Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A2 |
Crear productos audiovisuais. |
A7 |
Coñecelas técnicas de creación e produción audiovisual. |
A8 |
Coñecela tecnoloxía audiovisual. |
B8 |
Empregar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) precisas para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C1 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C2 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C3 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C4 |
Valorar a importancia que ten a investigación, innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Coñecer ferramentas útiles e amplamente empregadas para a creación e xestión de proxectos multimedia |
A2 A7
|
B8
|
C1 C2 C3 C4
|
Saber administrar e empregar determinadas ferramentas Web para a súa inclusión en proxectos audiovisuais |
A2 A8
|
B8
|
C2
|
Recoñecer termos e funcións propios das tecnoloxías da información e as comunicacións co obxectivo de mellorar a colaboración no desenvolvemento de proxectos complexos nos que participen profesionais de distintas áreas |
A7 A8
|
B8
|
C2
|
Deseñar e desenvolver un proxecto multimedia que integre múltiples ferramentas Web tendo en conta aspectos como: as tecnoloxías informáticas existentes, a representación adecuada de datos multimedia, a inclusión de capacidades sociais e de comunicación a través da Web |
A2 A7
|
B8
|
C1 C2
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
1. Creación de blogs, foros e wikis |
1.1. Tecnoloxías de blogs
1.2. Tecnoloxías de foros
1.3. Tecnoloxías de wikis |
2. Posicionamento en buscadores: estratexias de visibilidade na rede |
2.1. Posicionamento en buscadores: estratexias de visibilidade na rede
|
3. Deseño adaptable, navegabilidade e usabilidade web |
3.1. Deseño adaptable, navegabilidade e usabilidade web |
4. Plataformas de distribución de video e audio na rede |
4.1. Plataformas de distribución de video e audio na rede |
5. Xestores de contidos e webs dinámicas |
5.1. Xestores de contidos e webs dinámicas |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A2 A8 B8 C2 C4 |
3 |
9 |
12 |
Prácticas de laboratorio |
A2 A7 A8 B8 C2 C3 C4 |
14 |
98 |
112 |
Proba obxectiva |
A7 A8 B8 C2 |
1 |
0 |
1 |
Presentación oral |
A8 B8 C2 |
1 |
1 |
2 |
Sesión maxistral |
A2 A7 A8 B8 C1 C2 C3 C4 |
21 |
0 |
21 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
Proxectos relacionados coas técnicas empregadas nas prácticas de laboratorio |
Prácticas de laboratorio |
- Emprego de ferramentas de xestión de blogs, foros e wikis
- Técnicas de posicionamento en buscadores
- Deseño adaptable, navegabilidade e usabilidade web
- Plataformas de distribución de video e audio na rede
- Xestores de contidos e webs dinámicas |
Proba obxectiva |
Proba de avaliación dos contidos da materia |
Presentación oral |
Exposición dos traballos tutelados |
Sesión maxistral |
Presentación dos aspectos teóricos da materia |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Prácticas de laboratorio |
|
Descrición |
A atención personalizada está enfocada a apoiar ao alumnado na compresión das diferentes técnicas mediante o apoio nas titorías e a resolución das dúbidas que xurdan nas clases maxistrais.
Tamén, se lle prestará axuda ao alumnado nas dúbidas que podan xurdir na realización das prácticas e durante a aprendizaxe mediante os traballos tutelados, para un mellor aproveitamento e comprensión dos coñecementos vistos na clase.
No desenvolvemento xeral da materia empregaranse, como medios telemáticos, as ferramentas proporcionadas pola UDC (Moodle, Teams, email, etc.). |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A2 A8 B8 C2 C4 |
Avaliarase a calidade dos proxectos realizados nos diferentes aspectos da asignatura |
25 |
Prácticas de laboratorio |
A2 A7 A8 B8 C2 C3 C4 |
Seguemento das prácticas a realizar no laboratorio |
30 |
Proba obxectiva |
A7 A8 B8 C2 |
Proba de avaliación dos coñecementos teórico/prácticos da asignatura |
40 |
Presentación oral |
A8 B8 C2 |
Exposición dos traballos tutelados |
5 |
|
Observacións avaliación |
Para aprobar a asignatura é imprescindible acadar unha nota mínima na parte teórica e práctica. Esta nota mínima será de 4 puntos sobre un máximo de 10 puntos. En caso de non chegar á nota mínima nalgunha das partes, a máxima nota
global que se poderá acadar é dun 4.5. ESTUDANTES CON MATRÍCULA A TEMPO PARCIAL: Deberán poñerse en contacto cos profesores da asignatura para posibilitar a realización das tarefas fora da organización habitual de materia.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Richardson, William (2010). Blogs, wikis, podcasts, and other powerful web tools for classrooms. Ed. Corwin Press
Carazo Gil, Francisco Javier (2011). Domine WordPress: manual práctico. Ed. Ra-Ma
Wright-Porto, Heather (2011). Google Blogger. Ed. Anaya Multimedia
Maciá Domene, Fernando (2009). Posicionamiento en buscadores. Ed. Anaya Multimedia
Woods, Dan; Thoeny, Peter (2007). Wikis For Dummies. Ed. John Wiley & Sons |
|
Bibliografía complementaria
|
|
- WordPress. http://wordpress.org - Blogger. http://www.blogger.com - phpBB. http://www.phpbb.com - MediaWiki. http://www.mediawiki.org - DokuWiki. https://www.dokuwiki.org - Drupal. https://www.drupal.org |
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Recomendase ao alumnado, para un aproveitamento óptimo da materia, un seguimento activo das clases así como participar nas distintas actividades e o uso da atención personalizada para a resolución das dúbidas ou cuestións que lle podan xurdir. |
|