Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A13 |
Capacidade para a avaliación das avarías e defectos notificados, nos espazos de carga, as tapas de escotilla e os tanques de lastre, e adoptar as medidas oportunas. |
A16 |
Capacidade para vixiar e controlar o cumprimento das prescricións lexislativas e das medidas para garantir a seguridade da vida humana no mar, a protección marítima e a protección do medio mariño. |
A21 |
Capacidade para identificar danos e defectos, elaborar informes e implantar medidas correctivas. |
B2 |
Capacidade para resolver problemas de forma efectiva. |
B4 |
Capacidade para comunicarse de forma efectiva nunha contorna de traballo. |
B5 |
Capacidade para traballar de forma efectiva nunha contorna de traballo. |
B6 |
Capacidade de adaptación a novas situacións. |
B8 |
Capacidade para comunicar por escrito e oralmente os coñecementos precedentes da linguaxe e síntese. |
B9 |
Capacidade de análise e síntese. |
B10 |
Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos. |
B11 |
Capacidade para organizar, planificar e resolver problemas relativos ao departamento de navegación |
B14 |
CB8-Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
B15 |
CB9-Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades |
B16 |
CB10-Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo. |
C1 |
Capacidade para expresarse correctamente tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
C2 |
Capacidade para dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita nun idioma estranxeiro |
C3 |
Capacidade para utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
C4 |
Capacidade para desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común |
C6 |
Capacidade para valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Capacidade para asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida |
C8 |
Capacidade para valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Capacidade para comprender o papel que xogan os distintos actores que interveñen nas múltiples inspeccións que ten que pasar un buque e as esixencias que conleva cada unha delas ao obxecto de poder manter o buque de modo continuo co estándar requirido para que cumpra coa normativa internacional e os regulamentos que resulten de aplicación.
Capacidade para planificar e levar a cabo inspecciones que velan polo cumprimento dos dos Convenios e Códigos internacionais relacionados co ámbito marítimo; asi como dos Regulamentos das Sociedades de Clasificación [Estado de bandeira do buque, Estado Reitor do Porto, Sociedades de Clasificación, Vettings]. |
AP13 AP16 AP21
|
BM2 BM4 BM5 BM6 BM8 BM9 BM10 BM11 BM14 BM15 BM16
|
CM1 CM2 CM3 CM4 CM6 CM7 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
As Inspeccions do Estado de bandeira do buque: |
O UNCLOS como fundamento da súa competencia e obrigacións derivadas. O proceso de Inspección e aspectos que abarca. Os Certificados estatutarios: Convenios Internacionais básicos de aplicación e análise dos requisitos esenciais para lograr a obtención e renovación dos mesmos. A delegación da Inspección e a Certificación nas organizacións Recoñecidas por parte do Estado de Bandeira. A Organización da Inspección e o Recoñecemento de Buques pola Administración Marítima española: Análise da normativa vixente. |
As Sociedades de Clasificación: |
O seu papel histórico, evolución e situación actual con especial referencia ao papel da IACS. A Clasificación: Ámbito de aplicación, asignación, mantemento, suspensión e retirada de clase. Tipos de inspeccións. Análise do proceso
para a obtención dos Certificados de Clase na fase de construción de buque, así como a súa renovación ao longo da vida do mesmo. O dobre papel das Sociedades de Clasificación (como Clase e como Organización Recoñecida por un Estado de Bandeira) e os problemas que expón. A cuestión da responsabilidade das Sociedades de Clasificación: novos tempos.
Normativa de aplicación na UE tras o accidente do ERIKA. |
As Regions MoU e o Estado Rector do Porto: |
Xénese (UNCLOS como fundamento da súa competencia), análise desde a súa implantación e evolución cara a unha cobertura mundial.
Procedementos de inspección con especial referencia ao París MOU e consecuencias no transporte marítimo. Estudo pormenorizado das listas de comprobación a cumprimentar
para tratar de evitar deficiencias e/ou detencións nas Inspeccións. Recursos ante detencións do buque por un Estado Reitor do Porto. |
O proceso de Vetting de un buque: |
Introdución. Xénese, evolución e situación actual. As
Inspeccións como parte relevante do proceso: contido das mesmas e análises das listas de comprobación establecidas nos requirimentos de varias Compañías Vetting de prestixio.
Ámbito de aplicación: A OCIMF e a base de datos SIRE; o CDI e a base de datos SIRE. O papel de INTERTANKO e BIMCO. Outros criterios adicionais selección: O Estado Reitor
do Porto, os Estados de Bandeira, as Sociedades de Clasificación e a base de datos Equasis.
O programa voluntario TMSA como marco para a autovaloración do sistema de xestión da seguridade do operador do buque. Análise xeral de cláusulas sobre vetting nos contratos de fletamento. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Traballos tutelados |
A13 A16 A21 B2 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
4 |
3 |
7 |
Presentación oral |
A13 A16 A21 B2 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
4 |
3 |
7 |
Proba mixta |
A13 A16 A21 B2 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
2 |
0 |
2 |
Sesión maxistral |
A13 A16 A21 B2 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
53 |
80 |
133 |
|
Atención personalizada |
|
1 |
0 |
1 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Traballos tutelados |
SOBRE OS TEMAS RELACIONADOS COA MATERIA ELEGIDOS POLO PROFESOR |
Presentación oral |
SOBRE OS TRABALLOS TUTELADOS |
Proba mixta |
PROBA QUE INTEGRA AS PROBAS DE PROBA DE TIPO DE PREGUNTAS E PREGUNTAS TIPO DE PROBAS OBXECTIVAS.
EN CANTO ÁS PREGUNTAS DE PROBA, RECOLLE PREGUNTAS DE DESENVOLVEMENTO ABERTO. ADEMAIS, ASÍ COMO PREGUNTAS OBXECTIVAS, PODE COMBINAR VARIAS RESPOSTAS, ORDENAR, RESPOSTAS BREVES, DISCRIMINACIÓN E / OU PREGUNTAS DE ASOCIACIÓN.
|
Sesión maxistral |
CLASES TEÓRICAS |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Traballos tutelados |
Presentación oral |
|
Descrición |
-Presencial: directamente na aula e naquelas horas nas que o profesor establecese horas de tutorias.
- En liña: por correo electrónico, a través do correo electronico, Campus virtual ou medios similares
(TEAMS)
Será respondida dita petición canto antes.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba mixta |
A13 A16 A21 B2 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
Para a presentación de exames parciais, a presión do 80% do curso é necesaria. Se a avaliación continua non se supera ou non asistiu a clase que o 80%, os alumnos poderán presentarse aos exames finais da materia |
60 |
Sesión maxistral |
A13 A16 A21 B2 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
Se valorará la asistencia a clase con un mínimo de participación del 80% del curso. |
10 |
Traballos tutelados |
A13 A16 A21 B2 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
Os criterios de avaliación a que se refire a Táboa A-II / 2 do código STCW e recolléronse no sistema de garantía de calidade, terase en conta ao deseñar e avaliar a avaliación. |
20 |
Presentación oral |
A13 A16 A21 B2 B4 B5 B6 B8 B9 B10 B11 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 |
Os criterios de avaliación a que se refire a Táboa A-II / 2 do código STCW e recolléronse no sistema de garantía de calidade, terase en conta ao deseñar e avaliar a avaliación. |
10 |
|
Observacións avaliación |
Os criterios de avaliación contemplados no cadro
A-II/2 do Código STCW, e recolleito no Sistema de Garantía de Calidade,
teranse en conta á hora de deseñar e realizar a avaliación. Para facer a medi da materia é necesario ter en cada metodoloxía un mínimo de 4 sobre 10. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA O RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DOS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b; 4.3 e 7.5) (04/05/2017) poderá realizar as probas parciais, se as houbere, sen necesidade de asistir o 80% das clases presenciais, sempre e cando os profesores sexan debidamente informados ao principio do curso. Sen menoscabo do anterior, os profesores poderán encargarlle a este alumnado diferentes traballos/problemas ó longo do curso para ser expostos en horario de titorias. Neses casos, a procentaxe de presencialidade repartirase entre o resto de metodoloxias.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
INTERTANKO (2011). A guide to the vetting process . London
Broad, P. F. J. (Peter F. J.) (2009). Marine classification society surveying . London : Witherby Seamanship International
IMO (2012). Procedures for port state control 2011. London
Thompson, C. B. (2006). Surveying marine damage : a handbook for marine surveyor and loss adjusters and a guide for underwriters, shipowners, lawyers particulary for insurance claims . London : Witherby
Knowles, Tim (2009). Tanker vetting : understanding the issues involved. Edimburgh: Witherby Seamanship International |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|