Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Coñecer os conceptos e relacións básicas da microeconomía. |
A1 A3 A9 A11 A12 A17 A21 A23
|
B4 B10 B12 B13
|
|
Aprender a pensar en términos económicos. |
A1 A3 A9 A11 A12 A17 A21 A23
|
|
C5 C6 C7 C8
|
Comunicar con fluidez no seu contorno e traballar en equipo |
|
B1 B2 B3 B5 B14
|
C1 C2 C3 C4
|
Xestionar unha empresa entendendo a súa ubicación competitiva e identificando as súas fortalezas e debilidades no mercado |
|
B6 B7 B8 B9 B11
|
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Bloque 1: Introducción |
Tema 1: Natureza, obxecto e método da Microeconomía
Tema 2: Teoría elemental da Oferta e a Demanda |
Bloque 2: Consumo |
Tema 3: Teorías da Conduta do Consumidor |
Bloque 3: Teoría da Empresa |
Tema 4: Teoría da Produción
Tema 5: Teoría dos Custos |
Bloque 4: Mercados |
Tema 6: A Competencia Perfecta
Tema 7: O poder de mercado |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Solución de problemas |
C6 |
5 |
15 |
20 |
Proba obxectiva |
C1 |
2 |
18 |
20 |
Estudo de casos |
A9 A17 A21 A23 B1 B9 B10 B12 B13 C4 C5 C6 C7 |
10 |
10 |
20 |
Sesión maxistral |
A1 A3 A11 A12 C2 C3 |
17 |
34 |
51 |
Seminario |
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 |
4 |
0 |
4 |
Discusión dirixida |
B11 B14 C1 C8 |
10 |
14 |
24 |
|
Atención personalizada |
|
11 |
0 |
11 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Solución de problemas |
Cuestións prácticas para resolver en sesións interactivas |
Proba obxectiva |
Proba escrita que pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve e/ou de discriminación |
Estudo de casos |
O alumno sitúase ante un problema concreto (caso) que lle describe unha situación real ou suposta da vida profesional e debe ser capaz de analizalo e resolvelo |
Sesión maxistral |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe |
Seminario |
Formulación e solución de problemas concretos con utilización de ferramentas TIC en grupos reducidos. Estes seminarios realizaranse en grupo reducido de 15 alumnos e levaranse a cabo fóra do horario lectivo habitual. |
Discusión dirixida |
Cuestións teóricas e prácticas para resolver en sesións interactivas |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Discusión dirixida |
Estudo de casos |
Solución de problemas |
|
Descrición |
Nas sesións interactivas aténdese individualmente aos alumnos facendo un seguimento das diferentes cuestións formuladas. Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, acordarase ao inicio do curso un calendario específico de titorías compatible coa súa dedicación. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Discusión dirixida |
B11 B14 C1 C8 |
Valoraranse as respostas ofrecidas polos alumnos ás cuestións prácticas e teóricas formuladas nas sesións interactivas. |
10 |
Estudo de casos |
A9 A17 A21 A23 B1 B9 B10 B12 B13 C4 C5 C6 C7 |
Valoraranse as solucións propostas polos alumnos á resolución dos casos formulados. |
10 |
Proba obxectiva |
C1 |
Durante o período lectivo realizaranse probas escritas que computarán para o cálculo da cualificación. Sobre unha cualificación máxima de 7 puntos o alumno debe alcanzar, na proba obxectiva, unha nota media mínima de 3,5 puntos para superar a materia. |
70 |
Solución de problemas |
C6 |
Valoraranse as respostas ofrecidas polos alumnos ás cuestións prácticas formuladas nas sesións interactivas. |
10 |
|
Observacións avaliación |
Non presentado: En canto á cualificación de non presentado e de acordo coa normativa aprobada polo Consello de Facultade, só as persoas que só se presentaron a actividades que xuntas representan menos do 20% da nota final serán cualificadas con Non presentadas.
As probas que se realizan ao longo do curso, incluíndo a impartición de clases presenciais, poderán realizarse en modo virtual.
Segunda oportunidade e convocatoria anticipada: os criterios de avaliación son os mesmos para todas as oportunidades. Na convocatoria avanzada, se non fose posible realizar actividades interactivas, realizaríase un exame de toda a materia coa posibilidade de acadar o 100% da nota.
Estudantes con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención de asistencia á exención de asistencia: agás as datas aprobadas polo Consello de Facultade para as probas obxectivas, para as restantes probas, acordarase un calendario específico, a petición do estudante, ao comezo das datas do curso compatibles coa túa dedicación.
Seguindo a normativa aprobada polo Consello do Centro, está prohibido o acceso á aula na que se realizan as diferentes probas de avaliación con calquera dispositivo que permita a comunicación co exterior e / ou o almacenamento de información.
Identificación do alumno: o alumno deberá demostrar a súa personalidade segundo a normativa vixente.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Couñago Garrido, Celia (2015). Apuntes sobre Principios de Microeconomía. A Coruña. Universidade da Coruña
Blanco Sánchez, Juan Manuel (2010). Economía: Teoría y práctica. Madrid. McGRAW-HILL
Sloman, John (1997). introducción a la Microeconomía. Madrid. Prentince Hall
Barreiro, J., Couñago, C. y García, A. (2004). Prácticas de Microeconomía para un curso de Introducción. A Coruña. Universidade da Coruña
Garcia Lorenzo, A. y Barreiro Viñán, J. M. (2010). Principios de Microeconomía: Manual para las clases prácticas. A Coruña. Universidade da Coruña |
Bilbiografía Complementaria:
Pindyck, R. y Rubinfed D. (2009) Microeconomía. 7ª Edición. Prentice Hall
Case, K.E. y Fair, R.C. (2008) Principios de Microeconomía. 8ª Edición. Pearson.
Frank, R.H. (2005) Microeconomía y Conducta. 5ª Edición. McGraw-Hill.
Krugman, P. y Wells, R. (2006) Introducción a la Economía. Microeconomía. Edición Original. Editorial Reverté.
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Non e necesario acudir as clases ainda que é recomendable. Utilización da bibliografía recomendada no programa. Resolver sempre todas as dúbidas que xurdan durante o desenvolvemento das sesións, recorrendo á atención personalizada cando fose necesario. 1.- A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático 1.2. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 1.3. De se realizar en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores. 2. Facilitarase a plena integración do alumnado que por razón físicas, sensoriais, psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un acceso axeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria |
|