Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
Detectar e definir a causa dos defectos de funcionamento das máquinas e reparalas, a nivel de xestión. |
A8 |
Facer funcionar a máquina, controlar, vixiar e avaliar o seu rendemento e capacidade, a nivel de xestión. |
A13 |
Planificar e programar as operacións, a nivel de xestión. |
A21 |
Operar, reparar, manter, reformar, deseñar e optimizar a nivel de xestión as instalacións industriais relacionadas coa enxeñaría mariña. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B7 |
Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
B10 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B11 |
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas. |
B12 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B13 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B14 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B15 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
B16 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
Falar ben en público |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer as instalacións básicas que constitúen unha plataforma offshore e as súas implicacións en canto a operación, mantemento e xestión dos sistemas e equipos que a compoñen |
AC8 AC13
|
BC1 BC7 BC11 BC12 BC13 BC14 BC15 BC16
|
CC2 CC6 CC8 CC9
|
Coñecer as instalacións básicas que constitúen unha plataforma offshore e as súas implicacións en canto a operación, mantemento e xestión dos sistemas e equipos que a compoñen |
AC2 AC21
|
BC2 BC10
|
CC1
|
Coñecer as instalacións básicas que constitúen unha plataforma offshore e as súas implicacións en canto a operación, mantemento e xestión dos sistemas e equipos que a compoñen |
|
BC6
|
CC4 CC7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
A EXPLOTACIÓN DOS XACEMENTOS PETROLÍFEROS SUBMARINOS |
DESENVOLVEMENTO DUN XACEMENTO PETROLÍFERO OFFSHORE.
A EXPLORACIÓN.
A PRODUCIÓN DE PETRÓLEO E GAS
|
TIPOS DE PLATAFORMAS: PERFORACIÓN E PRODUCCIÓN |
SUMERGIBLES.
SEMI- SUMERGIBLES.
AUTO- ELEVABLES.
BUQUES DE PERFORACIÓN.
BARCAZAS DE PERFORACIÓN.
PLATAFORMAS DE PRODUCIÓN DE PETRÓLEO.
|
ANCORAXE E POSICIONAMENTO |
SISTEMAS DE AMARRE E TIPOS DE ÁNCORAS |
UNIDADES MÓBILES DE TRABALLO |
PLATAFORMAS GUINDASTRE.
BUQUES DE SUBMINISTRACIÓN E APOIO.
BUQUES DE TRANSPORTE SEMI- SUMERGIBLE
|
SINIESTROS EN PLATAFORMAS |
RIESGOS
CONSECUENCIAS |
FSRU - FLOATING STORAGE AND REGASIFICATION UNITS (UNIDADES DE ALMACENAMIENTO E REGASIFICACIÓN A FLOTE |
INTRODUCCIÓN
TIPOS DE FSRU
EQUIPOS E TECNOLOXÍA
|
SRV -SHUTTLE AND REGASIFICATION VESSELS (BUQUE LANZADEIRA E REGASIFICACIÓN) |
INTRODUCCIÓN
EQUIPOS E TECNOLOXÍA |
TECNOLOXÍA DE REGASIFICACIÓN OFFSHORE |
INTRODUCIÓN
TECNOLOXÍA DE REGASIFICACIÓN ONSHORE
REGASIFICACIÓN EN ESPAÑA E REDE GASISTA ESPAÑOLA.
TIPOS DE INSTALACIÓNS DE REGASIFICACIÓN OFFSHORE
TERMINAIS TIPO JACKET
TERMINAIS DE GRAVIDADE
TERMINAIS FLOTANTES. FSRU
TECNOLOXÍA DE REGASIFICACIÓN OFFSHORE
SISTEMAS DE REGASIFICACIÓN CON VAPOR
SISTEMAS DE REGASIFICACIÓN CON VAPOR- GLICOL
SISTEMAS DE REGASIFICACIÓN CON AUGA DE MAR-PROPANO
ANÁLISE DE TECNOLOXÍA E ESPECIFICACIÓNS TÉCNICAS DE EQUIPOS. |
TECNOLOXÍA DE LICUACIÓN OFFSHORE |
INTRODUCIÓN
TECNOLOXÍA DE LICUACIÓN ONSHORE
TIPOS DE INSTALACIÓNS ONSHORE
LICUACIÓN EN FPSO- LNG
CICLO BRAYTON DE REFRIXERACIÓN (PRINCIPIO TERMODINÁMICO E ANÁLISE), TIPOS DE PLANTAS E COMPOÑENTES PRINCIPAIS
LICUACIÓN EN FPSO- LPG, TIPOS DE PLANTAS E COMPOÑENTES PRINCIPAIS |
TENDIDO DE CABLE E TUBAXES OFF-SHORE |
BUQUES CABLEROS-TUBEROS |
XERACIÓN DE ENERXÍA ELÉCTRICA OFF-SHORE |
PARQUES EÓLICOS
TECNOLOXÍA EMPREGADA
PARQUES EÓLICOS MÁIS IMPORTANTES
VANTAXES E INCONVENIENTES
PRINCIPAIS COMPOÑENTES DUNS AEROXERADOR
TIPOS BÁSICOS DE ESTRUTURAS
PROCESO DA CONSTRUCIÓN E INSTALACIÓN DO PARQUE |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A2 A8 A13 A21 B1 B2 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 C7 C8 C9 |
21 |
46 |
67 |
Objective test |
A2 A8 A13 A21 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 C7 C8 C9 |
3 |
0 |
3 |
|
Personalized attention |
|
5 |
0 |
5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Comunicación utilizada para presentar de maneira sintética, secuencial, motivador e preciso os aspectos craves dos contidos fundamentais do temario mediante a exposición oral, con ou sen apoio audiovisual |
Objective test |
Avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes de forma escrita |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Objective test |
A2 A8 A13 A21 B6 B7 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C4 C6 C7 C8 C9 |
Proba escrita recollerá os contidos da materia e aprendizaxe. Esta proba está orientada a avaliar tanto a comprensión dos conceptos teóricos fundamentais, como a súa aplicación á práctica.
Valorarase o desenvolvemento e claridade na explicación e aplicación dos conceptos teóricos e a formulación |
100 |
|
Assessment comments |
“Os criterios de avaliación contemplados nos cadros A-III/1 e A-III/3 do Código STCW, e recolleitos non Sistema de Garantía de Calidade, teranse en conta á hora de deseñar e realizar a avaliación”. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DÚAS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC ( Arts. 2.3; 3. b; 4.3 e 7.5) (04/05/2017): Tera dereito a presentarse a unha proba obxetiva con posibilidade de obtención do 100% nota”.
|
Sources of information |
Basic
|
|
-
CÓDIGO PARA LA CONSTRUCCIÓN Y EL EQUIPO PARA UNIDADES MÓVILES DE PERFORACIÓN
MAR ADENTRO. EDITORIAL:
ORGANIZACIÓN MARÍTIMA INTERNACIONAL. -
OFF-SHORING LOADING SAFETY GUIDELINES. EDITORIAL:
OIL COMPANIES INTERNATIONAL MARINE FORUM -
OFFSHORE INSTALLATION PRACTICE. EDITORIAL:
LRS -
ANCHORING OF FLOATING STRUCTURES. EDITORIAL:
TECHNIP |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Renewable Energy applied to Marine Engineering/631480203 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|