Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A6 |
Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. |
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
A15 |
Traballar en inglés como lingua estranxeira. |
A16 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha segunda lingua estranxeira. |
A17 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha terceira lingua estranxeira. |
A29 |
Traballar en medios socioculturais diferentes. |
A33 |
Creatividade. |
A35 |
Motivación por calidade. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Aprender as estruturas gramaticais da lingua a nivel medio. |
A13 A16 A17
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C6 C7
|
Aprender termos relacionados con distintos campos semánticos, facendo especial fincapé no léxico de carácter profesional. |
A13 A15 A16 A17
|
B4 B6 B7
|
C2 C3 C6 C7
|
Coñecer aspectos da vida cultural, costumes, normas de convivencia, etc. en Francia. |
A6 A13 A16 A17 A33 A35
|
B4 B6 B7
|
C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Participar en conversacións dun nivel medio con francófonos. |
A6 A16 A17 A29 A33
|
B1 B3 B6 B7
|
C2 C3 C6 C7
|
Comprender e producir mensaxes orais en situacións diversas de comunicación : habituais, persoais e profesionais. |
A16 A17 A33
|
B1 B3 B4 B5 B6 B7
|
C2 C4 C7 C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Situation 6 : Promotion touristique. |
Nesta situación proporcionarase ao alumnado os coñecementos necesarios para elaborar un tríptico promocional.
GRAMMAIRE:
-Le Participe Présent et le Gérondif
-Le Subjonctif (présent et passé)
-Le Discours Indirect et la Concordance des temps dans la complétive.
-Les Subordonnées (but, opposition, concession, cause, condition, conséquence)
-Le “ne ” explétif
|
Situation 7 : Les guides. |
Nesta situación proporcionarase ao alumno os coñecementos necesarios para presentar un monumento e un personaxe soado. |
Situation 8 : Écrits professionnels. |
Nesta situación iniciarase ao alumno na realización de diferentes escritos de carácter profesional susceptibles de ser utilizados no ámbito turístico.
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Introductory activities |
A13 A16 A17 B6 C2 |
1 |
0 |
1 |
Guest lecture / keynote speech |
A6 A13 A16 A17 A29 A33 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
25 |
37.5 |
62.5 |
Glossary |
A13 A15 A16 A17 B4 B6 B7 C2 |
0 |
10 |
10 |
Workshop |
A6 A13 A16 A17 A29 A33 A35 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
18 |
45 |
63 |
Supervised projects |
A16 A17 A33 B1 B3 B4 C2 |
3 |
0 |
3 |
Oral presentation |
A16 A17 A33 B1 B3 B4 C2 |
2 |
4 |
6 |
Mixed objective/subjective test |
A16 A17 A33 B1 B3 B4 C2 |
1.5 |
0 |
1.5 |
|
Personalized attention |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Introductory activities |
Presentación da materia e consignas de traballo. |
Guest lecture / keynote speech |
As clases maxistrais están orientadas cara á adquisición dos coñecementos lingüísticos e culturais necesarios para a desenvolver as competencias estudadas. |
Glossary |
Ademais do vocabulario complementario, o alumnado terá que estudar de forma autónoma as diferentes listas temáticas de vocabulario que aparecen nas " Situations" estudadas. |
Workshop |
As clases prácticas ou "obradoiros" coinciden no sua temporalización cos temas teóricos aos que corresponden. Neles, practicaranse ben con exercicios gramaticais, ben con frases, ben con prácticas do oral, os temas abordados nas sesións maxistrais. |
Supervised projects |
O alumnado terá que realizar un tríptico promocional dunha rexión ou dunha cidade do paguete turístico desenvolvido en terceiro de grao - segundo de francés. As pautas do traballo serán explicadas en clase. |
Oral presentation |
O alumnado terá que facer varias presentacións orais : Entre elas : 1- Presentación do país, dunha rexión ou dunha cidade do paquete turístico desenvolvido en terceiro de grao. 2- Presentación dun monumento e dun personaxe soado do país visitado. |
Mixed objective/subjective test |
Exame escrito de 2 h de duración centrado nos coñecementos gramaticais, estruturais e lexicais do alumno así como nos seus coñecementos acerca das situacións de comunicación abordadas durante o curso e os traballos realizados. O exame constará das seguintes partes: exercicios de gramática, tipo test, tradución do español ao francés na que entrarán o vocabulario explicado, as estruturas e os puntos gramaticais abordados. Haberá igualmente un exercicio de comprensión de texto e unha redacción sobre o traballo tutelado, as presentacións orais realizadas ou sobre unha das actividades practicadas nas diferentes situacións. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Oral presentation |
Supervised projects |
|
Description |
Observaciones para el "Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e
dispensa académica de exención de asistencia”:
O alumnado exento de asistencia a clase, deberá poñerse en contacto individualmente co profesor para a elaboración dun plan de traballo personalizado.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Oral presentation |
A16 A17 A33 B1 B3 B4 C2 |
O alumnado terá que facer varias presentacións orais : Entre elas : 1- Presentación do país visitado do paquete turístico desenvolvido en terceiro de grao. 2- Presentación dun monumento e dun personaxe soado do país visitado. |
25 |
Mixed objective/subjective test |
A16 A17 A33 B1 B3 B4 C2 |
O exame estará centrado nos coñecementos gramaticais, estruturais e lexicais do alumnado así como nos seus coñecementos acerca das situacións de comunicación abordadas durante o curso e os traballos realizados. O exame constará das seguintes partes: exercicios de gramática, tipo test, tradución do español ao francés na que entrarán o vocabulario explicado, as estruturas e os puntos gramaticais abordados. Haberá igualmente un exercicio de comprensión de texto e unha redacción sobre o traballo tutelado, as presentacións orais realizadas ou sobre unha das actividades practicadas nas diferentes situacións. No exame escrito, o alumnado deberá obter unha nota mínima igual ou superior a 5 para poder aprobar a materia. |
60 |
Supervised projects |
A16 A17 A33 B1 B3 B4 C2 |
O alumnado terá que realizar un tríptico promocional dunha cidade do paquete turístico desenvolvido en terceiro de grao - segundo de francés. As pautas do traballo serán explicadas en clase. |
15 |
|
Assessment comments |
Na convocatoria ordinaria, se o exame escrito está suspenso, a nota final será a nota do exame escrito. - Na convocatoria ordinaria, co exame escrito aprobado, valorarase a asistencia obrigatoria do alumnado ao longo do cuadrimestre (o alumnado non poderá superar un 10% de faltas con ou sen xustificación). Sumarase 0.5 puntos ou se restará 1 punto á nota final. - Para aprobar a materia, o alumnado deberá obrigatoriamente obter unha cualificación final igual ou superior a 5. - O aprobado da materia estará supeditado, calquera que sexa a convocatoria, á realización das presentacións orais e á entrega dos traballos escritos, aínda que, só puntuarán na convocatoria ordinaria se a proba escrita foi superada. Observacións para o "Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia”: Este alumnado deberá realizar os traballos e as presentacións orais de
obrigado cumprimento segundo as pautas marcadas no plan de traballo
personalizado e aprobar o exame, non valorándolle a asistencia a clase. O alumnado que non se presente ao exame, obterá a
calificación de "no presentado", calquera que sexa a convocatoria.
|
Sources of information |
Basic
|
|
|
Complementary
|
(). Gramática Francesa. Larousse.
(). Dictionnaire Français-Espagnol/Espagnol-Français.. Larousse
Guy Capelle, Jean-Louis Frérot, Amparo Domínguez, Alicia Ruiz (). Gramática Básica de la Lengua Francesa. . Sociedad Española de Librería, S.A
(). Grammaire Cours de Civilisation Française de la Sorbonne: 350 exercices Niveau Débutant. . Hachette
Monnerie Annie (). Le Français au Présent.. Alliance Française, Didier/Hatier |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Second Modern Language I: French/662G01019 | Second Modern Language II: French/662G01029 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Recomendamos ao alumnado que planifique o seu traballo durante todo o curso, seguindo a materia de forma continuada e realizando puntualmente as tarefas. O continuo esforzo permitiralle levar a materia de forma cómoda, apoiar os contidos novos nos previamente adquiridos e asumir as pautas así como o ritmo de traballo que irá marcando o profesor. Nesta liña, o alumnado deberá facer as frases e os exercicios propostos para a sesión na que se vaian a corrixir. As actividades prácticas están relacionadas coa teoría que se trate en cada momento e, por iso, a súa realización debe ir á vez co estudo desta. O alumnado deberá estudar de forma crítica e selectiva, aprendendo a distinguir os contidos teóricos fundamentais dos exemplos e deberá saber relacionalos. A participación e implicación no traballo colectivo permitiranlle asentar os contidos e desenvolver a súa capacitación comunicativa. O profesor proporcionará ao alumnado as pautas de estudo e traballo e resolverá as dúbidas expostas.
|
|
|