Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||
Asignatura (*) | Paisaje y Hábitat sostenible | Código | 630G02056 | ||||||
Titulación |
|
||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Quinto | Optativa | 6 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidad docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición |
||||||||
Coordinador/a |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | http://http://paisaxeetsac.blogspot.com.es/ https://www.facebook.com/pages/Paisaxe-e-Habitat | ||||||||
Descripción general |
O curso céntrase na paisaxe resultante das intervencións humanas dentro do seu hábitat. O concepto de paisaxe implica a existencia dunha experiencia cultural, a paisaxe debe ser interpretada ou experimentada. Só a través do coñecemento das relacións que se establecen entre a paisaxe e a experiencia, así como as dos axentes causantes destas relacións, será posible comprender a paisaxe existente e a súa renovación creativa. Campos Venuti definiu o hábitat como "todo o sistema, complexo e extenso, que na sociedade se atopa por riba e por debaixo do simple aloxamento (...). O modelo de hábitat debe englobar no seu conxunto todas aquelas estruturas ambientais, artificiais e naturais, que nas cidades e no campo acollen o desenvolvemento da vida en común e determinan os seus caracteres ”(Campos Venuti, 1981: 177). O curso trata de introducir ao alumno no coñecemento dos elementos que compoñen a paisaxe e as relacións que se establecen entre eles. O obxectivo é proporcionar aos estudantes as ferramentas necesarias para integrar criterios paisaxísticos e ambientais sostibles nos seus proxectos de arquitectura e planificación urbana, así como colaborar eficazmente en equipos multidisciplinares nos procesos de transformación do hábitat, entendido como o espazo no que se desenvolven os seres humanos., vidas, obras e das que extrae recursos. |
||||||||
Plan de contingencia |
1. Modificacións nos contidos -Non se realizan cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen ANÁLISE DE FONTES DOCUMENTAIS. ACTIVIDADES INICIAIS. *Metodoloxías docentes que se modifican SESIÓN MAXISTRAL. Adaptación da forma presencial tradicional á forma non presencial a través da plataforma Teams TRABALLOS TUTELADOS. Realizase a tutela de dito traballo a través das plataformas dixitais aportadas pola UDC. (Teams) mediante titorías acordadas con cada equipo PROBA MIXTA. Non se realizará a proba mixta final. A avaliación deste coñecemento se incorpora a metodoloxía dos Traballos Tutelados Mecanismos de atención personalizada ao alumnado serán por Teams ou Moodle 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado – Correo electrónico: Diariamente, de luns a venres e en horario lectivo. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados. – Moodle: Diariamente, de luns a venres e en horario lectivo. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as “Discusións dirixidas”, a través das que se se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia. – Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da escola. De 1 a 2 sesións semanais en pequeno grupo (ate 6 persoas), para o seguimento e apoio na realización dos “traballos tutelados”. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia. 4. Modificacións na avaliación Traballos tutelados (100%): En relación cos traballos tutelados valorarase: – A adecuación metodolóxica das propostas de traballo. ? A profundidade do contido. ? O dominio das aplicacións utilizadas na elaboración das propostas. ? O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar. ? A utilización de fontes documentais complementarias e actuais. ? A presentación e a claridade da exposición. *Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que: ?- As referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesións que houbo ate o momento no que se suspendeu a actividade presencial. 1. SITUACIÓNS: A) Alumnado con dedicación completa: Asistencia/participación nas actividades de clase mínima do 80%: a) Elaboración e presentación dos traballos de pequeno grupo (100%). B) Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/212): Asistencia/participación nas actividades de clase mínima do 80%: a) Elaboración e presentación dos traballos de pequeno grupo (100%). 2. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: 1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase. 2. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación. 3. Entregar e expoñer os traballos tutelados na data que se indique. 4. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías |