Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||
Asignatura (*) | Ética e Deontoloxía Profesional | Código | 710521015 | ||||
Titulación |
|
||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Humanidades |
||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | http://https://pdi.udc.es/es/File/Pdi/CG49E | ||||||
Descrición xeral | Estudos teórico e práctico dos grandes modelos de fundamentación ética da moral e das súas principais aplicacións no ámbito da ética e deontología profesional dos museos e da actividade museística. | ||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos: Non hai modificación de contidos 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: -Traballos solicitados de evaluación que se entregan a través da plataforma Moodle. -Tutorías online a través da plataforma Teams en horario de tutorías prefixado en moodle e baixo confirmación de asistencia do alumno/a 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: – Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados. – Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade do alumando. Dispoñen de “foros temáticos asociados aos módulos” da materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai “foros de actividade específica” para desenvolver as “Discusións dirixidas”, a través das que se se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia. Vioconferencia Teams, 2 veces a semana en horario de tutorías, solicitada previamente polo alumno/a 4. Modificacións na avaliación Traballos tutelados (100%): En relación cos traballos tutelados valorarase: – A adecuación metodolóxica das propostas de traballo. ? A profundidade do contido. ? O dominio das aplicacións utilizadas na elaboración das propostas socioeducativas. ? O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar. ? A utilización de fontes documentais complementarias e actuais. ? A presentación e a claridade da exposición. *Observacións de avaliación: 2. Obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación (traballos tutelados). 3. Entregar e expoñer os traballos tutelados na data que se indique. 4. A oportunidade de xullo estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía ? Non se realizarán cambios. Xa dispoñen de todos os materiais de traballo da maneira dixitalizada en Moodle. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |