Identifying Data 2021/22
Subject (*) Computer Aided Design and Visualization Code 632514029
Study programme
Mestrado Universitario en Enxeñería de Camiños, Canais e Portos
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 4.5
Language
English
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Enxeñaría Civil
Coordinador
Hernandez Ibañez, Luis Antonio
E-mail
luis.hernandez@udc.es
Lecturers
Hernandez Ibañez, Luis Antonio
E-mail
luis.hernandez@udc.es
Web
General description Coñecemento das tecnoloxías de visualización por computador aplicadas á la Ingeniería Civil. Visualización realista e visualización interactiva. Manexo de paquetes informáticos para a representación tridimensional de obras de construcción.
Contingency plan 1. Modificacións nos contidos
Non se realizan cambios

2. Metodoloxías

Metodoloxías docentes que se manteñen

Mantéñense as metodoloxías docentes. As sesións maxistrais grávanse en vídeo e publícanse á hora do comezo das clases, así como a resolución das prácticas, que tamén se facilitan en vídeo e fanse síncronamente en horas de clase. Durante a duración das clases, o profesor está en liña atendendo dúbidas.
As presentacións orais de traballos faranse a través de Teams, ou a través dunha presentación PowerPoint acompañada dun vídeo do gameplay do traballo.

Metodoloxías docentes que se modifican

Ningunha

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado

Teams - Reunión telepresencial unha vez á semana, durante as clases.
- En titorías, en caso de ser solicitadas polos estudantes

Moodle - Semanalmente publicaranse materiais docentes do tema en curso.

4. Modificacines na avaliación

Non hai modificacions. A asistencia a clase dos los estudiantes realizarase a través de Teams e contabilizase como se fose presencial.

5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía

Mantéñense todos os recursos bibliográficos recomendados accesibles por Internet.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A1 Capacitación científico-técnica e metodolóxica para a asesoría, a análise, o deseño, o cálculo, o proxecto, a planificación, a dirección, a xestión, a construción, o mantemento, a conservación e a explotación nos campos relacionados coa Enxeñería Civil: edificación, enerxía, estruturas, xeotecnia, hidráulica, hidroloxía, enxeñería cartográfica, enxeñería marítima e costeira, enxeñería sanitaria, materiais de construción, medio ambiente, ordenación do territorio, transportes e urbanismo, entre outros
A13 Capacidade de visión espacial, dominio dos Sistemas de Representación e coñecemento das técnicas e normativas actuais para a representación de obxectos propios da enxeñería civil. Coñecemento das técnicas de trazado de obras lineais e de plataformas e capacidade para aplicar os coñecementos do Debuxo Técnico á croquización e cubicación de pezas propias das obras públicas
A15 Capacidade para coñecer, comprender e aplicar os métodos que as novas tecnoloxías da información proporcionan para a resolución de problemas xeométricos. Coñecemento e comprensión dos fundamentos teóricos empregados nas técnicas de Deseño Asistido, Visualización Avanzada e Animación por computador, así como a súa aplicación práctica en problemas de Enxeñaría Civil mediante o uso de programas de CAD.
B1 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser en gran medida autodirixido ou autónomo.
B3 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
B5 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades.
B11 Comunicarse de xeito efectivo nun ambiente de traballo
B12 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma
B13 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida
C3 Aproveitamento e incorporación das novas tecnoloxías
C6 Comprensión da necesidade de analizar a historia para entender o presente
C19 Capacidade para aumentar a calidade no deseño gráfico das presentacións de traballos

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Upon completion of the course, the student will be able to use CAD modelling and advanced visualization technologies and apply them to his/her professional activity. AC1
AC13
AC15
BC1
BC3
BC5
BC11
BC12
BC13
CC3
CC6
CC19

Contents
Topic Sub-topic
1.- 3D Modelling systems 1.1 Surface modelling
1.2 Solid modelling
1.3 Topographical modelling
1.4 Other modelling systems
2.- Realistic visualization 2.1 Light-Object interaction
2.2 Materials
2.3 Light sources. Scene
2.4 Local illumination models
2.5 Global illumination
2.6 Rendering
2.7 Animation and real-time.
3.- Visualization in construction workshop 3.- Application of theoretical principles using AutoCAD and application to real practical examples.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Guest lecture / keynote speech A1 A13 B3 B11 B12 C6 C19 8.5 8.5 17
Problem solving A15 B1 8 16 24
Laboratory practice A1 A13 B5 B13 C3 9 9 18
Supervised projects A1 A13 A15 B1 B3 B5 B11 B12 B13 C3 C19 4 47.5 51.5
 
Personalized attention 2 0 2
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Guest lecture / keynote speech Lecture on theoretical fundamentals.
Problem solving Description of methodologies of problem-solving related to modelling and realistic visualization of construction projects. The teacher solves some problems similar to those faced by students.
Laboratory practice Problem-solving of practical cases in the computer laboratory, assisted by the teacher.
Supervised projects Personal assignment. Development of a computer visualization project related to a construction example of the civil engineering field.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Laboratory practice
Description
Personalized attention to help the student solving his/her doubts both in the laboratory practice and in the personal project.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A1 A13 A15 B1 B3 B5 B11 B12 B13 C3 C19 Traballo persoal de visualización dun obxecto de construción, existente ou en proxecto. 80
Guest lecture / keynote speech A1 A13 B3 B11 B12 C6 C19 Asistencia a clase 20
 
Assessment comments

Assessment will take into account the assistance to classes and the making of a personal project in the first or second opportunity. 

The assessment criteria are the same for both opportunities and for students with either full, part-time dedication or academic waiver.


Sources of information
Basic

- Existing specific bibliography on advanced visualization  in the UDC library network.

- Publications, and software of the Advanced Visualization Group (http://videalab.udc.es/)

- Scientific journals available in the Galician university library network related to advanced visualization in construction.

- Internet resources in the field of study.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments


(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.