Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A6 |
Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. |
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
A15 |
Traballar en inglés como lingua estranxeira. |
A29 |
Traballar en medios socioculturais diferentes. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Adquirir habilidades comunicativas en inglés, segundo o contexto profesional da industria turística.
Empregar o vocabulario de alta frecuencia en situacións profesionais na empresa e na industria do turismo en particular. |
A6 A13 A15 A29
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Detectar e usar o discurso escrito e oral no rexistro máis adecuado, empregando funcións retóricas comúns como a persuasión e a información.
Comprender, analizar e resumir o discurso oral e escrito en inglés na industria do turismo.
|
A6 A13 A15 A29
|
B1 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8
|
Traballar en entornos multiculturais |
A6 A13 A15 A29
|
B1 B3 B5 B6 B7
|
C2 C4
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Understanding the basics of business |
Describing a company: management and organisational structure; facilities; departments; functions; working conditions; remuneration. Business plans.
Working in multi-cultural environments |
Telephone language |
Telephone conventions: specific vocabulary
Effective note taking and abbreviations
Customer service: dealing with problems and handling complaints on the telephone. |
Meetings and negotiations |
Calling a meeting (written)
Agenda (written)
Chairing and participating in meetings and negotiations
Minutes (written) |
Professional presentation skills: |
Preparation and delivery:
Introduction
Arguments
Conclusions
Q&A
Visuals
Intonation and pauses
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Seminario |
A6 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
30 |
45 |
75 |
Simulación |
A6 A13 A15 A29 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
10 |
20 |
30 |
Presentación oral |
A6 A13 A15 A29 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
5 |
35 |
40 |
|
Atención personalizada |
|
5 |
0 |
5 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Seminario |
Clases prácticas deseñadas para que os estudantes participen activamente para mellorar as súas habilidades nas catro destrezas. Estas clases requiren preparación previa. |
Simulación |
Actividades prácticas que simulan situacións reais: reunións, negociacións, conversas telefónicas, presentacións, etc. Estas actividades basearanse nas habilidades adquiridas durante as clases, requirindo a súa preparación previa |
Presentación oral |
Estudaranse os elementos e linguaxe verbal e non verbal das presentacións para que os alumnos poidan facer unha presentación individual sobre un tema relacionado co turismo. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Presentación oral |
Seminario |
Simulación |
|
Descrición |
As clases teñen un enfoque interactivo claro e por ende, é fundamental a participación activa dos alumnos. Isto inclúe as consultas para resolver as dificultades relacionadas con calquera das catro habilidades. Neste senso, anímase aos estudantes a formular estas preguntas tanto durante as clases como no horario de titorías, así como a través do foro do Campus Virtual, correo electrónico e chamadas e chats de Teams. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Presentación oral |
A6 A13 A15 A29 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Presentación de 10 minutos con apoio visual. |
30 |
Seminario |
A6 A13 A15 A29 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Asistencia, participación e desempeño das tarefas, alcanzando os niveis de calidade requiridos nun entorno laboral. (10%)
Valoración do coñecemento do vocabulario empresarial e da multiculturalidade . Isto pode ser escrito ou oral. (20%) |
30 |
Simulación |
A6 A13 A15 A29 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Conversa por teléfono: competencia oral e toma de notas (20%)
Reunión e negociacións. Os estudantes terán que preparar todas as fases do encontro: comunicación previa (axenda; preparación, celebración, actas, etc.) (20%).
|
40 |
|
Observacións avaliación |
A asistencia e a
participación activa son elementos esenciais desta materia. Os estudantes que non poidan cumprir os
requisitos de asistencia por exención de asistencia segundo o
establecido na normativa para este efecto publicado pola Universidade da Coruña
(Art. 3.be 4.5 Normas de disposición, revisión e reclamación das cualificacións
dos estudantes de grao e mestrado universitario (Art 3 e 8b) deben realizar
todos as actividades de avaliación, polo que necesariamente deben asistir a
ditas sesións, que poderán ser virtuais.
Para superar o
curso, os estudantes deben obter unha nota mínima de aprobado en TODAS as seccións.
Só obterase a cualificación de NON PRESENTADO se non se participou en ningunha das actividades e tarefas que constitúen a avaliación da materia. Para a segunda
oportunidade, os estudantes terán que volver a facer aquelas actividades nas
que non obtiveron unha nota mínima de
aprobado. No caso da convocatoria adiantada, a avaliación consistirá nas seguintes actividades: exame de vocabulario (escrito ou oral): 20% Conversación telefónica: 20% Exposición oral: 60%
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
P.Emmerson (2002). Business Grammar Builder . Macmillan
B. Mascull (2004). Business Vocabulary in Use (advanced). Cambridge
K. Thomson (2007). English for Meetings. Oxford University Press
M.Grussendorf (2007). English for Presentations. Oxford University Press
B.J Naterop & R. Revell (2004). Telephoning in English . Cambridge
N. brieger (1996). The Language of Business English. Prentice Hall
A. Watson-Delestree (1998). The Working Week. LTP
L.Jones (2001). Working in English . Cambridge |
|
Bibliografía complementaria
|
E. Tierney (1994). Showtime. A Guide to Making Effective Presentations . Dublin. Oak Tree Press
M.Gannon (2001). Understanding Global Cultures. London. Sage Publications |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Idioma Moderno: Inglés/662G01006 | Primeiro Idioma Moderno I: Inglés/662G01015 | Primeiro Idioma Moderno II: Inglés/662G01028 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
Os estudantes deben lembrar que esta materia está enfocada ao ensino do inglés con finses pecíficos e, polo tanto, NON é un curso xeral de inglés. Así mesmo, os estudantes deben ter en conta que estudar unha lingua require perseveranza e continuidade ao longo do tempo. |
|