Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Inglés Empresarial Avanzado Código 650G01036
Titulación
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Llanos Tojeiro, Ángela
Correo electrónico
angela.llanos@udc.es
Profesorado
Llanos Tojeiro, Ángela
Correo electrónico
angela.llanos@udc.es
Web
Descrición xeral Esta asignatura esta baseada e orientada ao manexo do Inglés ao niveis B1/B2.
Os alumnos traballarán na mellora das suas destrezas lingüísticas no contexto empresarial.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos
En caso de ser necesarios, os contenidos adaptaránse e reduciránse.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Glosario, lecturas, proba obxetiva, portfolio, proba respostas breves
*Metodoloxías docentes que se modifican
Sesión maxistral
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Seguimento por mail, moodle e teams
4. Modificacións na avaliación
*Observacións de avaliación:

Competencias do título
Código Competencias do título

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Aprender a aprender o inglés empresarial. A1
A4
A5
B1
B2
B3
B4
B5
C2
C3
C4
C5
O liderazgo na xestión A1
A8
A9
A12
A17
A22
B9
B10
B11
B12
B14
C1
C2
C4
C5
C7
O futuro ambito de traballo e as competencias no entorno laboral. A1
A3
A6
A7
A11
A18
A19
A21
B6
B7
B8
B9
C1
C6
C7
A importancia das comunicacións no mundo empresarial. A1
A4
A16
A17
A20
A23
A24
B10
B13
C8

Contidos
Temas Subtemas
3. O liderazgo e a intelixencia emocional O liderazgo. Características.
O lider emocionalmente intelixente
O equipo emocionalmente intelixente
O rincón do emprendedor
1. Carreiras Profesions
O análise DAFO
O CV
O rincón do emprendedor
2. Comunicacións O proceso da comunicación
A comunicación empresarial
As presentacións
O rincón do emprendedor



Planificación
Metodoloxías / probas Competencias Horas presenciais Horas non presenciais / traballo autónomo Horas totais
Análise de fontes documentais A1 A3 A4 A8 A9 A11 B2 B4 C5 C6 C7 C8 6 6 12
Glosario A1 A4 B1 B3 B9 C1 C2 C3 4 2 6
Portafolios do alumno A1 A3 A4 A5 B10 B11 B12 B13 B14 C4 C5 C6 C7 0 14 14
Prácticas a través de TIC A1 A20 A21 B6 B7 B8 C4 C5 10 20 30
Proba obxectiva A3 A7 A11 A18 A19 A22 A23 A24 B4 B6 B8 4 32 36
Actividades iniciais A1 A5 A8 B11 C2 C3 C8 8 16 24
Sesión maxistral A5 A6 A7 A8 A9 A12 A16 A17 B2 B4 B5 C6 C7 C8 12 12 24
 
Atención personalizada 4 0 4
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Análise de fontes documentais Documentos e ferramentas empresariais
Glosario Glosario de termos empresariais
Portafolios do alumno Traballos individuais
Prácticas a través de TIC Uso de ferramentas: Canvas, DAFO
Proba obxectiva Exame
Actividades iniciais Aprender a aprender
Sesión maxistral Asistencia e participación a estas clases computa na calificación final

Atención personalizada
Metodoloxías
Portafolios do alumno
Prácticas a través de TIC
Descrición
Seguindo as pautas presentadas na aula e/ou no Moodle, o alumno levará a cabo diferentes traballos en grupo e individuais que se asignarán ao longo do cuatrimestre de forma autónoma para entregar ao final do curso. Así mesmo se levarán a cabo prácticas TIC e un obradoir. Para o bon desenvolvemento destas metodoloxías, se realizarán en tutorías de grupos reducidos.
-------------------------------------------------
Para el alumnado con recoñecemento de dedicación a tiempo parcial y dispensa académica de exención de asistencia, se acordará al inicio del curso un calendario específico de tutorías compatible co su dedicación.

Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Glosario A1 A4 B1 B3 B9 C1 C2 C3 Elaboración dun glosario individual e revisión de conceptos chave
20
Portafolios do alumno A1 A3 A4 A5 B10 B11 B12 B13 B14 C4 C5 C6 C7 Ao final de curso os alumnos entregarán un portafolio cos contidos establecidos ao longo do cuatrimestre: actividades iniciais, prácticas TIC, etc... 20
Sesión maxistral A5 A6 A7 A8 A9 A12 A16 A17 B2 B4 B5 C6 C7 C8 A asistencia e participación computan na calificación final 20
Proba obxectiva A3 A7 A11 A18 A19 A22 A23 A24 B4 B6 B8 Exame final
Calificación mínima: 4
40
 
Observacións avaliación

A)   NORMATIVA DE AVALIACIÓN:

1.    Condicións de avaliación: Está prohibido acceder a aula do exame con cualquier dispositivo que permita a comunicación co o exterior e/ou almacenamiento de información.

2.   Identificación do estudante: O estudante ten que acreditar a sua personalidade de acordo coa normativa vixente.

B)   TIPOS DE CALIFICACIÓN: 

1.   Calificación de non presentado: Corresponde ao alumno, cando so participe en actividades de evaluación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a calificación final, con independencia da calificación alcanzada.

2.   Estudiantes con recoñecemiento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: Excepto para las datas aprobadas na Xunta de Facultade para a proba obxetiva final, para as restantes probas se acordará ao inicio do curso un calendario específico de datas compatible coa sua dedicación.

C)   OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN: 

1.  Primeira oportunidade: se aplicarán os criterios de evaluación anteriormente indicados nesta sección. 

2.  Segunda oportunidade: os criterios de evaluación son os mesmos para todas as oportunidades de evaluación (si fora este el caso). 

3.  Convocatoria adelantada: na convocatoria adiantada é posible recuperar ls puntos da evaluación continua (solución de problemas, probas de resposta breve, intervencións durante as sesións maxistraes) mediante preguntas adicionaiss a proba obxetiva final.

D)   OUTRAS OBSERVACIONS DE AVALIACIÓN: 

A calificación final de Inglés Empresarial Avanzado é o resultado ponderado do glosario, a asistencia e participación, a proba obxetiva (examen final) xunto coa calificación obtida no portafolio. E obrigatorio entregar todos os traballos nos plazos correspondentes así como obter unha nota mínima de 4 no exame final. Os alumnos que teñan que presentarse a convocatoria de xulio, no caso de non acadare un 5 no portafolio ou no glosario, deberán entregalos de novo na data do examen.


Fontes de información
Bibliografía básica Alexander Osterwalder (2010). Business Model Generation. John Wiley and Sons
Shoya Zichy (2007). Career Match. AMACOM
Shirzad Chamine (2012). Postive Intelligence. Greenleaf Book Group Press
David Caruso (2004). The Emotionally Intelligent Manager. Jossey-Bass
Marica Hughes (2007). The Emotionally Intelligent Team. Jossey-Bass

Bibliografía complementaria (). .
Cooper, Lynne (2008). Business NLP for Dummies. Chichester,Wiley


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario

Observacións

Esta materia está orientada a traballar cun nivel de competencia equivalente ao B1/B2



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías