Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||
Asignatura (*) | Arte e Paisaxe | Código | 630G03005 | ||||
Titulación | |||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Composición Proxectos Arquitectónicos, Urbanismo e Composición |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral |
A materia Arte e Paisaxe divídese en dúas partes: - A primeira expón o concepto de paisaxe dende unha perspectiva histórico-estética, que abrangue a orixe e natureza da relación entre paisaxe e arquitectura na Antigüidade e a Idade Media, así como unha introdución á historia do xardín occidental, insistindo na súa dimensión social, simbólica e artística. - A segunda parte da materia céntrase na paisaxe como tema e obxecto da práctica artística, dende o comezo da súa representación na historia da arte occidental, ata a súa inclusión en diversos procesos creativos da arte contemporánea |
||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen - Sesión maxistral - Discusión dirixida - Exposición oral (computa na avaliación) - Proba práctica (computa na avaliación) - Traballos tutelados (con atención personalizada) (computa na avaliación) *Metodoloxías docentes que se modifican 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Correo electrónico: de luns a venres. De utilidade para facer consultas, solicitar titorías, resolver dúbidas e facer un seguimento de traballos supervisados. - Moodle: de luns a venres. Utilízase para a comunicación co grupo, así como para poñer a disposición dos estudantes material relativo ao seguimento das clases e para a entrega de tarefas. - Equipos: 1 sesión semanal para o avance de contidos teóricos na franxa horaria asignada á materia no calendario de clases da facultade. Outra sesión semanal en pequeno grupo (ata 6 persoas), para o seguimento e apoio na realización do "traballo supervisado" e exposición oral. Esta dinámica permite un seguimento axustado ás necesidades de aprendizaxe do alumnado para desenvolver o traballo da materia. 4. Modificacións na avaliación Avaliación continua (50%), distribuída esta porcentaxe do seguinte xeito: - Traballos tutelados (25%) - Presentación oral (Equipos) (25%) Proba obxectiva (exame final, 50%): cuestionario mediante Microsoft Forms *Observacións de avaliación: REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: 1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase. 2. Realiza todas as actividades de avaliación continua (obrigatorio). 3. Entregar e presentar os traballos na data indicada. 4. A segunda oportunidade consistirá nunha proba obxectiva (exame), e nas probas de avaliación continua realizadas no período lectivo, e que non se poden repetir. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía - Non se realizarán cambios. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |