Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||
Asignatura (*) | Neuroxenética, dependencia e discapacidade | Código | 652438011 | ||||
Titulación |
|
||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Psicoloxía |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descrición xeral | Tratanse aspectos de base neuroxenética que poden afectar á discapacidade e a dependencia. | ||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos. Non se realizarán cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen. - Sesión maxistral - Discusión dirixida (computa na avaliación) - Traballos tutelados (con Atención personalizada) (computa na avaliación) - Atención personalizada *Metodoloxías docentes que se modifican. Só en caso de necesidade sanitaria, as clases maxistrais serán impartidas por Teams. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: - Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados. - Moodle: Segundo a necesidade do alumnado. - Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade. - De 1 a 2 sesións semanais (ou máis, dependendo das necesidades do alumnado) para o seguimento e apoio na realización dos traballos tutelados. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado ás necesidades de aprendizaxe do alumnado para desenvolver o traballo da materia. 4. Modificacións na avaliación. Non haberá modificacións. *Observacións de avaliación: 1. SITUACIÓNS: A) Alumnado con dedicación completa: - Asistencia e participación ás clases teóricas e prácticas, e especialmente a estas últimas (até un 10% da cualificación final) - Calidade dos traballos tutelados ou proxectos de investigación (planificación, elaboración, redacción e análise de conclusións) (até un 40% da cualificación final) - Exame final (escrito) (até un 40% da cualificación final) - Avaliación doutras actividades formativas empregadas, até completar a cualificación total (até un 10% da cualificación final). B) Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "NORMA QUE REGULA Ou RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DÚAS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/5/212): - Elaboración dos traballos tutelados individuais. - Realización do exame final. 2. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: 1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase. 2. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación. 3. Entregar os traballos tutelados na data que se indique. 4. Na oportunidade de Xullo só haberá que superar o exame final. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Non haberá modificacións. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |