Identifying Data 2021/22
Subject (*) Traballo Fin de Grao. Xestión e Administración Marítima Code 631G01459
Study programme
Grao en Náutica e Transporte Marítimo
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Graduate 2nd four-month period
Fourth Obligatory 12
Language
Spanish
Galician
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña
Enxeñaría de Computadores
Coordinador
Campa Portela, Rosa Mary de la
E-mail
rosa.mary.campa@udc.es
Lecturers
Campa Portela, Rosa Mary de la
E-mail
rosa.mary.campa@udc.es
Web
General description Como traballo final de síntesis dos coñecementos adquiridos durante todo-los cursos del Grao, o alumno deberá realizar un proxecto sobre un tema relacionado coas materias do Grao, supervisado por un director, e que finalizará coa sua exposición e defensa ante o correspondente tribunal
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Non se contemplan
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas
*Metodoloxías docentes que se modifican
Ningunha
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Moodle, TEAMS, e-mail en horario letivo
4. Modificacións na avaliación
A exposición e defensa farase necesariamente vía TEAMS
*Observacións de avaliación:
Non hay
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hay

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Controlar as boas prácticas de seguridade e saúde no traballo.
A2 Interpretar e representar correctamente o espazo tridimensional, coñecendo os obxectivos e o emprego de representación gráfica.
A3 Interpretar e representar as formas do buque e das súas instalacións.
A4 Coñecer e construír as Proxeccións Cartográficas Perspectivas empregadas en Navegación, os seus antecedentes e uso.
A5 Interpretación, análise e aplicación práctica dos fundamentos e Institucións de Dereito e Economía para administrar, xestionar e explotar o buque, a empresa marítima, o negocio marítimo e transporte, e a empresa náutico-deportiva.
A6 Localizar avarías sistematicamente nun equipo electrónico.
A7 Ensamblar e realizar tarefas básicas de mantemento e reparación de equipos informáticos. Instalar e manexar sistemas operativos e aplicacións informáticas. Instalar e realizar as tarefas básicas de xestión de redes de ordenadores.
A8 Modelizar situacións e resolver problemas con técnicas ou ferramentas físico-matemáticas.
A9 Avaliación cualitativa e cuantitativa de datos e resultados, así como representación e interpretación matemática de resultados obtidos experimentalmente.
A10 Redactar e interpretar documentación técnica e publicacións náuticas.
A11 Empregar o inglés, falado e escrito, aplicado á navegación e ao negocio marítimo.
A14 Planificar e dirixir unha travesía, determinar a situación por calquera medio de navegación, e dirixir a navegación.
A17 Adoptar as medidas axeitadas en casos de emerxencias.
A19 Utilizar as frases normalizadas da OMI para as comunicacións marítimas, e emprego do inglés falado e escrito.
A21 Manobrar e gobernar o buque en todas as condicións.
A22 Cargar, manipular e estibar do xeito axeitado as diferentes mercadorías transportables nun buque.
A23 Asegurar o cumprimento das prescricións sobre prevención da contaminación.
A25 Operar os sistemas de Prevención, control e loita contraincendios a bordo.
A26 Operar os dispositivos de salvamento.
A28 Planificar e controlar a derrota meteo-oceanográfica.
A29 Responder correctamente ás diferentes situacións de emerxencia.
A32 Controlar o asento, a estabilidade e os esforzos.
A33 Protexer o medio mariño e aplicar criterios de sostibilidade ambiental ao transporte marítimo.
A34 Manter a seguridade e protección do buque, da tripulación e os pasaxeiros, así como o bo estado de funcionamento dos sistemas de salvamento, de loita contra incendios e demais sistemas de seguridade.
A35 Organizar e dirixir a tripulación aplicando técnicas de liderazgo e de traballo en equipo.
A38 Ser capaz de identificar, analizar e aplicar os coñecementos adquiridos nas distintas materias do Grao, a unha situación determinada formulando a solución técnica máis axeitada dende o punto de vista económico, ambiental e de seguridade.
A40 Capacidad para identificar daños y defectos en la estructura del buque.
A41 Capacidad para identificar evidencias ante casos de accidentes y siniestros marítimos.
A42 Capacidad para recabar información objetiva en las entrevistas personales.
A43 Capacidad para llevar a cabo labores de inspección en relación al cumplimiento de los convenios y códigos internacionales relacionados con el ámbito marítimo.
A44 Capacidad para redactar informes técnicos.
A45 Capacidad para la gestión, dirección y control de empresas y actividades relacionadas con el ámbito marítimo.
A46 Conocer la normativa nacional e internacional aplicable a las actividades relacionadas con el transporte marítimo y las operaciones portuarias.
A47 Capacidad para identificar, analizar y valorar averías y daños a la carga del buque y elaborar los informes correspondientes.
A48 Capacidad para la planificación de inspecciones, auditorías internas y externas y elaboración de los correspondientes informes.
A49 Conocimiento y destreza en el manejo de los equipos y sistemas de navegación, radiocomunicaciones y servicio de control del tráfico marítimo.
A50 Conocimiento y aplicación de la terminología comercial del ámbito marítimo en inglés.
A51 Capacidad para interpretar y redactar informes y documentos comerciales en inglés.
A52 Conocimiento y aplicación de la normativa y técnicas en materia de gestión de la seguridad del transporte marítimo y la protección del medio marino.
A53 Capacidad para elaborar planes de contingencia de abordo y de instalaciones portuarias.
B1 Aprender a aprender.
B2 Resolver problemas de xeito efectivo.
B3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
B4 Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo.
B5 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
B6 Traballar de forma colaboradora.
B7 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
B8 Aprender en ámbitos de teleformación.
B9 Capacidade para interpretar, seleccionar e valorar conceptos adquiridos noutras disciplinas do ámbito marítimo, mediante fundamentos físico-matemáticos.
B10 Versatilidade.
B11 Capacidade de adaptación a novas situacións.
B12 Uso das novas tecnoloxías TIC, e de Internet como medio de comunicación e como fonte de información.
B13 Comunicar por escrito e oralmente os coñecementos procedentes da linguaxe científica.
B14 Capacidade de análise e síntese.
B15 Capacidade para adquirir e aplicar coñecementos.
B16 Organizar, planificar e resolver problemas.
B17 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma
B18 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
B19 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
B20 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
B21 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
B22 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
B23 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
B24 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
B25 CB1 - Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar nun nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo
B26 CB2 - Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo
B27 CB3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética
B28 CB4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado
B29 CB5 - Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
C9 Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser originais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación
C10 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplas (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo
C11 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partires dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos
C12 Que os estudantes saiban comunicar as suas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sin ambigüidades
C13 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en grande medida autodirixido ou autónomo.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Demonstration of the skills acquired during the undergraduate courses that will be reflected in the preparation of a Final Degree Project of a transversal nature with respect to the subjects studied A1
A2
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A14
A17
A19
A21
A22
A23
A25
A26
A28
A29
A32
A33
A34
A35
A38
A40
A41
A42
A43
A44
A45
A46
A47
A48
A49
A50
A51
A52
A53
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B10
B11
B12
B13
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B21
B22
B23
B24
B25
B26
B27
B28
B29
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
C9
C10
C11
C12
C13

Contents
Topic Sub-topic
As final work of synthesis of the knowledge acquired during all the courses of the Degree, the student have to realize a project on a subject related to the matters of the Degree, supervised by a director, and that will end with an oral presentation before the corresponding examining board.. This academic work will reflect the interdisciplinary knowledge of learning outcomes throughout the grade, with emphasis on the chosen topic Cualquiera de los temas correspondientes a las diferentes materias cursadas en la titulación.
The development and overcoming of these contents, together with those corresponding to other subjects that include the acquisition of specific competencies of the degree, guarantees the knowledge, comprehension and sufficiency of the competencies contained in Table AII / 2, of the STCW Convention, related to the level of management of chief mates of the Merchant Navy, on ships without gross tonnage limitation and Master up to a maximum of 3.000 GT. Table A-II / 2 of the STCW Convention.

Mandatory minimum requirements for certification of masters and chief mates on chief on ships of 500 gross tonnage or more.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Document analysis A10 A11 B22 B18 B15 B14 B12 B10 B9 B8 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C2 C3 C5 C6 0 50 50
Speaking test B4 B7 B11 B13 B18 B28 C1 C2 C3 C12 1 4 5
Supervised projects A53 A52 A51 A50 A49 A48 A47 A46 A45 A44 A43 A42 A41 A40 A38 A35 A34 A33 A32 A29 A28 A26 A25 A23 A22 A21 A19 A17 A14 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B27 B26 B25 B24 B23 B22 B21 B20 B19 B18 B17 B16 B15 B14 B13 B12 B9 B6 B5 B3 B28 B29 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 15 220 235
 
Personalized attention 10 0 10
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Document analysis Consultation of the documentary sources of the subjects of the Degree and other sources related to the project to be done.
Speaking test The student must carry out an oral presentation before an examining board.Such board is proposed by the Degree Final Project Committee to verify its authenticity and confirm that the student has acquired the intended knowledge.
Supervised projects The student have to carry out an individual and transversal project on the competences related to the contents of the Degree course. The work will be supervised by a professor of the Degree in Nautical and Maritime Transport.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
The proyect director will attend any query made by the student in the tutoring schedules, by email or at any time agreed by email or telephone.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Speaking test B4 B7 B11 B13 B18 B28 C1 C2 C3 C12 Public presentation of supervised work 40
Supervised projects A53 A52 A51 A50 A49 A48 A47 A46 A45 A44 A43 A42 A41 A40 A38 A35 A34 A33 A32 A29 A28 A26 A25 A23 A22 A21 A19 A17 A14 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B27 B26 B25 B24 B23 B22 B21 B20 B19 B18 B17 B16 B15 B14 B13 B12 B9 B6 B5 B3 B28 B29 C1 C2 C3 C4 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 Aspects related to the writing and written presentation of the supervised academic work will be valued, such as its adjustment to the norms established in the regulation, the relevance of the treated topic or its transversality. 60
Document analysis A10 A11 B22 B18 B15 B14 B12 B10 B9 B8 B6 B5 B4 B3 B2 B1 C2 C3 C5 C6 The analysis of the documentary sources is the basis for carrying out the supervised academic work, so it does not have an independent qualification. 0
 
Assessment comments

Sources of information
Basic

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments
<p>In the website of the ETSNM and in the Moodle  the regulation that describes the purpose, objectives, and process for the completion and presentation of the Graduate Final Project can be found. The student must follow such regulation.</p>


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.