Identifying Data 2021/22
Subject (*) Vegetation Applied to Landscape 1 Code 630G03013
Study programme
Grao en Paisaxe
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 1st four-month period
Second Obligatory 6
Language
Spanish
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department
Coordinador
E-mail
Lecturers
E-mail
Web http://https://www.usc.gal/gl/estudos/graos/enxenaria-arquitectura/grao-paisaxe/20212022/vexetacion-aplicada-paisaxe-1-17341-16608-2-96
General description https://www.usc.gal/gl/estudos/graos/enxenaria-arquitectura/grao-paisaxe/20212022/vexetacion-aplicada-paisaxe-1-17341-16608-2-96628
Contingency plan Plan de CONTINXENCIA para o curso académico 2021-2022

Adaptación da metodoloxía da ensinanza e sistema de avaliación no escenario 2
Metodoloxía da ensinanza: A parte da materia que non se poida impartir nas aulas de maneira presencial farase a través da aula virtual, e a través de videoconferencia, con Microsoft Teams para todos os estudantes que teñan acceso a internet, e facilitando outros recursos, como vídeos, audios e presentacións a aqueles que non teñan acceso a internet. As prácticas de campo e laboratorio serán presenciais un mínimo do 50% das horas prácticas da materia. A aula virtual será parte do vehículo de comunicación entre estudantes e profesor@s.
As competencias traballadas serán as mesmas que no escenario 1.
Toda a información e material empregado na docencia será o mesmo que no escenario 1.

Sistema de avaliación: O sistema de avaliación será o mesmo que para o escenario 1. De non ser posibles as probas presenciais, realizaranse de forma telemática utilizando a plataforma Moodle. Os pesos de cada parte na cualificación final, así como as competencias avaliadas serán as mesmas que no escenario 1.

Adaptación da metodoloxía da ensinanza e sistema de avaliación no escenario 3
Metodoloxía da ensinanza: a materia impartirase na súa totalidade a través da aula virtual e a través de videoconferencia, con Microsoft Teams, no horario de clase oficial, para todos os estudantes que teñan acceso a internet, e facilitando outros recursos, como vídeos, audios e presentacións a aqueles que non teñan acceso a internet. A aula virtual será o vehículo de comunicación entre estudantes e profesor@s. As prácticas de campo e laboratorio que non fora posible realizar presencialmente se substituirán por traballo autónomo do estudante utilizando os recursos web e material docente que se facilitará a través da aula virtual. A aula virtual será o vehículo de comunicación entre estudantes e profesor@s.
As competencias traballadas serán as mesmas que no escenario 1.
Toda a información e material empregado na docencia será o mesmo que no escenario 1. Se non fora posible as visitas dos estudantes a parques e xardíns de forma individual para a realización do herbario dixital, se lles facilitará a elaboración do traballo utilizando recursos de internet que estarán accesibles a través da aula virtual.

Sistema de avaliación: o sistema de avaliación será o mesmo que no escenario 1, salvo que as probas realizaranse de forma telemática utilizando a plataforma Moodle. Os pesos de cada parte na cualificación final, así como as competencias avaliadas serán as mesmas que no escenario 1.
Para superar a materia teranse que superar todas e cada unha das probas/exercicios/traballos. Os requisitos para superar a materia na segunda oportunidade serán os mesmos que para a primeira oportunidade, o estudante terá que aprobar as probas/exercicios/traballos que teña suspensos.

Study programme competencies
Code Study programme competences / results

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences / results

Contents
Topic Sub-topic

Planning
Methodologies / tests Competencies / Results Teaching hours (in-person & virtual) Student’s personal work hours Total hours
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description

Personalized attention
Methodologies
Description


Assessment
Methodologies Competencies / Results Description Qualification
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.