Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Vexetación Aplicada á Paisaxe 1 Código 630G03013
Titulación
Grao en Paisaxe
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web http://https://www.usc.gal/gl/estudos/graos/enxenaria-arquitectura/grao-paisaxe/20212022/vexetacion-aplicada-paisaxe-1-17341-16608-2-96
Descrición xeral https://www.usc.gal/gl/estudos/graos/enxenaria-arquitectura/grao-paisaxe/20212022/vexetacion-aplicada-paisaxe-1-17341-16608-2-96628
Plan de continxencia Plan de CONTINXENCIA para o curso académico 2021-2022

Adaptación da metodoloxía da ensinanza e sistema de avaliación no escenario 2
Metodoloxía da ensinanza: A parte da materia que non se poida impartir nas aulas de maneira presencial farase a través da aula virtual, e a través de videoconferencia, con Microsoft Teams para todos os estudantes que teñan acceso a internet, e facilitando outros recursos, como vídeos, audios e presentacións a aqueles que non teñan acceso a internet. As prácticas de campo e laboratorio serán presenciais un mínimo do 50% das horas prácticas da materia. A aula virtual será parte do vehículo de comunicación entre estudantes e profesor@s.
As competencias traballadas serán as mesmas que no escenario 1.
Toda a información e material empregado na docencia será o mesmo que no escenario 1.

Sistema de avaliación: O sistema de avaliación será o mesmo que para o escenario 1. De non ser posibles as probas presenciais, realizaranse de forma telemática utilizando a plataforma Moodle. Os pesos de cada parte na cualificación final, así como as competencias avaliadas serán as mesmas que no escenario 1.

Adaptación da metodoloxía da ensinanza e sistema de avaliación no escenario 3
Metodoloxía da ensinanza: a materia impartirase na súa totalidade a través da aula virtual e a través de videoconferencia, con Microsoft Teams, no horario de clase oficial, para todos os estudantes que teñan acceso a internet, e facilitando outros recursos, como vídeos, audios e presentacións a aqueles que non teñan acceso a internet. A aula virtual será o vehículo de comunicación entre estudantes e profesor@s. As prácticas de campo e laboratorio que non fora posible realizar presencialmente se substituirán por traballo autónomo do estudante utilizando os recursos web e material docente que se facilitará a través da aula virtual. A aula virtual será o vehículo de comunicación entre estudantes e profesor@s.
As competencias traballadas serán as mesmas que no escenario 1.
Toda a información e material empregado na docencia será o mesmo que no escenario 1. Se non fora posible as visitas dos estudantes a parques e xardíns de forma individual para a realización do herbario dixital, se lles facilitará a elaboración do traballo utilizando recursos de internet que estarán accesibles a través da aula virtual.

Sistema de avaliación: o sistema de avaliación será o mesmo que no escenario 1, salvo que as probas realizaranse de forma telemática utilizando a plataforma Moodle. Os pesos de cada parte na cualificación final, así como as competencias avaliadas serán as mesmas que no escenario 1.
Para superar a materia teranse que superar todas e cada unha das probas/exercicios/traballos. Os requisitos para superar a materia na segunda oportunidade serán os mesmos que para a primeira oportunidade, o estudante terá que aprobar as probas/exercicios/traballos que teña suspensos.

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título

Contidos
Temas Subtemas

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
 
Atención personalizada 0 0
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición

Atención personalizada
Metodoloxías
Descrición


Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
 
Observacións avaliación

Fontes de información
Bibliografía básica

Bibliografía complementaria


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións


(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías