Identifying Data 2021/22
Subject (*) Scientific Communication Code 6538623034
Study programme
Mestrado Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria (plan 2012)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 2nd four-month period
First Optional 3
Language
Spanish
Teaching method Non-attendance
Prerequisites
Department Ciencias da Saúde
Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas
Coordinador
Fuentes Boquete, Isaac Manuel
E-mail
i.fuentes@udc.es
Lecturers
Fuentes Boquete, Isaac Manuel
Sobrido Prieto, María
E-mail
i.fuentes@udc.es
maria.sobrido@udc.es
Web
General description O obxectivo desta materia é formar ao alumnado en estratexias adecuadas para a difusión dos resultados de investigación, tanto mediante a comunicación oral coma a escrita.
Contingency plan Dado que esta materia se imparte de modo non presencial, non precisa dun plan de continxencia. Así, non é necesario modificar os contidos, a metodoloxía docente e o sistema de avaliación.

Study programme competencies
Code Study programme competences
A3 Adquirir un sentido ético da investigación sanitaria.
A4 Obter un substrato teórico suficiente para comprender o entorno clínico de aplicación das técnicas de investigación.
A5 Adquirir o coñecemento da realidade investigadora nun ámbito concreto das ciencias da saúde.
B1 Capacidade para aplicar o método científico na planificación e o desenvolvemento da investigación sanitaria.
B2 Fluidez e propiedade na comunicación científica oral e escrita.
B3 Compromiso pola calidade do desenvolvemento da actividade investigadora.
B4 Capacidade de análise e de síntese.
B5 Habilidade para manexar distintas fontes de información.
B6 Capacidade para traballar de forma colaborativa en equipos multi e interdisciplinar.
B7 Capacidade de establecer unha relación de empatía cos suxeitos implicados no desenvolvemento da actividade investigadora.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.

Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer e manexar adecuadamente os perfís de investigadores para mellorar a visibilidade na comunicación científica. AR3
AR4
AR5
BC1
BC2
BC3
BC4
BC5
BC6
BC7
CC1
CC2
CC3
CC7
Coñecer e utilizar as principais formas de comunicación científica. AR3
AR4
AR5
BC1
BC2
BC3
BC4
BC5
BC6
BC7
CC1
CC2
CC3
CC7

Contents
Topic Sub-topic
1. Estratexias de comunicación. Presentacións orais. 1. Elaboración dunha presentación oral. Ferramentas informáticas para presentacións orais.
2. Estratexias de comunicación. O póster científico. 2. Elaboración dun póster científico. Ferramentas informáticas para a elaboración dun póster científico.
3. Visibilidade da produción científica.
3.1. Identidade dixital do/a investigador e sinatura homoxénea da produción científica.
3.2. Visibilidade da produción científica na Web.
3. Identificadores dixitais: ORCID, Research ID, Google Scholar e ResearchGate.

Planning
Methodologies / tests Competencies Ordinary class hours Student’s personal work hours Total hours
Online forum A3 A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C7 0 20 20
Supervised projects A3 A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C7 0 55 55
 
Personalized attention 0 0
 
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students.

Methodologies
Methodologies Description
Online forum Estudo dirixido a través de material multimedia.
Supervised projects Actividade final que reflicte o dominio teórico e metodolóxico da materia.

Personalized attention
Methodologies
Supervised projects
Description
Guía e resolución de dúbidas a través do correo electrónico ou da plataforma virtual de videoconferencia.

Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A3 A4 A5 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C7 Actividade final que reflicte o dominio teórico e metodolóxico da materia. 100
 
Assessment comments

A avaliación final da
materia consistirá na suma da valoración dos traballos elaborados en cada parte
da materia, coa seguinte ponderación máxima respecto á nota final:

a. Elaboración de un póster: 33%

b. Presentación oral: 33%

c. Visibilidade científica: 34%

Para poder aprobar a materia, será requisito indispensable cumprir coas
seguintes premisas:

b. Que a suma da nota das tres partes sexa igual ou superior a 5.0.

a. Que en cada parte se obteña polo menos un 3,5 sobre 10.

Complementary


Recommendations
Subjects that it is recommended to have taken before

Subjects that are recommended to be taken simultaneously

Subjects that continue the syllabus

Other comments

Programa Green Campus FCS.  Para axudar a conseguir un entorno inmediato sustentable e cumprir cos obxectivos estratéxicos 1 e 2 do "III Plan de Acción do Programa Green Campus FCS (2018-2020)", os traballos documentais que se realicen nesta materia:

a. Solicitaranse maioritariamente en formato virtual e soporte informático.

b. De realizarse en papel:

- Non se empregarán plásticos.

- Realizaranse impresións a dobre cara.

- Empregarase papel reciclado.

- Evitarase a realización de borradores.

Plaxio.

A detección de fraude, copia ou plaxio na redacción do traballo da materia implicará un suspenso na oportunidade de avaliación afectada (0,0) e a remisión directa á oportunidade seguinte. Dita circunstanciacomunicarase á Comisión Académica e ao profesorado do título. En caso de que se reitere a irregularidade nunha 2ª avaliación, a Comisión poderá solicitar ao reitor a expulsión temporal ou definitiva do título cursado.



(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.