1 |
25 |
26 |
Guest lecture / keynote speech |
A8 A17 A18 B2 B5 |
12 |
10 |
22 |
|
Personalized attention |
|
4.5 |
0 |
4.5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Collaborative learning |
Realización de diferentes prácticas en grupo. A parte práctica significará un 60% da nota final.
|
Mixed objective/subjective test |
A parte teórica conta cun valor do 40% da nota final. Esta estará composta por unha parte tipo test, unha serie de preguntas cortas e un caso práctico. |
Guest lecture / keynote speech |
Clases teóricas con desenvolvemento de casos prácticos de realización audiovisual. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Collaborative learning |
|
Description |
Os alumnos necesitarán atención personalizada para resolver as dudas na realización das prácticas. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Collaborative learning |
A8 A17 A18 B2 B5 B8 B9 B12 B13 B14 B18 C3 C6 C7 |
Creación de diferentes productos audiovisuais.
|
40 |
Mixed objective/subjective test |
A8 A17 B2 B5 B8 |
Proba composta por: unha parte tipo test e unha serie de preguntas cortas. |
60 |
|
Assessment comments |
-O alumno deberá facer unhas prácticas que lle serán encargadas e ademáis asistir ao examen teórico. -Para superar a asignatura deberán estar aprobadas as dúas partes, tanto a teoría como a práctica.
|
Sources of information |
Basic
|
(). .
(). .
Katz, Steve D. (2001). Dirección 1. Plano a plano. De la idea a la pantalla. Plot ediciones, Madrid
Katz, Steve D. (2000). Dirección 2. Rodando. La planifcación de las escenas.. Plot ediciones, Madrid
Rabiger, Michael (2001). Dirección de documentales. IORTV, Madrid
Cury, Iván (2002). Directing and producing for televisión. A format approach. Focal Press
Augros,Jöel (2000). El dinero de Hollywood. Paidós
Augros, Joël (2000). El dinero de Hollywood: financiación, producción, distribución y nuevos mercados. Paidós
Sáinz Sánchez, Miguel (1999). El productor audiovisual. Sinteis
Arijón, D. (1988). Gramática del lenguaje audiovisual. Escuela de cine y vídeo: Guipúzcoa
Clemente, Jorge (2004). Introducción al software de gestión en la producción audiovisual. Fragua
Miller, Pat P. (1997). La supervisión del guión.. IORTV, Madrid
Millerson, G. (2003). Producción y realización en televisión. IORTV, Madrid
Catherine Winder (2001). Producing Animation. Focal Press
Barroso, Jaime (2008). Realización audiovisual. Editorial Síntesis, Madrid
Barroso, Jaime (1996). Realización de los géneros televisivos. Síntesis, Madrid
Barroso, Jaime (2001). Técnicas de realización de reportajes y documentales para televisión. IORTV, Madrid
Castillo, José María (2004). Televisión y lenguaje audiovisual. IORTV, Madrid
Castillo, José María (2009). Televisión, realización y lenguaje audiovisual. IORTV, Madrid
Lea Milic (2006). The Animation Producer´s Handbook. Open University Press |
Os manuais de referencia desta materia son: "Televisión, realización y lenguaje audiovisual", de José María Castillo "Producción y realización en televisión", de G. Millerson. A restante bibliografía presentada é de consulta recomendada para o alumnado. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Guión/616011404 | Posprodución de Audio e Vídeo/616011622 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Fotografía, Vídeo e Audio/616011401 | Guión/616011404 | Deseño de Produción e Dirección Artística/616011406 |
|
|