Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Idioma Moderno: Inglés Código 662G01006d
Titulación
Grao en Turismo (a distancia)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Primeiro Formación básica 6
Idioma
Inglés
Modalidade docente Non presencial
Prerrequisitos
Departamento Letras
Coordinación
Moss , Sarah
Moss , Sarah Louise
Correo electrónico
sarah.moss@udc.es
sarah.moss@udc.es
Profesorado
Montoya Reyes, Ana
Moss , Sarah
Moss , Sarah Louise
Correo electrónico
ana.montoya@udc.es
sarah.moss@udc.es
Web
Descrición xeral Esta materia está incluída no ensino de idiomas con fins específicos. Os obxectivos son varios: potenciar a comprensión auditiva, a expresión oral, a comprensión lectora e a expresión escrita na lingua inglesa empregando diversos materiais relacionados co campo do turismo. Inclúe unha introdución á terminoloxía da industria turística, que abarca múltiples campos semánticos como a estrutura do sector turístico, empresas turísticas, historia, arte, patrimonio, gastronomía, comunicación e promoción.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos
Non se modifican

2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas

*Metodoloxías docentes que se modifican
Ningunha

3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico; Foro del Campus Virtual; Chat y llamadas de Teams.

4. Modificacións na avaliación
O exame presencial pasa a ser en liña e pode ser escrito, oral o una combinación de ambos formatos

*Observacións de avaliación:


5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se modifican

Competencias do título
Código Competencias / Resultados do título
A6 Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente.
A13 Manexar técnicas de comunicación.
A15 Traballar en inglés como lingua estranxeira.
A29 Traballar en medios socioculturais diferentes.
B1 Capacidade de análise e síntese.
B2 Comunicación oral e escrita en lingua nativa.
B3 Resolución de problemas.
B4 Razoamento crítico.
B5 Compromiso ético.
B6 Aprendizaxe autónoma.
B7 Adaptación a novas situacións.
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
C2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.

Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias / Resultados do título
Comprender textos escritos e orais en lingua inglesa de diversas fontes e específicos do ámbito turístico. A6
A13
A15
A29
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
C1
C2
C3
C4
C5
C6
C7
C8
Dominar o vocabulario necesario e as estruturas gramaticais necesarias para poder expresarse correctamente en inglés, tanto por escrito como por vía oral, en contextos específicos do turismo A13
A15
A29
B1
B3
B4
B6
B7
C2
C3
C4
C6
C7
Expresar información en inglés, tanto por escrito como oral, sobre cuestións específicas de turismo, empregando o vocabulario e as estruturas gramaticais necesarias estudadas anteriormente A13
A15
A29
B1
B3
B4
B6
B7
C2
C3
C4
C6
C7

Contidos
Temas Subtemas
An introduction to the language of Tourism Reasons for travel over the centuries and in contemporary society
Types of travel and tourist
The structure of the tourism industry - chain of distribution/supply services, etc.
Describing trends in Tourism (numbers, graphs, statistics)
Working with visitors Providing information about attractions and amenities.
Giving directions and practical information.
Describing monuments /sites of interest (built and environmental heritage)
Guided tours - working as a guide
Gastronomy Food and wine tourism
Describing dishes / menus to visitors
Gastronomy in Galicia
The persuasive language of tourism Writing and talking about a destination; the use of specific language (adjectives, verbs, collocations, etc.).

Planificación
Metodoloxías / probas Competencias / Resultados Horas lectivas (presenciais e virtuais) Horas traballo autónomo Horas totais
Proba obxectiva A6 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 4 18 22
Obradoiro A13 A15 A29 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 24 50 74
Proba oral A13 A15 A29 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 2 12 14
Lecturas A13 A15 B1 B3 B4 B6 C2 C4 C7 0 25 25
Análise de fontes documentais A13 A15 A29 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 0 13 13
 
Atención personalizada 2 0 2
 
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado

Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Proba obxectiva Proba que se realizará ao final do cuadrimestre para avaliar a expresión escrita e a comprensión lectora do alumno ademais do seu dominio de gramática, sintaxe e campos semánticos especializados.

Modalidade online: Os estudantes do modo en liña realizarán unha proba obxectiva coas mesmas características.
Obradoiro Clases prácticas nas que o alumnado traballará en clase co material necesario e recibirá a información precisa para o desenvolvemento das súas habilidades de comunicación, tanto a nivel escrito como oral.

Modalidade online: o contido facilitarase a través da plataforma Moodle e realizaranse sesións prácticas a través de Teams, que serán gravadas para facilitar a súa posterior visualización.
Proba oral
Diferentes actividades orais improvisadas e guiadas (actividades de rol, discusións sobre artigos, diálogos guiados ...) que se realizarán ao longo do cuadrimestre para avaliar as habilidades de comunicación oral do alumno, mellorar a fluidez e a expresión espontánea.
Modalidade online: sesións orais a través de Teams.
Lecturas Lectura de artigos relacionados co sector turístico para discusión e debate na clase.


Modalidade online: as dúbidas que xurdan en relación a estas actividades resolveranse mediante titorías en liña (Teams) e no foro de Moodle
Análise de fontes documentais Exercicios con material audio ou audiovisual.

Modalidade online: as dúbidas que xurdan en relación con estas actividades resolveranse a través de titorías en liña (Teams) e no foro de Moodle

Atención personalizada
Metodoloxías
Proba oral
Obradoiro
Proba obxectiva
Lecturas
Descrición
Tanto os obradoiros como as diversas exposicións orais e exercicios escritos implican atención personalizada. Ademais, o alumno pode plantexar as súas dúbidas durante as horas de titoría, a través do correo electrónico, Teams, ou o foro da plataforma do Campus Virtual, seguindo as instrucións proporcionadas pola docente.



Avaliación
Metodoloxías Competencias / Resultados Descrición Cualificación
Proba oral A13 A15 A29 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 Parte 1:

Exposición oral do tema de gastronomía visto na clase (10%)

Parte 2:
Exposición dunha ruta pola cidade da Coruña e explicación dos seus principais monumentos, lugares de interese, historia e patrimonio natural e construído, etc. (20%)

10
Obradoiro A13 A15 A29 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C6 C7 Tarefas obxecto de avaliación continua:

Calquera combinación das seguintes tarefas escritas (20%):
Lecturas e exercicios de comprensión lectora; resumos; descricións de tendencias na industria turística e gráficas; descricións de destinos e/ ou atractivos turísticos; exercicios de Use of English.

Calquera combinación das seguintes tarefas orais (20%):
Descrición de gráficas / tendencias na industria turística/
Descrición de pratos típicos, preguntas sobre gastronomía, festivais e feiras gastronómicas.
Descrición dun destino turístico e os seus monumentos.
Comentario sobre a industria turística e a súa estrutura
40
Proba obxectiva A6 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Exame final escrito que consistirá en calquera combinación das seguintes tarefas:

Exercicios de vocabulario; comprensión lectora; tradución, descricións de gráficas e tendencias na industria turística; redacción; resumo.
50
 
Observacións avaliación

Os estudantes DEBEN aprobar (50%) todas as seccións de avaliación (proba obxectiva, taller e a proba oral) para superar a materia.

 Os estudantes que non están obrigados a cumprir o requisito de asistencia por estar exentos segundo a normativa publicada para este fin pola Universidade dá Coruña (Art. 3. be 4.5) Normas de avaliación, revisión e reclamación de cualificacións de dous estudos, os títulos universitarios e os cursos universitarios (art. 3 e 8 b) terán o mesmo sistema de avaliación que os estudantes que teñen a obrigación de asistir. 

 Só obterase a cualificación de NON PRESENTADO se non se participou en ningunha das actividades e tarefas que constitúen a avaliación da materia. 

 O mesmo método de avaliación aplícase para a segunda oportunidade (xullo). Por tanto, os estudantes deberán recuperar aqueles apartados da materia nos que non obtivesen unha cualificación de aprobado ou aos que non se presentaron. 

 No caso da convocatoria adiantada, os estudantes deben realizar un exame escrito (60%) e unha proba oral (40%).


Fontes de información
Bibliografía básica (). .
2. Collin, P.H. (1996). Dictionary of hotels, tourism and catering management. . Middlesex: Peter Colling Publishing
P. Strutt (2013). English for International Tourism. Intermediate (Coursebook) . Harlow. Pearson
P. Strutt (2013). English for International Tourism. Upper Intermediate (Coursebook) . Harlow. Pearson
P. Strutt (2013). English for International Tourism. Upper Intermediate (Workbook). Harlow. Pearson
(). English for tour guides. https://www.englishclub.com/english-for-work/tour-guide.htm
R. Varela (2002). English in the Tourist Industry . Madrid. Editorial Universitaria Ramón Areces
(). English vocabulary for tour guides. https://es.scribd.com/document/338444961/English-Vocabulary-for-Tour-Guides-EnglishClub-pdf
3. Fussell, Paul (ed.) (1987). The Norton book of travel. New York. Norton
1. Sharpley, Richard & David J.(eds) (2002). Tourism and development: concepts and issues. . Telfer. Clevendon: Channel View Publications.
(). Travel English/English for tourists: . https://www.learnenglishfeelgood.com/travelenglish/
4. Maczak, Antoni (1995). Travel in early modern Europe. Cambdridge. Polity Press
(). Your English Tourism Vocabulary List for connecting with absolutely any traveler. https://www.fluentu.com/blog/english/english-tourism-vocabulary/

Bibliografía complementaria R. Murphy (2004). English Grammar in Use. Cambridge
J. Sinclair et al. (2004). English Usage for Learners. Glasgow. Harper Collins
M. McCarthy (2009). Grammar for Business. Cambridge University Press
A. Pohl (2002). Test your Professional English. Hotel and Catering . London. Penguin English Publications
M. Vaughan-Rees (2002). Test Your Pronunciation . London. Penguin English Publications


Recomendacións
Materias que se recomenda ter cursado previamente

Materias que se recomenda cursar simultaneamente

Materias que continúan o temario
Primeiro Idioma Moderno I: Inglés/662G01015
Primeiro Idioma Moderno II: Inglés/662G01028
Inglés no Contorno Profesional/662G01045

Observacións

Os obxectivos de aprendizaxe deste módulo enmárcanse nun nivel B2 dentro da escala descrita no Marco común europeo de referencia para as linguas. Recoméndaselles aos estudantes que esta materia está enfocada a ensinar inglés con fins específicos e, polo tanto, NON é un curso de inglés xeral. Por outra banda, os estudantes tamén deben lembrar que estudar unha lingua require perseveranza e continuidade ao longo do tempo.



(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías