Competencias do título |
Código
|
Competencias do título
|
A1 |
Coñecer os fundamentos básicos de xestión dunha empresa de téxtil/moda, tanto a nivel estratéxico como operativo e funcional. |
A2 |
Coñecer os aspectos da contorna que inflúen na evolución do mundo da moda e as súas empresas, con especial incidencia no impacto das cuestións económicas e legais. |
A3 |
Desenvolver destrezas para as relacións interpersoais e a interactuación con axentes do contorno e interno (clientes, provedores, medios, colaboradores...). |
A8 |
Ser capaz, con base no coñecemento do contorno social, de deseñar e pór en marcha estratexias de márketing eficaces, que consideren especialmente as variables de comunicación e distribución: mensaxes, medios, canles, relación co cliente etc... |
A9 |
Dominar o proceso loxístico dunha empresa de moda desde unha perspectiva global, abarcando desde o aprovisionamento ata o proceso produtivo e mais o transporte, con especial incidencia nos procesos principais propios da industria téxtil: selección de tecidos e materiais, padronaxe, confección etc.... |
A10 |
Ter os fundamentos económico-financeiros necesarios para coñecer o estado dunha empresa de moda e xestionala adecuadamente desde unha tripla perspectiva de liquidez, solvencia e rendibilidade. |
A11 |
Ter unha perspectiva internacional do sector da moda e dominar ferramentas de planificación e xestión das estratexias de internacionalización posibles. |
A14 |
Ter unha perspectiva clara do papel das persoas na organización, e coñecer as ferramentas de xestión de recursos humanos necesarias para conseguir delas a máxima implicación e rendemento. |
B1 |
Que o estudantado demostrase posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se adoita atopar a un nivel que, se ben se apoia en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
B2 |
Que o estudantado saiba aplicar os seus coñecementos ao seu traballo ou vocación dun xeito profesional e posúa as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
B3 |
Que o estudantado teña a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
B4 |
Que o estudantado poida transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado. |
B5 |
Que o estudantado desenvolvera aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B6 |
Capacidade para a cooperación, o traballo en equipo e a aprendizaxe colaborativa en contornos interdisciplinares. |
B7 |
Capacidade para analizar tendencias (razoamento crítico). |
B8 |
Capacidade de planificación, organización e xestión de recursos e operacións. |
B9 |
Capacidade de análise, diagnóstico e toma de decisións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía respectuosa coa cultura democrática, os dereitos humanos e a perspectiva de xénero. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C7 |
Desenvolver a capacidade de traballar en equipos interdisciplinares ou transdisciplinares, para ofrecer propostas que contribúan a un desenvolvemento sostible ambiental, económico, político e social. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
C9 |
Ter a capacidade de xestionar tempos e recursos: desenvolver plans, priorizar actividades, identificar as críticas, establecer prazos e cumprilos. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
Analizar o contorno xeral e sectorial |
A1 A2 A3 A11
|
B1 B2 B5 B9
|
C7 C9
|
Avaliar as competencias e os recursos internos cando se concibe unha idea de negocio |
A14
|
B1 B2 B5 B8 B9
|
C7 C9
|
Deseñar unha estratexia de negocio que inclúa decisións operativas e financeiras (marketing, produción, loxística, recursos humanos, financiamento, investimentos, etc.) |
A8 A9 A10
|
B3 B4
|
C3 C4 C5
|
Avaliar a viabilidade financeira e a rendibildade do negocio |
A10
|
B3 B6 B7
|
C3 C5 C9
|
Elaborar un plan de negocio no sector da Moda que inclúa aspectos ESG |
A1 A2
|
|
C1 C8 C9
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Que é un plan de negocio? |
Cando se necesita un plan de empresa?
Por que elaborar un plan de empresa? |
Contido dun plan de negocio |
Resume executivo
O discurso do ascensor
Descrición da empresa: Misión, visión, valores
Estudo de mercado e potencial
Análise da competencia: interna (competencias e recursos) e externa (contorna)
Descrición do produto/servizo
Estratexia empresarial: mercadotecnia, operacións, RRHH, etc.
Estratexia de capital: Investimento e financiamento
Estratexia financeira: D&A e dividendos
Políticas a curto prazo: Inventarios, clientes, caixa, provedores, etc. |
Viabilidade financeira e rendibilidade |
Previsións financeiras
Plan financeiro
É factible o plan financeiro?
É rendible o plan financeiro?
Análise de sensibilidade |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias |
Horas presenciais |
Horas non presenciais / traballo autónomo |
Horas totais |
Estudo de casos |
A1 A2 A8 A9 A10 A11 A14 B1 B2 B4 B6 B7 B9 C1 C3 |
20 |
20 |
40 |
Presentación oral |
A3 B3 B8 C1 C3 C4 C5 C9 |
2 |
6 |
8 |
Traballos tutelados |
A1 B5 B6 B9 C3 C5 C7 C8 C9 |
0 |
22 |
22 |
Obradoiro |
A1 A2 A3 A8 A9 A10 A11 B4 B6 B7 B8 B9 C3 C8 C9 |
20 |
60 |
80 |
|
Atención personalizada |
|
0 |
|
0 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Estudo de casos |
Os alumnos disporán dun estudo de casos para comprender plenamente como se pode concibir e avaliar un plan de negocios. |
Presentación oral |
Os estudantes terán que facer unha presentación oral sobre o plan de negocio do sector da moda que elaborarán ao longo do curso ao final deste. |
Traballos tutelados |
Os alumnos deberán realizar un proxecto que inclúa un plan de negocio sobre o sector da Moda. |
Obradoiro |
Desenvolverase un obradoiro para que os estudantes poidan realizar os seus proxectos de forma interactiva. |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Traballos tutelados |
Obradoiro |
Estudo de casos |
Presentación oral |
|
Descrición |
Empregarei as titorías persoais e en pequenos grupos para dar apoio específico aos estudantes. Centrareime en cuestións teóricas ou/e prácticas relacionadas coas sesións de taller ou a realización de proxectos que poidan requirir explicacións adicionais. levan a cabo en liña e en persoa. |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias |
Descrición
|
Cualificación
|
Traballos tutelados |
A1 B5 B6 B9 C3 C5 C7 C8 C9 |
Ao final do curso, os estudantes deberán presentar un informe escrito que inclúa o seu plan de negocio. |
30 |
Obradoiro |
A1 A2 A3 A8 A9 A10 A11 B4 B6 B7 B8 B9 C3 C8 C9 |
O traballo persoal e en equipo e o compromiso persoal nos talleres tamén se terán en conta para cualificar aos estudantes. dá. |
10 |
Estudo de casos |
A1 A2 A8 A9 A10 A11 A14 B1 B2 B4 B6 B7 B9 C1 C3 |
Os alumnos deberán presentar a discusión dun caso práctico. |
10 |
Presentación oral |
A3 B3 B8 C1 C3 C4 C5 C9 |
Ao final do curso, os estudantes deberán facer unha presentación dos seus plans de negocio |
50 |
|
Observacións avaliación |
A) NORMATIVA DE AVALIACIÓN: 1. Condicións de avaliación:Está prohibido acceder á aula do exame con calquera dispositivo que permita acomunicación co exterior e/ou almacenamento de información. 2. Identificación do estudante:O estudante ha de acreditar a súa personalidade de acordo coa normativavixente. B) TIPOS DE CUALIFICACIÓN: 1. Cualificaciónde non presentado: Corresponde ao alumno, cando só participe en actividadesde avaliación que teñan unha ponderación inferior ao 20% sobre a cualificaciónfinal, con independencia da cualificación alcanzada. 2. Estudantescon recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica deexención de asistencia: Os estudantes con recoñecemento de dedicación atempo parcial serán avaliados seguindo as condicións expresadas máis adiantepara a convocatoria adiantada. C) OPORTUNIDADES DE AVALIACIÓN: 1. Primeiraoportunidade: aplicaranse os criterios de avaliación anteriormenteindicados nesta sección. 2. Segundaoportunidade: aplicaranse os criterios de avaliación anteriormenteindicados nesta sección. 3. Convocatoriaadiantada: As condicións de avaliación da Oportunidade Adiantada (art. 19dás Normas de Avaliación, Revisión e Reclamacións dás Cualificacións dúasEstudos de Grao e Mestrado Universitario) serán específicas para estaoportunidade. Esta será avaliada por medio dunha proba mixta que suporá o 100 %da cualificación final. Esta proba mixta será deseñada de maneira singular eespecífica para valorar en que medida o/a estudante adquiriu os resultados daaprendizaxe aos que se fai referencia na presente guía. D) OUTRAS OBSERVACIÓNS DE AVALIACIÓN O comportamento fraudulento en cualquera dosapartados sometidos a avaliación suporá a cualificación de "Suspenso(0)" na avaliación final. A asistencia a
todas as sesións do obradoiro é obrigatoria. Requirirase un mínimo de
asistencia do 90% das horas impartidas. Este requisito será condición necesaria
para superala materia.
|
Fontes de información |
Bibliografía básica
|
Pinson, L. (2008). Anatomy of Business Plan. The step-by-step Guide to Building your Business and Securing your Company's future. Out of your mind... and into Marketplace TM
Comunidad de Madrid (). Business Plan. http://www.madrid.org/cs/StaticFiles/Emprendedores/Analisis_Riesgos/pages/pdf/metodologia/1Plandeemp
Dupouy, L.T. (2018). Cómo desarrollar planes estratégicos de negocios: el proceso es más importante que el resultado final. https://www.harvard-deusto.com/como-desarrollar-planes-estrategicos-de-negocios-el-proceso-es-mas-im
Wahbe, A. (2019). How to write a business plan: Free template, tips, and examples. https://quickbooks.intuit.com/r/business-planning/business-plan-template/
Abrams, R. (2003). The Successful Business Plan. Secrets and Strategies. THe Planning shop |
|
Bibliografía complementaria
|
|
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
|
Materias que continúan o temario |
|
Observacións |
1. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: a. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático b. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade deimprimilos
2. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados
cosvalores de sustentabilidade e nos comportamentos persoais e
profesionais. 3. Traballarase para identificar e modificar
prexuízos e actitudessexistas, e influirase na contorna para modificalos
e fomentar valores derespecto e igualdade. 4. Facilitarase a
plena integración do alumnado que por razón físicas,sensoriais,
psíquicas ou socioculturais, experimenten dificultades a un
accesoaxeitado, igualitario e proveitoso á vida universitaria. 5. Outras: No escenario docente semipresencial, combinaríanse sesiónspresenciais e en liña, seguindo as instrucións da institución.
Ouso
de dispositivos electrónicos (ordenadores, tabletas e teléfonos) na
aulapoderá autorizarse exclusivamente para usos académicos. |
|