Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Controlar o asento, a estabilidade e os esforzos, a nivel de xestión. |
A2 |
Detectar e definir a causa dos defectos de funcionamento das máquinas e reparalas, a nivel de xestión. |
A5 |
Garantir que se observan as prácticas de seguridade no traballo, a nivel de xestión. |
A6 |
Facer arrancar e parar a máquina propulsora principal e a maquinaria auxiliar, incluídos os sistemas correspondentes, a nivel de xestión. |
A7 |
Facer funcionar o equipo eléctrico e electrónico, a nivel de xestión. |
A8 |
Facer funcionar a máquina, controlar, vixiar e avaliar o seu rendemento e capacidade, a nivel de xestión. |
A9 |
Manter a seguridade dos equipos, sistemas e servizos da maquinaria, a nivel de xestión. |
A14 |
Probar o equipo eléctrico e electrónico, detectar avarías e mantelo en condicións de funcionamento o reparalo, a nivel de xestión. |
A15 |
Utilizar os sistemas de comunicación interna, a nivel de xestión. |
A17 |
Coñecer e ser capaz de aplicar os códigos, normas e regulamentos relativos á operación de buques e artefactos relacionados coa explotación dos recursos mariños, prestando especial atención aos sistemas de seguridade abordo e á protección ambiental. |
A19 |
Regular, controlar, diagnosticar e supervisar sistemas, procesos e máquinas para a toma de decisións en condución e operación. |
A20 |
Capacidade para desenrolar tarefas de análise e síntese de problemas teórico-prácticos en base a conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos. |
A21 |
Operar, reparar, manter, reformar, deseñar e optimizar a nivel de xestión as instalacións industriais relacionadas coa enxeñaría mariña. |
A23 |
Capacidade de autoformación, creatividade e investigación en temas de interese científico e tecnolóxico. |
A25 |
Correcta utilización do idioma Inglés na elaboración de informes técnicos e correspondencia comercial. |
B1 |
Aprender a aprender. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B3 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
B8 |
Versatilidade. |
B10 |
Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica. |
B11 |
Capacidade para resolver problemas con iniciativa, toma de decisións, creatividade, razoamento crítico e de comunicar e transmitir coñecementos, habilidades e destrezas. |
B12 |
Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B13 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a sua capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B14 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B15 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
B16 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
Falar ben en público |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
|
AC1 AC2 AC5 AC7 AC9 AC14 AC15 AC17 AC20 AC23 AC25
|
BC1 BC2 BC3 BC5 BC8 BC10 BC11
|
CC1 CC2 CC7 CC9
|
|
AC6
|
BC1 BC5 BC8
|
CC7
|
|
AC8
|
BC1 BC2 BC3 BC5 BC10 BC11
|
|
Regular, controlar, diagnosticar y supervisar sistemas, procesos y máquinas para la toma de decisións en condución y operación |
AC19
|
BC1 BC2 BC3 BC4 BC8 BC10 BC11 BC12 BC13 BC14 BC15 BC16
|
|
|
|
BC1 BC2 BC8 BC11
|
CC7
|
|
AC21
|
BC1 BC2 BC5 BC10 BC11
|
CC1 CC2 CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Theme 1: Automation Systems for Ship Propulsion, aux. systems & marine devices.
|
- Sensores
- Detectores
- Actuadores
- Hardware de control
- Software de control
- Axustes e calibración
|
Theme 2: Automation and control architectures
|
- Tecnoloxías convencionais de adquisición,información e actuación (señais de tensión e corrente)
- Tecnoloxías dixitais sen cable
- Redes de comunicación
|
Theme 3: Control software |
- Os linguaxes IEC-1131-3
- Ladder
- Bloques función
- Texto estructurado
- SFC
- Diagramas continuos de funcions CFC |
Theme 4: Systems integration project applied to power plants and auxiliary equipment. |
- Aplicación a automatización de:
- Xeradores de vapor.
- Xeradores de agua doce.
- Acondicionamento de aire e climatización.
- Refrixeración.
- Servo-timons.
- Control de paso en sistemas de propulsión.
- Control de la Generación de energía eléctrica
- Transferencia de fluidos
- Control de secuencias de marcha y paro de Motores propulsores, Motores Diesel-generadores, Turbo-generadores, turbinas, calderas y generadores de vapor, equipos auxiliares.
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Case study |
A1 A2 A5 A6 A19 A20 A21 A23 A25 B15 B16 C1 C2 C7 C8 |
10 |
10 |
20 |
Laboratory practice |
A7 A8 A9 A14 A15 A17 B2 B3 B5 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C7 C8 C9 |
20 |
20 |
40 |
Long answer / essay questions |
A17 A19 A20 A23 B1 B2 B3 B4 B8 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C9 |
2 |
3 |
5 |
|
Personalized attention |
|
10 |
0 |
10 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Case study |
The students' understanding of the different problems that the teacher will propose to be solved in class by groups, in order to reach a conclusion. |
Laboratory practice |
Some supervised projects will be proposed in order to promote the self-directed learning of students under the tutelage of the teacher , both academic and professional. |
Long answer / essay questions |
There will be a final exam to evaluate the knowledge, abilities and skills of the student. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Case study |
Laboratory practice |
Long answer / essay questions |
|
Description |
Additional sessions if necessary or on student demand, for the resolution of doubts and support in supervised work |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Case study |
A1 A2 A5 A6 A19 A20 A21 A23 A25 B15 B16 C1 C2 C7 C8 |
Exercicios de casos manexados durante o curso |
40 |
Laboratory practice |
A7 A8 A9 A14 A15 A17 B2 B3 B5 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C7 C8 C9 |
Configuración de PLCs e software de programación |
30 |
Long answer / essay questions |
A17 A19 A20 A23 B1 B2 B3 B4 B8 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C9 |
Verificación de coñecementos sobre os temas de ensayos de laboratorio tratados durante o curso |
30 |
|
Assessment comments |
The evaluation criteria contemplated in table A-III / 2 of the STCW Code, and included in the Quality Assurance System, will be taken into account when designing and carrying out the evaluation. Students with recognition of part-time dedication and academic waiver of attendance exemption, as established by the "NORMA THAT REGULATES THE REGIME OF DEDICATION TO STUDY OF DEGREE STUDENTS AT THE UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3 and 7.5 ) (05/04/2017): upervised projects account for 40 % of the total mark Objective test accounts for 60 % of the total mark *Evaluation observations: The same requirements are maintained in the 2nd evaluation computing attendance both, personal and on-line if applicable (according to the attendee list downloaded from Teams). For students with recognition of part-time dedication and academic exemption from attendance exemption, the grade obtained in the activities associated with the personalized tutoring system will correspond to the evaluation of the supervised projects methodology and objective tests, with a weighting of 40 and 60%, respectively.
|
Sources of information |
Basic
|
|
1. Ferreiro Garc
ía. R. (1995). Nociones sobre aplicación de PLC’s al control de procesos
industriales. ed. Universidad de A Coruña
2. Piedrafita Moreno, Ramón. (1999). Ingeniería de la automatización industrial.
3. Schneider. (1999). Libros de Instrucciones y referencia sobre PLC’s TSX nano y TSX micro y TSX Premiun.
4. Siemens. (1998).Libros de Instrucciones y referencia sobre PLC Simatic S7
5. Fischer Rosemount (1998). Libros de Instrucciones y referencia |
Complementary
|
|
Bibliograf
ía de apoyo PLCs
[1] Balcells Sendra, Josep. (1997). Aut
ómatas programbles
[2] Berger, Hans.(19998). Automating with step 7 in STL: Simatic S7
[3] Cembranos Nistal. (1999). Automatismos eléctricos
[4] Ferreiro García. R. (1995). Nociones sobre aplicación de PLC’s al control de procesos
industriales. ed. Universidad de A Coruña
[5] Gato Balsa y Javier. (1999). Aplicación de un PLC para la maniobra y
[6] Lewis. R.W. (1997). Programming industrial control systems using PLC’s
[7] Martinez Sanchez.(1991). Auomatizar con autómatas programables..
[8] Michel, Gilles. D.L. (1990). Autómatas programables industriales
[9] Piedrafita Moreno, Ramón. (1999). Ingeniería de la automatización industrial
[10] Porras Criado, Alejandro.(1992).Autómatas programables. Fundamento...
[11] Simon, Andre.(1988). Autómatas programables: Programación.y..
[12] Rhoner Peter. (1996).Automation with programmable logic.
Manuales de instruciones
[13] Schneider. (1999). Libros de Instrucciones y referencia sobre PLC
’s TSX nano y TSX micro y TSX Premiun.
[14] Siemens. (1998).Libros de Instrucciones y referencia sobre PLC Simatic Sl
[15] Fischer Rosemount. Libros de Instrucciones y referencia |
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Regulación e Control de Máquinas Navais/631311104 | Sistemas Eléctricos do Buque/631311105 | Sistemas Electrónicos do Buque/631311106 | Propulsion Systems/631480101 | Computational Methods Applied to Marine Engineering/631480201 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|