Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A15 |
A14 - Coñecemento do comercio e do transporte marítimo internacional para a súa aplicación á definición e optimización de novos buques e artefactos. |
A16 |
A15 - Coñecementos de economía e de xestión de empresas do ámbito marítimo. |
B1 |
CB06 Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 |
CB07 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B5 |
CB10 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
B6 |
G01 Capacidade para resolver problemas complexos e para tomar decisións con responsabilidade sobre a base dos coñecementos científicos e tecnolóxicos adquiridos en materias básicas e tecnolóxicas aplicables na enxeñaría naval e oceánica, e en métodos de xestión. |
B11 |
G06 Capacidade para realizar investigación, desenvolvemento e innovación en produtos, procesos e métodos navais e oceánicos. |
B15 |
G10 Coñecementos do tráfico marítimo e do transporte integral necesarios para o proxecto de buques. |
B16 |
G11 Capacidade para a xestión e dirección de empresas marítimas |
B17 |
G12 Capacidade para a xestión da explotación de buques e artefactos marítimos, e da enxeñaría necesaria para a súa seguridade, operación, apoio loxístico e mantemento |
B20 |
G15 Capacidade para organizar e dirixir grupos de traballo multidisciplinares nunha contorna multilingüe, e de xerar informes para a transmisión de coñecementos e resultados. |
C2 |
C1 Capacidade pra desenrolar a actividade profesional nun entorno multilingue |
C10 |
ABET (h) The broad education necessary to understand the impact of engineering solutions in a global, economic, environmental, and societal context. |
C12 |
ABET (j) A knowledge of contemporary issues. |
C13 |
ABET (k) An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecemento da loxística e dos principios da cadea de suministro |
AJ14
|
BC1 BC2 BC5 BJ1 BJ6 BJ10 BJ11 BJ12 BJ15
|
CC2 CC10 CC12 CC13
|
Coñecemento dos principios do transporte marítimo e intermodal |
AJ14
|
BC1 BC2 BC5 BJ1 BJ6 BJ10 BJ11 BJ12 BJ15
|
CC2 CC10 CC12 CC13
|
Realizara a modelización cuantitativa en tempo real das decisions de xestión e organización das empresas
neste campo |
AJ15
|
BC1 BC2 BC5 BJ1 BJ6 BJ10 BJ11 BJ12 BJ15
|
CC2 CC10 CC12 CC13
|
Realizar valoracions económico-técnica dos proxectos |
AJ15
|
BC1 BC2 BC5 BJ1 BJ6 BJ10 BJ11 BJ12 BJ15
|
CC2 CC10 CC12 CC13
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Os temas propostos axustanse a os contidos da Memoría de Verificación de la titulación, desenrrolando os seus contidos. Estos son: |
LOXÍSTICA: cadea de suministro, Aprovisionamentos, Fabricación, LoXística Inversa E Sistemas E tecnoloXía
DISTRIBUCIÓN: xestión de clientes, Almacenamento, Trazabilidad, Transporte eficiente, Transporte intermodal, Comercio electrónico
TRANSPORTE MARÍTIMO
XESTIÓN DE EMPRESAS Do AMBITO MARÍTIMO |
1. Loxística |
1.1 Introducción a Loxística
1.2 Loxística de aprovisionamento
1.3 Loxística de Distribucción
1.4 Loxística Inversa |
2. Intermodalidade e Transporte |
2.1 Intermodalidade e transporte - comodalidad e multimodalidad
2.2 O sistema portuario
2.3 Interacción buque- Porto |
3. Ampliación de Transporte Marítimo |
3.1 Estudo matemático dos custos
3.2 Xestion da enerxia a bordo
3.3 Interface Buque - porto, xestion da enerxía no porto |
4. Xestions de empresas do eido maritimo |
4.1 Xestions de empresas do eido maritimo |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C12 C13 |
5 |
35 |
40 |
Case study |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C12 C13 |
5 |
15 |
20 |
Guest lecture / keynote speech |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C12 |
25 |
15 |
40 |
Objective test |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C11 C12 C13 |
5 |
0 |
5 |
Problem solving |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C12 C13 |
20 |
20 |
40 |
|
Personalized attention |
|
5 |
0 |
5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
Traballos tutelados. Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes baixo a tutela do profesor
e en escenarios variados (académicos e profesionais). Refírese principalmente a aprender a facer cousas?.
É unha opción baseada na asunción por parte dos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Este sistema de
A docencia baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe autónoma dos alumnos e o seguimento desta aprendizaxe
o profesor de titor. |
Case study |
Estudo de caso Metodoloxía onde o suxeito afronta a descrición dunha situación específica que supón un problema
que ten que ser entendido, valorado e resolto por un grupo de persoas a través dun proceso de discusión. O alumno está situado antes dun problema específico (caso), que describe unha situación real de vida profesional e debería ser capaz de analizar unha serie de feitos, referidos a un determinado campo de coñecemento ou acción, para alcanzar unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Guest lecture / keynote speech |
Sesión magistral. Exposición oral complementada con o uso dos medios audiovisuais e a introducción de algunas preguntas
dirixidas a os estudiantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar o aprendixaje.
|
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A Proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír con un só tipo dalgunha destas preguntas. |
Problem solving |
Resolución de problemas Técnica pola que se debe resolver unha situación problemática específica, baseada no coñecemento
que se traballaron, isto pode ter máis dunha solución posible. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Case study |
Guest lecture / keynote speech |
Problem solving |
|
Description |
Os traballos tutelados, a solución de problemas e o estudo de casos serán propostos ao longo do curso, polo que o alumnado será guiado no desenvolvemento dos mesmos, requirindo unha atención personalizada.
A resolucións de dúbidas e cuestións relacionadas coas materias dos contidos da asignatura, realizarase de xeito presencial: directamente na aula e nos momentos que o profesor ten asignados a titorías de despacho. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C12 C13 |
Traballos tutelados. Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Refírese principalmente a aprender a facer cousas?.
É unha opción baseada na asunción por parte dos estudantes da responsabilidade da súa propia aprendizaxe. Este sistema de A docencia baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe autónoma dos alumnos e o seguimento desta aprendizaxe o profesor de titor. |
45 |
Case study |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C12 C13 |
Estudo de caso. Metodoloxía onde o suxeito afronta a descrición dunha situación específica que supón un problema que ten que ser entendido, valorado e resolto por un grupo de persoas a través dun proceso de discusión. O alumno está situado antes dun problema específico (caso), que describe unha situación real de vida profesional e debería ser capaz de analizar unha serie de feitos, referidos a un determinado campo de coñecemento ou acción, para alcanzar unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
5 |
Objective test |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C11 C12 C13 |
Prueba objetiva escrita |
45 |
Problem solving |
A15 A16 B1 B2 B5 B6 B11 B15 B16 B17 B20 C2 C10 C12 C13 |
Resolución de problemas Técnica pola que se debe resolver unha situación problemática específica, baseada no coñecemento que se traballaron, isto pode ter máis dunha solución posible. |
5 |
|
Assessment comments |
A
avaliación da materia basearase na realización dunha proba escrita na que se
inclúen conceptos teóricos e prácticos, o peso desta proba é de 4.5 puntos
sobre 10. A realización dos casos prácticos e a solución dos problemas por parte dos alumnos valorarase con 1 punto sobre 10. A
realización dos estudos de casos e traballos tutelados propostos na clase
supondrá 4.5 puntos sobre 10. NOTA
IMPORTANTE - En calquera caso, o alumno, para aprobar o curso, debe aprobar por
separado a proba obxetiva e o traballo tutelado A
segunda oportunidade e a convocatoria anticipada (decembro) avaliaranse como se
describe. A
realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará
directamente a cualificación de fallo '0' na materia na correspondente
convocatoria, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as
actividades de avaliación da convocatoria extraordinaria. No caso de alumnos con algunha entrega suspensa, deberán entregala na segunda oportunidade (xullo), gardándose as notas das entregas aprobadas dos traballos tutelados e no estudo de casos ata a convocatoria de segunda oportunidade. O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia será avaliado en función das súas particularidades específicas.
|
Sources of information |
Basic
|
Diversos autores (2015). El libro rojo de la logística. AECOC
STOPFORD MARTIN (2009). Maritime Economics. Rotledge
David Cota Mascuñana; Alberte Castro Ponte; Rodrigo Carballo Sánchez; Luis Carral Couce; José Ángel (2015). O comercio Marítimo. UNIDADES DIDÁCTICAS. Servizo de Publicacións da Universidade de Santiago de Compostela
Alberte Castro Ponte; David Cota Mascuñana; Luis Carral Couce; Paula Vázquez Rodríguez; José Ángel F (2015). O contrato de transporte. UNIDADES DIDÁCTICAS. Servizo de Publicacións da Universidade de Santiago de Compostela |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir
co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e
sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol": 1. A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático 1.2. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 1.3. De se realizar en papel: - Non se empregarán plásticos.
- Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores.
2.
Débese ter en conta a importancia dos principios éticos relacionados
cos valores da sostenibilidade nos comportamentos persoais e
profesionais. 3. Segundo se recolle nas distintas normativas
de aplicación para a docencia universitaria deberase incorporar a
perspectiva de xénero nesta materia (usarase linguaxe non sexista,
utilizarase bibliografía de autores de ambos os sexos, propiciarase a
intervención en clase de alumnos e alumnas…) |
|