Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A43 |
A0.8 Coñecementos básicos do réxime xurídico das administracións públicas e dos procedementos de contratación administrativa e privada. |
A73 |
A5.3 Coñecemento do marco de regulación da xestión e a disciplina urbanística. |
B31 |
B1 Que os estudantes demostrasen posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e adóitase atopar a un nivel que, aínda que se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B32 |
B2 Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B33 |
B3 Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B34 |
B4 Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B35 |
B5 Que os estudantes desenvolvesen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Adquirir habilidades para a vida e hábitos, rutinas e estilos de vida saudables. |
C7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
coñecemento dos diferentes medios para actuar, tanto urbanísticas como legais. |
A43 A73
|
B31 B32 B33
|
C3
|
capacidade para analizar e propoñer actuacións urbanísticas/legais en diferentes áreas urbanas, periurbanas ou territoriais |
|
B34 B35
|
C4 C7 C9
|
Capacidade dialéctica, discursiva, expositiva para a participación nos debatese para a exposición e defensa dos traballos e actividades prácticas |
|
|
C1 C5 C6 C8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Análise e estudo dun ámbito concreto |
Emprego de ferramentas urbanísticas e legais.
Representación gráfica explicativa.
Proceso urbanístico adecuado para unha actuación concreta
Proceso xurídico de actuación concreto |
Teoría urbanística e xurídica |
Comprensión e adecuación das leises de obrigado cumplimento.
Estudo dos casos e proceso de actuación urbanístico/legal.
Coñecemento dos procedementos administrativos |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Obradoiro |
B34 B35 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
145 |
0 |
145 |
Sesión maxistral |
A43 A73 B31 B32 B33 C9 C1 |
145 |
0 |
145 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Obradoiro |
Actividades prácticas a desenvolver polos alumnos durante o curso, que se han de materializar en estudos e propostas de diferentes actuacións urbanísticas. |
Sesión maxistral |
Clases teóricas para ampliar coñecementos e fomentar a participación e o avance nas actividades prácticas |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Obradoiro |
|
Descrición |
As sesións maxistrais e os obradoiros supoñen o seguimento e asesoramento por parte do profesor para incentivar no alumnado a investigación persoal e para orientar as propostas creativas fomentando a autocrítica e o avance na capacidade propositiva.
Medidas de dedicación para o “Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia”. O alumnado nesta circunstancia:
_Con respeto as clases de teoría terá a dispensa de asistencia a ditas clases do 50%. Deberá acudir polo menos a un 10% das tutorías establecidas no horario dos docentes de teoría da materia para resolver as cuestions pertinentes de seguimento.
_Con respeto as clases de práctica, estos estudantes deberán asistir a un mínimo do 80% das aulas, incluindose nesta porcentaxe os días da sesión de presentación conxunta dos traballos. Ase mesmo, os docentes de prácticas disporán un 20% das suas tutorías, a requerimento dos estudantes, para o reforzo necesario dos traballos a presentar.
En ambolos dous casos axustaránse ditas medidas segundo os casos concretos, adecuándoas as circunstancias. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Sesión maxistral |
A43 A73 B31 B32 B33 C9 C1 |
Clases teóricas para ampliar coñecementos e fomentar a participación e o avance nas actividades prácticas
Valorarase a asistencia e a participación na aula |
50 |
Obradoiro |
B34 B35 C3 C4 C5 C6 C7 C8 |
Actividades prácticas a desenvolver polos alumnos durante o curso, que se han de materializar en estudos e propostas de diferentes actuacións urbanísticas.
É necesario ter esta parte da materia aprobada para superar a materia. |
50 |
|
Observacións avaliación |
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Antonio Eduardo Humero Martín (2019). Arquitectura legal y valoraciones inmobiliarias. Edit. Dykinson, S.L
MIGUEL ANGEL DEL ARCO TORRES (2010). DERECHO DE LA CONSTRUCCION . EDIT. Comares
Díaz Barco, Fernando (2019). Manual de Derecho de la Construcción . Manual de Derecho de la Construcción
Rafael Moreno Ubric (2021). Manual de Derecho Inmobiliario. Edit. Thomson – Reuters. ARANZADI- Pamplona
CRISTOBAL TRABALÓN CARRICONDO (2015). TRATADO LEGAL DE CONSTRUCCION. Edit. Tebar. Madrid |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Dirección, Organización e Programación de Obras/670G01130 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Economía e Organización de empresa [En extinción]/670G01010 |
|
Materias que continúan o temario |
Medicións, Orzamentos e Control Económico da Obra/670G01133 |
|
|