Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Capacitación científico-técnica e metodolóxica para a asesoría, a análise, o deseño, o cálculo, o proxecto, a planificación, a dirección, a xestión, a construción, o mantemento, a conservación e a explotación nos campos relacionados coa Enxeñería Civil: edificación, enerxía, estruturas, xeotecnia, hidráulica, hidroloxía, enxeñería cartográfica, enxeñería marítima e costeira, enxeñería sanitaria, materiais de construción, medio ambiente, ordenación do territorio, transportes e urbanismo, entre outros |
A13 |
Capacidade de visión espacial, dominio dos Sistemas de Representación e coñecemento das técnicas e normativas actuais para a representación de obxectos propios da enxeñería civil. Coñecemento das técnicas de trazado de obras lineais e de plataformas e capacidade para aplicar os coñecementos do Debuxo Técnico á croquización e cubicación de pezas propias das obras públicas |
A15 |
Capacidade para coñecer, comprender e aplicar os métodos que as novas tecnoloxías da información proporcionan para a resolución de problemas xeométricos. Coñecemento e comprensión dos fundamentos teóricos empregados nas técnicas de Deseño Asistido, Visualización Avanzada e Animación por computador, así como a súa aplicación práctica en problemas de Enxeñaría Civil mediante o uso de programas de CAD. |
B1 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
B3 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B5 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
B11 |
Comunicarse de xeito efectivo nun ambiente de traballo |
B12 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma |
B13 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida |
C3 |
Aproveitamento e incorporación das novas tecnoloxías |
C6 |
Comprensión da necesidade de analizar a historia para entender o presente |
C19 |
Capacidade para aumentar a calidade no deseño gráfico das presentacións de traballos |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Upon completion of the course, the student will be able to use CAD modelling and advanced visualization technologies and apply them to his/her professional activity. |
AC1 AC13 AC15
|
BC1 BC3 BC5 BC11 BC12 BC13
|
CC3 CC6 CC19
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
1.- 3D Modelling systems |
1.1 Surface modelling
1.2 Solid modelling
1.3 Topographical modelling
1.4 Other modelling systems
|
2.- Realistic visualization |
2.1 Light-Object interaction
2.2 Materials
2.3 Light sources. Scene
2.4 Local illumination models
2.5 Global illumination
2.6 Rendering
2.7 Animation and real-time. |
3.- Visualization in construction workshop |
3.- Application of theoretical principles using AutoCAD and application to real practical examples. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A13 B3 B11 B12 C6 C19 |
8.5 |
8.5 |
17 |
Problem solving |
A15 B1 |
8 |
16 |
24 |
Laboratory practice |
A1 A13 B5 B13 C3 |
9 |
9 |
18 |
Supervised projects |
A1 A13 A15 B1 B3 B5 B11 B12 B13 C3 C19 |
4 |
47.5 |
51.5 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Lecture on theoretical fundamentals. |
Problem solving |
Description of methodologies of problem-solving related to modelling and realistic visualization of construction projects. The teacher solves some problems similar to those faced by students. |
Laboratory practice |
Problem-solving of practical cases in the computer laboratory, assisted by the teacher. |
Supervised projects |
Personal assignment. Development of a computer visualization project related to a construction example of the civil engineering field. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Laboratory practice |
|
Description |
Personalized attention to help the student solving his/her doubts both in the laboratory practice and in the personal project. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A1 A13 A15 B1 B3 B5 B11 B12 B13 C3 C19 |
Traballo persoal de visualización dun obxecto de construción, existente ou en proxecto. |
80 |
Guest lecture / keynote speech |
A1 A13 B3 B11 B12 C6 C19 |
Asistencia a clase |
20 |
|
Assessment comments |
Assessment will take into account the assistance to classes and the making of a personal project in the first or second opportunity. The assessment criteria are the same for both opportunities and for students with either full, part-time dedication or academic waiver.
|
Sources of information |
Basic
|
|
- Existing specific bibliography on advanced visualization in the UDC library network. - Publications, and software of the Advanced Visualization Group (http://videalab.udc.es/) - Scientific journals available in the Galician university library network related to advanced visualization in construction. - Internet resources in the field of study. |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
|