Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A1 |
Comprender os principios do turismo: a súa dimensión espacial, social, cultural, política, laboral e económica. |
A6 |
Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. |
A7 |
Recoñecer os principais axentes turísticos. |
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
A15 |
Traballar en inglés como lingua estranxeira. |
A29 |
Traballar en medios socioculturais diferentes. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Expresar información en inglés, tanto por escrito como oral, sobre cuestións específicas de turismo, empregando o vocabulario e as estruturas gramaticais necesarias estudadas anteriormente |
A1 A6 A7 A13 A15 A29
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Comprender textos escritos e orais en lingua inglesa de diversas fontes e específicos do ámbito turístico. |
A1 A6 A7 A13 A15 A29
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C2 C3 C4 C7
|
Dominar o vocabulario necesario e as estruturas gramaticais necesarias para poder expresarse correctamente en inglés, tanto por escrito como por vía oral, en contextos específicos do turismo |
A1 A6 A7 A15 A29
|
B1 B3 B4 B5 B6 B7
|
C2 C3 C4 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
An introduction to the language of Tourism |
Reasons for travel over the centuries and in contemporary society
Types of travel and tourist
The structure of the tourism industry - chain of distribution/supply services, etc.
Describing trends in Tourism (numbers, graphs, statistics) |
Working with visitors |
Providing information about attractions and amenities.
Giving directions and practical information.
Describing monuments /sites of interest (built and environmental heritage)
Guided tours - working as a guide |
Gastronomy |
Food and wine tourism
Describing dishes / menus to visitors
Gastronomy in Galicia |
The persuasive language of tourism |
Writing and talking about a destination; the use of specific language (adjectives, verbs, collocations, etc.). |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba obxectiva |
A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 |
4 |
18 |
22 |
Obradoiro |
A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
39 |
47.5 |
86.5 |
Proba oral |
A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 |
3 |
18 |
21 |
Lecturas |
A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 |
0 |
10 |
10 |
Análise de fontes documentais |
A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 |
6.5 |
2 |
8.5 |
|
Atención personalizada |
|
2 |
0 |
2 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba obxectiva |
Proba que se realizará ao final do cuadrimestre para avaliar a expresión escrita e a comprensión lectora do alumno ademais do seu dominio de gramática, sintaxe e campos semánticos especializados.
|
Obradoiro |
Clases prácticas nas que o alumnado traballará en clase co material necesario e recibirá a información precisa para o desenvolvemento das súas habilidades de comunicación, tanto a nivel escrito como oral. |
Proba oral |
Diferentes actividades orais improvisadas e guiadas (actividades de rol, discusións sobre artigos, diálogos guiados ...) que se realizarán ao longo do cuadrimestre para avaliar as habilidades de comunicación oral do alumno, mellorar a fluidez e a expresión espontánea.
|
Lecturas |
Lectura de artigos relacionados co sector turístico para discusión e debate na clase.
|
Análise de fontes documentais |
Exercicios con material audio ou audiovisual.
|
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Lecturas |
Obradoiro |
Proba oral |
|
Descrición |
Tanto os obradoiros como as diversas exposicións orais e exercicios escritos implican atención personalizada. Ademais, o alumno pode plantexar as súas dúbidas durante as horas de titoría presencial, ou ben a través do correo electrónico e o foro da plataforma Moodle, seguindo as instrucións proporcionadas polos docentes.
|
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Obradoiro |
A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Traballo obxeto a avaliación continua: constará dunha combinación das seguintes tarefas:
Lectura e comprensión de textos, resumos, redacción, tradución, descricións de tendencias do turismo, texto que describe un destino, gastronomía, ben turístico tanxible o intanxible etc. |
20 |
Proba obxectiva |
A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 |
Exame final escrito que consistirá nunha combinación dos seguintes exercicios: práctica de vocabulario; comprensión de textos; tradución de textos breves ao inglés; descrición de gráfica / s que ilustran as tendencias do turismo; redacción e/o resume. |
50 |
Proba oral |
A1 A6 A7 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 |
Parte 1:
Exposición oral dun dos temas vistos na clase (15%)
Parte 2:
Exposición dunha ruta pola cidade da Coruña e explicación dos seus principais monumentos, lugares de interese, historia e patrimonio natural e construído, etc. (15%)
|
30 |
|
Observacións avaliación |
Os estudantes DEBEN aprobar (50%) todas e cada unha das seccións de avaliación (proba obxectiva, obradoiro e as dúas seccións da proba oral) para superar a asignatura. Só obterase a cualificación de NON PRESENTADO se non se participou en ningunha das actividades e tarefas que constitúen a avaliación da materia. Os estudantes que non están obrigados a cumprir o requisito de asistencia por estar exentos segundo a normativa publicada para este fin pola Universidade da Coruña ((Art. 3.be 4.5) Normas de avaliación, revisión e reclamación de cualificacións de dous estudos, os títulos universitarios e os cursos universitarios (art. 3 e 8b)) terán o mesmo sistema de evaluación que os estudantes que teñen a obriga de asistir. Na segunda oportunidade (xullo) os alumnos serán avaliados do seguinte xeito: 50% exame escrito, 30% exame oral e 20% traballos de evaluación continua dos temas do curso. Se os alumnos superaron algunha destas partes, ben sexa o exame escrito, os traballos do curso ou a parte oral na primeira oportunidade, as súas notas manteranse na segunda oportunidade. Isto é válido SÓ para as dúas oportunidades correspondentes ao presente curso académico. No caso da convocatoria adiantada, a avaliación consistirá nun examen escrito (70%) e unha proba oral (30%).
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
2. Collin, P.H. (1996). Dictionary of hotels, tourism and catering management. . Middlesex: Peter Colling Publishing
(). English for tour guides. https://www.englishclub.com/english-for-work/tour-guide.htm
(). English vocabulary for tour guides. https://es.scribd.com/document/338444961/English-Vocabulary-for-Tour-Guides-EnglishClub-pdf
3. Fussell, Paul (ed.) (1987). The Norton book of travel. New York. Norton
1. Sharpley, Richard & David J.(eds) (2002). Tourism and development: concepts and issues. . Telfer. Clevendon: Channel View Publications.
(). Travel English/English for tourists: . https://www.learnenglishfeelgood.com/travelenglish/
4. Maczak, Antoni (1995). Travel in early modern Europe. Cambdridge. Polity Press
(). Your English Tourism Vocabulary List for connecting with absolutely any traveler. https://www.fluentu.com/blog/english/english-tourism-vocabulary/ |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Primeiro Idioma Moderno I: Inglés/662G01015 | Primeiro Idioma Moderno II: Inglés/662G01028 | Inglés no Contorno Profesional/662G01045 |
|
Observacións |
Os obxectivos de aprendizaxe deste módulo enmárcanse nun nivel B2 dentro da escala descrita no Marco común europeo de referencia para as linguas. Recoméndaselles aos estudantes que esta materia está enfocada a ensinar inglés con fins específicos e, polo tanto, NON é un curso de inglés xeral.
Por outra banda, os estudantes tamén deben lembrar que estudar unha lingua require perseveranza e continuidade ao longo do tempo. |
|