A avaliación, como sistema de recollida de información
orientada á emisión de xuízos de valor (e no seu caso de mérito) sobre o
proceso de aprendizaxe, require un desenvolvemento continuo cunha constante
implicación do alumno. Con esta premisa, a asistencia e participación do alumno
enténdense fundamentais, de forma que unha ausencia inxustificada e reiterativa
pode repercutir desfavorablemente na cualificación obtida por curso, en similar
proporción que unha carencia de participación ou unha actitude negativa. Nos
criterios de corrección recóllense non só a exactitude dos resultados, senón
tamén a claridade da presentación, a estructuración da análise efectuada, a utilización
de unidades, a correcta aplicación dos criterios normativos, e a terminoloxía
empregada.
O sistema de avaliación continua configúrase con probas mixtas
(exame teórico-práctico) que se realizarán durante o período lectivo, e a
práctica de taller, representando cada un destes ítems a porcentaxe antes
indicada sobre a cualificación global.
Para poder realizar as probas mixtas intermedias son requisitos
necesarios:
·
Entregar a ficha de alumno correctamente no
prazo estipulado.
·
Unha asistencia non inferior ao 80% no período
correspondente, aplicable en cada unha das categorías de clases presenciais
(expositivas, interactivas e de taller). Esta condición non será esixible aos
alumnos con matrícula a tempo parcial.
Para poder superar a materia por curso deberanse satisfacer as
seguintes esixencias:
·
Obter en cada unha das probas mixtas intermedias
unha cualificación non inferior a 5 sobre 10.
·
Obter no exercicio de taller unha cualificación
non inferior a 1 sobre 5.
Os alumnos que non superasen a materia por curso volverán
examinarse das partes (probas mixtas) pendentes nas dúas oportunidades oficiais
do mesmo curso. En ambos os casos conservarase a nota do taller obtida, dado
que a entrega deste exercicio é única, na data que para ese efecto se defina.
Loa alumnos que superasen a materia de proxectos 6, para poder
aprobar estruturas 4, terán que desenvolver a súa proposta de taller sobre o
tema desenvolvido no curso en que superasen proxectos 6, sendo esixible en todo
caso un adecuado seguimento durante o período da docencia de taller.
Cualquier constatación de plaxio ou incumprimento relevante
das condicións establecidas para o desenvolvemento de entregas e/ou exámenes,
derivará nunha calificación de suspenso (0) na materia e na convocatoria
correspondentes, invalidando calquera valoración obtida en todas as actividades
de avaliación previas de cara a outras convocatorias.
Diseño de estructuras de hormigón armado. Pérez Valcárcel, J.;
Martín, E. Reprografía del Noroeste. 2017.
Introducción a las estructuras de hormigón armado. Pérez
Valcárcel, J. Reprografía del Noroeste. 2013
Pórticos de hormigón armado. Pérez Valcárcel, J. Reprografía
del Noroeste.2010.
Forjados unidireccionales de hormigón armado. Pérez Valcárcel,
J.; Aragón, J. Reprografía del Noroeste. 2010.
Placas y forjados reticulares. Pérez Valcárcel, J. Reprografía
del Noroeste. 2011.
Cálculo y representación de pórticos de hormigón. Casos
prácticos. Domínguez, E. et al. Reprografía del Noroeste. 2012.
EHE-08 Instrucción de Hormigón Estructural. Ministerio de
Fomento. 2008.
https://www.cscae.com/images/stories/Noticias/Tecnica/EHE2008comentada1.pdf
https://www.fomento.gob.es/MFOM/LANG_CASTELLANO/ORGANOS_COLEGIADOS/MASORGANOS/CPH/instrucciones/EHE_es/
Guía de aplicación de la Instrucción de Hormigón Estructural
(EHE-08). Ministerio de Fomento. 2014.
RC-16 Instrucción para la recepción de cementos. Ministerio de
Fomento. 2016.
https://www.boe.es/boe/dias/2016/06/25/pdfs/BOE-A-2016-6167.pdf
Código Técnico de la Edificación. Ministerio de la vivienda.
2009.
DB SE-A. Seguridad estructural. Acero.
DB SE. Seguridad estructural. Bases de cálculo.
DB SE-AE. Seguridad estructural. Acciones.
https://www.codigotecnico.org/index.php/menu-seguridad-estructural.html