Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A8 |
Ser capaz, con base no coñecemento do contorno social, de deseñar e pór en marcha estratexias de márketing eficaces, que consideren especialmente as variables de comunicación e distribución: mensaxes, medios, canles, relación co cliente etc... |
A11 |
Ter unha perspectiva internacional do sector da moda e dominar ferramentas de planificación e xestión das estratexias de internacionalización posibles. |
B1 |
Que o estudantado demostrase posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se adoita atopar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B2 |
Que o estudantado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúa as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que o estudantado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B4 |
Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B6 |
Capacidade para a cooperación, o traballo en equipo e a aprendizaxe colaborativa en contornos interdisciplinares. |
B7 |
Capacidade para analizar tendencias (razoamento crítico). |
B8 |
Capacidade de planificación, organización e xestión de recursos e operacións. |
B9 |
Capacidade de análise, diagnóstico e toma de decisións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Comprender o funcionamento empresarial na internacionalización das firmas de moda |
A8
|
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B9
|
C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8 C9
|
Coñecer os procesos de internacionalización para a xeración de planes estatréxicos e operativos adecuados |
A8
|
B2 B6 B8
|
C2 C5 C9
|
Realizar análises adecuadamente argumentadas para a toma de decisión en torno á internacionalización da empresa de moda |
A11
|
B3 B4 B6 B7 B8 B9
|
C2 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Parte I. Introducción á internacionalización da empresa de moda |
1.1. Conceptos básicos de internacionalización
1.2. Teorías do comercio internacional
1.4. Institucións de apoio para a internacionalización
|
Parte II. A estratexia de internacionalización na industria da moda |
2.1. O plan de internacionalización na industria da moda
2.2. A empresa de moda na senda da internacionalización
2.3. O plan estratéxico de internacionalización
2.4. Estratexias de internacionalización
|
Parte III. A mercadotecnia internacional na industria da moda |
3.1. O plan de marketing internacional
3.2. Estratexias de producto no mercado exterior na industria da moda
3.3. Posicionamento da marca no mercado exterior na industria da moda
3.4. A distribución no mercado internacional na industria da moda
3.5 O prezo no mercado internacional na industria da moda
3.6. A comunicación no mercado internacional na industria da moda
3.7. A internacionalización a través do e-commerce na industria da moda
3.8. Negociación internacional na industria da moda
|
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Obradoiro |
B3 B4 B6 B7 B8 B9 C1 C4 C7 C9 |
21 |
49 |
70 |
Presentación oral |
B4 B6 C2 |
3 |
2 |
5 |
Proba de resposta múltiple |
A1 A2 B1 |
1 |
30 |
31 |
Sesión maxistral |
A8 A11 B1 B2 C3 C5 C8 |
21 |
19 |
40 |
|
Atención personalizada |
|
4 |
0 |
4 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Obradoiro |
Nos obradoiros, os alumnos recibirán instruccións por parte do docente para guiar o traballo práctico. Deberán elaborar por grupos un traballo final que será desarrollado tanto na aula (sesión interactiva) como fora dela (traballo autónomo) e a súa evidencia será a presentación do mesmo por escrito ó final do curso.
|
Presentación oral |
Os alumnos realizarán un traballo final que deberán presentar tanto oralmente como por escrito ó final do curso. A defensa oral do traballo realizarase a última semana de clases e será obxeto de avaliación.
|
Proba de resposta múltiple |
Exame test de resposta múltiple onde tan só unha opción é a correcta. As respostas incorrectas penalizarán.
|
Sesión maxistral |
A teoría da materia apoiarase en transparencias e material audiovisual |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Sesión maxistral |
Obradoiro |
|
Descrición |
Os diferentes membros dos grupos poderán consultar as dudas correspondientes ó desarrollo dos casos prácticos/lecturas que deberán presentar ou expoñer nesta parte da materia.
Por outro lado, si se presenta algunha dúbida relativa ó material explicado na clase, ponse a disposición do alumno horas de tutorías a tal efecto. Para o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica, de exención de asistencia, acordarase un horario específico de tutorías, compatible coa súa dedicación. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de resposta múltiple |
A1 A2 B1 |
Proba individual de elección múltiple cunha soa resposta correcta. As respostas incorrectas penalizarán.
Tódolos materiais e contidos impartidos a tratados na aula, xa sea virtual como presencialmente, poderán formar parte das preguntas do exame. O exame, de carácter individual, deberá prepararse empregando todos os materiais na plataforma virtual, é dicir, non só facer uso das diapositivas senón tamén das lecturas, materiais audiovisuais e notas que se tomen na aula. |
50 |
Obradoiro |
B3 B4 B6 B7 B8 B9 C1 C4 C7 C9 |
Por grupos, os alumnos deberán presentar un traballo final. Este se desenvolverá tanto na clase práctica como fora de ela (traballoo autónomo). O traballo será presentado por escrito ó final do curso. Este deberá respetar os criterios de avaliación socializados na clase. O trabajo escrito supón un 40% da calificación final. Todos os miembros do grupo obterán a mesma puntaxe. Para superar o traballo práctico, débese acumular unha puntaxe igual ou superior a 2,5 puntos sobre 5, resultante da suma do traballo escrito (40%) e a súa su presentación oral (10%). |
40 |
Presentación oral |
B4 B6 C2 |
Os alumnos presentarán oralmente o plan de internacionalización da empresa de moda. Valorarase a súa actuación de acordo ós criterios de profesionalidade, resposta correcta ás preguntas plantexadas, así como concisión e claridade na exposición.
A calificación máxima ponderará o 10% da calificación final. Todos os membros do grupo obterán a mesma puntaxe. |
10 |
|
Observacións avaliación |
Primeira oportunidade Para aprobar a materia os alumnos deberán aprobar tanto o exame final coma o
traballo final cun mínimo de 2,5 sobre 5 para cada unha das partes mencionadas.
O mínimo para aprobar é de 5 puntos resultante da suma das dúas partes.
No caso de suspender algunha das dúas partes, na acta reflexarase a nota da
parte suspensa avaliada aplicando unha escala de 0 a 10. Segunda oportunidade A parte suspensa na primeira convocatoria será repetida na segunda convocatoria.
Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade serán os mesmos que a da
primera. Convocatoria
adiantada De acordó coa
normativa de condicións de avaliación da oportunidade adiantada, esta avaliarase
por medio dunha proba de reposta múltiple que supondrá o 100 % da calificación
final. Calificación
de non presentado Corresponde
ó alumno, cando sólo participe de actividades de avaliación que teñan unha
ponderación inferior ó 20% sobre a calificación final, con independencia da
calificación alcanzada. Estudiantes
con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de
exención de asistencia Os alumnos con "dispensa académica de exención de
asistencia" requeriráselle unha presentación oral (10% da puntaxe), un
traballo escrito final (40% da puntaxe) e un exame (40% da puntaxe). O
traballo práctico deberase traballar de forma autónoma. Para superar a
asignatura deberase acadar no exame final un mínimo de 2,5 puntos sobre 5, así
como na parte práctica (presentación oral e traballo escrito) un mínimo de 2,5
puntos sobre 5. O mínimo para pasar a materia é de 5 puntos. Otras pautas Para o exame prohíbese a introdución de cualquera
dispositivo tecnolóxico na aula.
Calificarase cun suspenso (0) na materia na súa totalidade no caso de fraude en
probas e exámenes.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
|
Cabrera, A.: “Casos de
Gestión Administrativa del Comercio Internacional”. Global Marketing
Strategies Jin, B., Cedrola, E. (2016). Fashion brand internationalization. Opportunities and challenges. Palgrave Studies in Practice. Llamazares, O.(2016). Casos
de Negociación Internacional. Global Marketing Strategies. Martín, M.A.; Martínez,
R. (2014). Manual Práctico de Comercio Exterior. FC Editorial. Roca, J.L.(1994). El arbitraje en la contratación
internacional. |
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Fundamentos de Xestión da Empresa de Moda/710G03004 | Márketing e Investigación de Mercados de Moda/710G03012 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
|