Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||
Asignatura (*) | Baloncesto y su didáctica | Código | 620G01018 | ||||
Titulación |
|
||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | ||
Grado | 2º cuatrimestre |
Segundo | Obligatoria | 6 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidad docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Educación Física e Deportiva |
||||||
Coordinador/a |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descripción general | Nesta materia, preeténdese que o alumnado adquira un coñecemento crítico e práctico sobre os obxectivos, metodoloxías e avaliación das habilidades específicas propias para un proceso de iniciación deportiva en baloncesto en diferentes ámbitos: federativo, social e escolas deportivas. | ||||||
Plan de contingencia |
Addenda 2022. GALEGO 1. Modificacións nos contidos. Non hai modificación de contidos no suposto de ensino a distancia. 2. Metodoloxías. *Metodoloxías docentes que se manteñen Proba clínica 15%, Proba obxectiva, 40%, Práctica de Actividade Física, 45%. *Metodoloxías docentes que se modifican Desaparece a parte de “Prática da Actividade Física” e “Proba clínica”, que serán sustituidan polos traballos indicados a continuación: Actividade 1. Análise do pase. https://www.youtube.com/watch?v=NryYEOkWSgU Actividade 2. Análise do bote. https://www.youtube.com/watch?v=Zix5EP74jTs Actividade 3. Análise do pase en minibasket. O alumando selecciona un partido completo de xogo de partidos correspondientes aos campeonatos de España por autonomías na categoría de idade “minibasket”, para analizar os pases segundo una plantilla aportada polo profesor. O partido para analizar terá que ser aprobado, previamente polo profesorado da asignatura. Actividade 4. Análisis dun adestramento. https://www.youtube.com/watch?v=BxeLVIV_5As&list=RDCMUCeobZ8r_3CqdOFkrF-REoig&index=22 Actividade 5. Presentación dunha proposta de programa de iniciación deportiva ás nais, país ou titores, a partir dos documentos “base” seguintes: 1. Guión sobre “Cómo organizar la reunión con los padres”. 2. “Presentación ante los padres del programa de iniciación deportiva en baloncesto”. Actividade 6. Defensa en zona e cómo atacala. https://youtu.be/fawxFkYsaKQ (Going Up against the 2-3 zone) https://youtu.be/qKrT3FTQsVA (Louisville 2-3 Match-Up Zone Defense) https://youtu.be/dzr-zkIrXDY (2-3 Zone Part 1- The Back Line) https://youtu.be/pfRIOxPseew(2-3 Zone Part 3- Ball Screens). Actividade 7. Construcción dun programa de iniciación deportiva en baloncesto. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado. Teams, no horario lectivo previsto. Moodle Atención personalizada, uns 4 días á semana 4. Modificacións na avaliación Práctica de actividade física DESAPARECE. Actividade 1. Análise do pase, 5%. Actividade 2. Análise do bote, 5%. Actividade 3. Análise do pase en minibasket, 5%. Actividade 4. Análise dun adestramento, 5%. Actividade 5. Ataques ás defensas en zona, 10%. Actividade 6. Defensa en zona e cómo atacala, 20% Actividade 7. Confección de un programa de iniciación deportiva en baloncesto, 50%. 4. Observacións de avaliación: As datas de entrega dos traballos terá en conta as posibles combinacións de actividades presenciais e online. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía • de Knop (1993). El papel de los padres en la iniciación deportiva infantil, Unisport. • https://www.youtube.com/watch?v=NryYEOkWSgU • https://www.youtube.com/watch?v=Zix5EP74jTs • https://www.youtube.com/watch?v=BxeLVIV_5As&list=RDCMUCeobZ8r_3CqdOFkrF-REoig&index=22 https://youtu.be/fawxFkYsaKQ (Going Up against the 2-3 zone). • https://youtu.be/qKrT3FTQsVA (Louisville 2-3 Match-Up Zone Defense). • https://youtu.be/dzr-zkIrXDY (2-3 Zone Part 1- The Back Line). • https://youtu.be/pfRIOxPseew(2-3 Zone Part 3- Ball Screens). |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías |