Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A11 |
CE11 Coñecer os procedementos de restitución fotogramétrica utilizados na intervención en edificios construídos. |
A12 |
CE12 Adquirir un coñecemento global dos procesos e tecnoloxías de captura de información dos obxectos tridimensionales relacionados co proceso edificatorio, para lograr a súa representación gráfica. |
A13 |
CE13 Capacidade para xulgar as distintas técnicas de levantamento gráfico e determinar vantaxes e inconvenientes de aplicación en cada caso. |
B1 |
CB01 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
CB02 Saber aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
CB03 Ser capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
CB04 Saber comunicar conclusións ?e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan? a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
CB05 Posuír as habilidades de aprendizaxe que permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo. |
B6 |
CG01 Capacidade de análise e síntese. |
B7 |
CG02 Capacidade de organización e planificación. |
B8 |
CG03 Coñecementos informáticos relativos ao ámbito do programa formativo. |
B9 |
CG04 Capacidade de xestión da información. |
B10 |
CG05 Resolución de problemas. |
B11 |
CG06 Toma de decisións. |
B12 |
CG07 Traballo en equipo. |
B14 |
CG09 Razoamento crítico. |
B16 |
CG11 Aprendizaxe autónoma. |
B17 |
CG12 Adaptación a novas situacións. |
C1 |
CT01 Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
CT03 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C6 |
CT06 Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C8 |
CT08 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer as distintas ferramentas e técnicas aplicadas ao levantamento gráfico de edificios. |
AC11 AC12 AC13
|
BC1 BC4 BC6 BC9 BC14 BC16
|
CC1 CC6 CC8
|
Coñecer os procedementos de restitución fotogramétrica utilizados na intervención en edificios construídos. |
AC11 AC12 AC13
|
BC2 BC3 BC7 BC8 BC10 BC11 BC12 BC17
|
CC1 CC2 CC6 CC8
|
Coñecer de forma global os procesos e tecnoloxías de captura de información dos obxectos tridimensionales relacionados co proceso edificatorio co fin de conseguir a súa correcta representación gráfica. |
AC11 AC12
|
BC1 BC2 BC5 BC6 BC7 BC8 BC9 BC10 BC14 BC16
|
CC1 CC8
|
Xulgar as distintas técnicas de levantamento e determinar as vantaxes e inconvenientes de aplicación en cada caso. |
AC12 AC13
|
BC1 BC2 BC5 BC6 BC9 BC10 BC14 BC17
|
CC1 CC2 CC6 CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Bloque 0.- INTRODUCCIÓN |
1. Sistemas de registro y análisis del patrimonio construido |
Bloque 1.- FOTOGRAMETRÍA DE OBJETOS |
2. Fotogrametría Digital
3. Fotogrametría de Objetos
4. Programas Regard 3D, Recap
|
Bloque 2.- FOTOGRAMETRÍA TERRESTRE |
5. Fotogrametría Analítica
6. Fotogrametría Terrestre
7. Estación Total / Puntos de Apoyo
8. Restitución por Puntos / Medidas Fachada
|
Bloque 3.- FOTOGRAMETRÍA AÉREA |
9. Fotogrametría Analógica
10. Fotogrametría Aérea
11. Aviones y Drones
|
Bloque 4.- OTRAS TECNOLOGÍAS |
12. Láser Escaner |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A11 A12 B1 B4 B5 B6 B9 B14 C1 C6 C8 |
15 |
24 |
39 |
ICT practicals |
A12 B2 B4 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B16 B17 C2 C6 |
6 |
9 |
15 |
Seminar |
B1 B4 B6 B12 B14 B16 C1 C6 C8 |
2 |
3 |
5 |
Supervised projects |
A11 A12 A13 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B9 B10 B11 B14 B16 C1 C2 C6 C8 |
0 |
15 |
15 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
A clase maxistral é tamén coñecida como "conferencia", "método expositivo" ou "lección maxistral". Esta última modalidade adóitase reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
ICT practicals |
Metodoloxía que permite ao alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico (demostracións, simulacións, etc.) a teoría dun ámbito de coñecemento, mediante a utilización das tecnoloxías da información e as comunicacións. As TIC supoñen un excelente soporte e canle para o tratamento da información e aplicación práctica de coñecementos, facilitando a aprendizaxe e o desenvolvemento de habilidades por parte do alumnado. |
Seminar |
Técnica de traballo en grupo que ten como finalidade o estudo intensivo dun tema. Caracterízase pola discusión, a participación, a elaboración de documentos e as conclusións ás que teñen que chegar todos os compoñentes do seminario. |
Supervised projects |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente á aprendizaxe do "como facer as cousas". Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
ICT practicals |
Seminar |
Supervised projects |
|
Description |
Nas entrevistas periódicas e titorías que se establezan co alumno realizaranse as aclaracións correspondentes a todos aqueles aspectos que resulten de interese para mellorar a calidade do proceso de ensino-aprendizaxe, orientarase sobre os conceptos expostos nas sesións maxistrais e farase un seguimento do traballo tutelado obrigatorio. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Guest lecture / keynote speech |
A11 A12 B1 B4 B5 B6 B9 B14 C1 C6 C8 |
Valorarase a participación activa do alumnado nas sesións maxistrais. |
10 |
ICT practicals |
A12 B2 B4 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B16 B17 C2 C6 |
Valorarase a participación activa e o aproveitamento do alumnado nas prácticas que se realicen sobre os contidos da materia a través de ferramentas TIC. |
10 |
Supervised projects |
A11 A12 A13 B1 B2 B3 B4 B6 B7 B9 B10 B11 B14 B16 C1 C2 C6 C8 |
Valorarase a adecuación dos traballos realizados polo alumno aos criterios e orientacións expostos polo profesor. |
80 |
|
Assessment comments |
In order to obtain a positive evaluation in the
subject the student must attend at least 80% of the classes (lectures,
workshops, seminars, ...).
In order to be qualified, the delivery in time and form of all the proposed works will be mandatory.
In
addition to the assistance, participation and performance of supervised
works, the tests considered necessary may be carried out in order to
properly assess the degree of assimilation of the conceptual and
procedural contents of the subject.
SPECIFIC OBSERVATIONS STUDENTS ONLINE LEARNING MODE (NON-PRESENTIAL)The
teaching methodologies, the learning activities and the evaluation
criteria and methodologies corresponding to the students of the MUES in
their modality of "on line" learning will be adapted to the specific
characteristics of this type of teaching, promoting an autonomous and
active learning.
|
Sources of information |
Basic
|
BUILL POZUELO, Felipe (2008). Fotogrametría arquitectónica. Barcelona: Universidad Politécnica de Catalunya
LERMA GARCÍA, José Luis (2002). Fotogrametría moderna: analítica y digital. Valencia: Universitat Politècnica de València
CUELI LÓPEZ, Jorge Tomás (2011). Fotogrametría Práctica. Tutorial Photomodeler. Santander: Ediciones Tantín
ALMAGRO GORBEA, Antonio (2004). Levantamiento Arquitectónico. Granada: Universidad de Granada
JIMÉNEZ MARTÍN, Alfonso; PINTO PUERTO, Francisco (2003). Levantamiento y análisis de edificios. Futuro y tradición. Sevilla: Universidad de Sevilla |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Advanced information management in building: BIM and GiS/670526006 | Introduction to the Master thesis: methodology and research planning/670526004 |
|
Subjects that continue the syllabus |
Smart cities. Emerging technologies for sustainable cities/670526014 |
|
|