Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||
Asignatura (*) | Investigación na Ocupación Humana | Código | 653862218 | ||||
Titulación |
|
||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Híbrida | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Ciencias da Saúde |
||||||
Coordinación | Correo electrónico | ||||||
Profesorado | |
Correo electrónico | |||||
Web | http://www.udc.es/fcs/ga/index.htm | ||||||
Descrición xeral | Nesta materia preténdese reflexionar críticamente sobre as posibilidades da investigación na ocupación humana na práctica cotiá de profesionais sociosanitarias/os coma fortalecemento da praxis (inter)disciplinar e práctica basada na evidencia. Para iso, o alumnado traballará de xeito colaborativo e guiado polas docentes co fin de articular os elementos fundamentais da investigación en xeral, e cualitativa en particular, calidade de vida e ciencia ocupacional dun xeito relevante para a súa conterna inmediata. | ||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos – Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: Traballos tutelados, sesión maxistral, discusión dirixida. *Metodoloxías docentes que se modifican Elimínanse: aprendizaxe colaborativa e obradoiro. As competencias destas metodoloxías traballaranse na discusión dirixida 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados. – Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as “Discusións dirixidas”, a través das que se se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia. – Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade. De 1 a 2 sesións semanais (ou mais segundo o demande o alumnado) en pequeno grupo (ate 4 persoas), para o seguimento e apoio na realización dos “traballos tutelados”. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia. 4. Modificacións na avaliación Traballos tutelados (65%), discusión dirixida (35%). *Observacións de avaliación: 2. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: 1. Asistir e participar regularmente nas actividades da clase. 2. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación. 3. Entregar e expoñer os traballos tutelados na data que se indique. 4. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios. Xa dispoñen de todos os materiais de traballo da maneira dixitalizada en Moodle |
|