Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||||||||||
Asignatura (*) | Patoloxía e Intervención Xeriátrica | Código | 653540008 | ||||||||||||||
Titulación | |||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 4 | |||||||||||||
Idioma |
|
||||||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||||
Departamento | Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas |
||||||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||
Web | http://estudos.udc.es/gl/subject/4540V01/4540008/2021 | ||||||||||||||||
Descrición xeral | Que o estudantado coñeza as principais alteracións da saúde e as pautas de avaliación e intervención nas principais enfermidades neurolóxicas, reumatolóxicas, hematolóxicas, do aparato respiratorio e cardiovasculares en pacientes de idade avanzada. | ||||||||||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen se manten a mesma metodoloxia, pero realizarase a través da plataforma Microsoft TEAMS e a ferramenta Moodle. *Metodoloxías docentes que se modifican As sesions maxistrales se realizarán a través de Microsoft TEAMS 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado realizarase coas diferentes ferramentas: Moodle, correo electrónico e Microsoft TEAMS 4. Modificacións na avaliación Se manteñen, salvo que a proba obxetiva tipo test se realizará a través da ferramenta Moodle e coa supervisión a través de Microsoft TEAMS *Observacións de avaliación: ningunha 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizan cambios |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |