Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A6 |
Ter unha marcada orientación de servizo ao cliente. |
A13 |
Manexar técnicas de comunicación. |
A15 |
Traballar en inglés como lingua estranxeira. |
A16 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha segunda lingua estranxeira. |
A17 |
Comunicarse de forma oral e escrita nunha terceira lingua estranxeira. |
A29 |
Traballar en medios socioculturais diferentes. |
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
B2 |
Comunicación oral e escrita en lingua nativa. |
B3 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Razoamento crítico. |
B5 |
Compromiso ético. |
B6 |
Aprendizaxe autónoma. |
B7 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Consolidar as estruturas básicas da lingua alemá a nivel básico. |
A13 A16 A17
|
B1 B2 B3 B4 B6
|
C1 C2 C6 C7
|
Consolidar un léxico xeral básico para poder entrar en conversacións (de forma oral ou escrita) con persoas de fala alemá. |
A6 A13 A15 A16 A17 A29
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C1 C2 C4 C7 C8
|
Consolidar unhas nocións básicas de léxico e estruturas gramaticais propias do sector turístico. |
A13 A16
|
B1 B2 B4 B6
|
C1 C2 C5 C7
|
Coñecer os diferentes costumes, culturas e normas de comportamento nos países de fala alemá. |
A6 A13 A16 A29
|
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7
|
C2 C3 C4 C6 C7
|
Comprender e producir mensaxes orais e escritas a nivel básico en situacións tanto persoais coma relacionadas co campo do sector turístico con empresas e persoas de fala alemá. |
A13 A16 A29
|
B1 B6 B7
|
C2 C7
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Sich vorstellen. |
AUSSPRACHE:
.- Regras básicas da pronunciación alemá.
.- Entoación e acento alemá en oracions sinxelas.
GRAMMATIK:
.- Xénero e número dos substantivos.
.- Artigo determinado e indeterminado e a súa declinación I.
.- Oracións simples: afirmativas, negativas e interrogativas.
.- O pronombre persoal e a súa declinación I
KOMMUNIKATION:
.- Saúdos e presentacións. |
Die Familie |
AUSSPRACHE:
.- Regras de pronunciación: ditongos e vogais modificados en alemán(ä, ö, ü).
GRAMMATIK:
.-O artigo determinado e indeterminado e a súa declinación II.
.- Partículas interrogativas.
.- O pronome persoal e a súa declinación II
.- O verbo en presente de indicativo.
.- Verbos separables e non separables.
KOMMUNIKATION:
.- Preguntas con e sen partículas interrogativas. |
An der Rezeption |
AUSSPRACHE:
.- Entoación e acento en oracións con dous verbos.
.- Pronunciación das terminacións típicas da lingua alemá.
GRAMMATIK:
.- Verbos modais en presente do indicativo.
.- O pronome persoal e a súa declinación III
.- Conectores I.
.- O adxectivo posesivo e a súa declinación.
KOMMUNIKATION:
.- Diálogos e formularios. |
Buchung |
AUSSPRACHE:
.- Entoación e acento en oracións coordinadas.
GRAMMATIK:
.- Preposicións II
.- Conectores II.
KOMMUNIKATION:
.- Las horas
.- Pedir e dar información. |
Im Zimmer. Zimmer Beschreibung und Umgebungen. |
AUSSPRACHE:
.- Entoación en oracións exclamativas.
GRAMMATIK:
.- O verbo en futuro de indicativo.
.- O verbo en imperativo.
.- Preposicións III
KOMMUNIKATION:
.- Expresar os plans futuros.
.- Describir unha habitación.
.- Dar indicacións pola cidade. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Proba oral |
A6 A13 A16 A17 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 C8 |
0.5 |
10 |
10.5 |
Traballos tutelados |
A13 A15 A16 A29 B1 B2 B3 B4 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 |
5 |
25 |
30 |
Sesión maxistral |
A13 A16 A29 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C7 |
18 |
35 |
53 |
Obradoiro |
A13 A16 A29 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C7 |
18.5 |
15 |
33.5 |
Proba mixta |
A13 A16 A29 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C7 |
2 |
15 |
17 |
|
Atención personalizada |
|
6 |
0 |
6 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Proba oral |
Nos últimos días do curso terá lugar unha proba oral seguindo as pautas e indicacións explicadas en clase. |
Traballos tutelados |
O alumno deberá realizar exercicios de expresión escrita relacionados con cada un dos temas tratados na aula. O número das devanditas redaccións e a súa extensión serán fixados semanalmente polo profesor. |
Sesión maxistral |
O profesor impartirá as clases maxistrais co fin de comunicar e transmitir aos alumnos os coñecementos básicos da lingua para que eles poidan aplicalos posteriormente no resto de actividades e probas que se desenvolvan ao longo do curso. |
Obradoiro |
Cada un dos temas tratados nas clases maxistrais levará asignado unha serie de tarefas e exercicios, a realizar na aula, destinados a consolidar e fixar os coñecementos explicados. As devanditas tarefas poderán ser ben orais ou escritas. |
Proba mixta |
Ao final do curso realizarase 1 proba mixta final escrita que constarán de duas partes diferenciadas:
a.- Exercicios de gramática.
b.- Expresión escrita + Comprensión lectora.
Para superar a proba será necesario obter unha nota mínima que se comunicará ao comenzo do curso (exercicios e expresión escrita+comprensión lectora). |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Proba oral |
Traballos tutelados |
Obradoiro |
|
Descrición |
Previa á proba oral realizarase unha sesión conxunta cos alumnos na que o profesor responderá e orientase ao alumnado de cara á devandita proba.
Así mesmo os traballos tutelados irán acompañados de sesións breves (individuais ou en grupo) nas que se abordarán as problemáticas que vaian xurdindo ao longo do curso na realización das devanditas probas.
A final de curso terá lugar unha última sesión na que se responderán e aclararán todas as dúbidas que aínda puidese haber. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba oral |
A6 A13 A16 A17 B1 B3 B4 B5 B6 B7 C2 C3 C4 C7 C8 |
A proba oral consistirá nun exercicio oral público tipo prsentación e/o entrevista. |
10 |
Traballos tutelados |
A13 A15 A16 A29 B1 B2 B3 B4 B6 B7 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 |
É necesario ter entregado un mínimo do 70% dos traballos tutelados para que a cualificación destes se teña en conta na nota final da materia.
|
25 |
Obradoiro |
A13 A16 A29 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C7 |
Actividades da parte práctica e teórico-práctica (contidos gramaticais, expresión escrita e oral, comprensión lectora e oral, léxico, expresión e interacción oral).
Inclúe a valoración da asistencia ás clases presenciais. |
5 |
Proba mixta |
A13 A16 A29 B1 B3 B4 B6 B7 C2 C3 C4 C7 |
As probas mixtas constarán de dúas partes:
a.- Exercicios de contido gramatical.
b.- Expresión escrita e comprensión lectora.
Será necesario ter unha nota mínima en cada unha das dúas partes das que consta a devandita proba para superar a materia (exercicios de gramática e expresión escrita e comprensión lectora).
É obligatorio obturen unha calificación de 4 sobre 10 nesta proba para superar-la materia. |
60 |
|
Observacións avaliación |
PRIMEIRA OPORTUNIDADE: -O alumnado deberá obturen unha calificación igual ou superior a 4 sobre 10 na proba mixta para supera-la materia. -No caso de non superarse alguna das parte da proba mixta, a calificación final da materia non pode ser superior ao 4.5 sobre 10. -O alumnado que non se presente a proba mixta ou a proba oral, será calificado como Non presentado. -O alumnado deberá ter entregado un mínimo dun 70% dos trabajos obrigatorios. SEGUNDA OPORTUNIDADE E CONVOCATORIA ADIANTADA DECEMBRO: -A avaliación en segunda oportunidade queda establecida nun 100% polo nota dunha proba mixta. ALUMNADO CON EXCENCIÓN DE ASISTENCIA - O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a "norma que regula o réximen de dedicación ao estudo dos estudantes de grado na UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5)" deberá entregar e facer as mesmas actividades e probas ue o resto do alumnado e na misma data. Poderá establecerse, de ser necesario, outra data para a proba oral. - O porcentaxe na evaluación das actividades na aula, así coma a asistencia (Obradoiro), sumaranse ao dos Traballos Tutelados, quedando distribuidos os porcentaxes dcomo sigue: Proba oral (10%), Traballos Tutelados (30%), Proba Mixta (60%). Os traballos nos que se detecten prácticas ilícitas (emprego de tradutores automáticos para a elaboración de traballlos tutelados, plagio, etc.) serán calificados con 0. Lembrase ao alumnado que o uso de calquera axuda ou dispositivo no examen final está totalmente prohibida, e no caso de utilizar calquera soporte no permitido quedará automáticamente suspenso independentemente da nota do examen e outras probas.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Werner, G (2001). Grammatiktraining Deutsch. Langenscheidt
Cohen, U. (2001). Herzlich Willkommen. Deutsch im Restaurant und Tourismus. Lehrbuch. Langenscheidt
Borrueco, M (2000). Reisen. DaF für das Tourismusstudium. Lehrbuch.. Síntesis
Cohen, U. (2000). Zimmer frei. Deutsch im Hotel: Lehrbuch. Langenscheidt |
|
Bibliografía complementaria
|
Lemcke, Ch. & Rohrmann, L (2009). Berliner Platz 1 Neu. Langenscheidt
Rusch, P & Schmitz, H (2007). Einfach Grammatik. Übungsgrammatik Deutsch A1 bis B1. Langenscheidt
Castell, A (1997). Gramática de la lengua alemana. Idiomas
Castell, A (1997). Gramática de la lengua alemana: Ejercicios. Idiomas
Lemcke, C & Rohrmann, L (2006). Grammatik. Intensivtrainer A1. Langenscheidt
Cohen, U (2001). Herzlich Willkommen. Deutsch im Restaurant und Tourismus. Arbeitsbuch. Langenscheidt
Fandrych, C & Tallowitz, U (2008). Klipp und Klar. Gramática práctica del alemán. Klett
Al Dreyer, H & Scmitt, R (2000). Lehr- und Übungsbuch der deutschen Grammatik. Hueber
Corcoll, B & Corcoll, R (2006). Programm. Alemán para hispanohablantes. Ejercicios. Herder
Corcoll, B & Corcoll, R (2006). Programm. Alemán para hispanohablantes. Gramática. Herder
Borrueco, M (2000). Reisen. Deutsch als Fremdsprache für das Tourismusstudium. Arbeitsbuch. Síntesis
Cohen, U (2000). Zimmer frei. Deutsch im Hotel: Arbeitsbuch. Langenscheidt |
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
Segundo Idioma Moderno II: Alemán/662G01048 | Segundo Idioma Moderno III: Alemán/662G01049 |
|
Observacións |
Recomendase ao alumno que planifique o seu traballo ao longo de todo o curso seguindo a materia de forma continuada e realizando as tarefas indicadas en tempo e forma correctas. O esforzo continuo permitiralle levar a materia de forma cómoda, consolidar os novos coñecementos apoiándose nos anteriores e asumir un ritmo de traballo axeitado seguindo as pautas e indicacións do profesor. O estudo individual da materia deberá ir ao mesmo tempo co temario e actividades que se desenvolvan na aula. No caso do idioma alemán, debido á complexidade que supón para alumnos hispanofalantes recoméndase especialmente que se leve unha asimilación e estudo dos conceptos adecuado para evitar as présas e falta de tempo a final de curso. O alumno deberá ser capaz de relacionar os diferentes conceptos que se verán ao longo do curso para poder desenvolver as súas capacidades lingüísticas e comunicativas coa maior eficiencia posible. En todo momento se poñerán a disposición do alumno consellos e pautas de estudo que lle axuden nesta tarefa. Así mesmo recordar a posibilidade de acudir a titorías personalizadas ao longo do curso para resolver problemas ou dúbidas individuais do alumno. |
|