Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A6 |
A05 - Coñecemento dos mercados da construción e reparación de buques e dos seus aspectos legais e económicos, para a súa aplicación aos correspondentes contratos e especificacións. |
A17 |
A16 - Capacidade para desenvolver e xestionar a enxeñaría de apoio loxístico, mantemento e reparación de buques e artefactos. |
B5 |
CB10 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
B10 |
G05 Capacidade para deseñar e controlar os procesos de construción, reparación, transformación, mantemento e inspección dos enxeños anteriores. |
B12 |
G07 Capacidade de integración de sistemas marítimos complexos e de tradución en solucións viables. |
B17 |
G12 Capacidade para a xestión da explotación de buques e artefactos marítimos, e da enxeñaría necesaria para a súa seguridade, operación, apoio loxístico e mantemento |
C2 |
C1 Capacidade pra desenrolar a actividade profesional nun entorno multilingue |
C7 |
ABET (e) An ability to identify, formulate, and solve engineering problems. |
C12 |
ABET (j) A knowledge of contemporary issues. |
C13 |
ABET (k) An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Capacidade para desenvolver e xestionar a enxeñaría de apoio loxístico, mantemento e reparación de buques e artefactos |
AJ16
|
BC5 BJ5 BJ7 BJ12
|
CC2 CC7 CC12 CC13
|
Coñecemento da enxeñaría de sistemas aplicada á definición dun buque, artefacto ou plataforma marítima mediante a análise e optimización do seu ciclo de vida |
AJ5
|
BC5 BJ5 BJ7 BJ12
|
CC2 CC7 CC12 CC13
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
OS TEMAS SEGUINTES DESENVOLVEN OS CONTIDOS DESCRITOS NA MEMORIA DE VERIFICACIÓN DO TÍTULO, QUE SON |
Conceptos xerais. Introdución á fiabilidade. A fiabilidade no tempo. Introdución á mantenibilidade. Concepto de mantemento de sistemas e plan de mantemento. Figuras de mérito de mantenibilidade. Conexión fiabilidade- mantenibilidade. Predicións de mantenibilidade. Asignación de obxectivos de mantenibilidade. Políticas de mantemento preventivo. Introdución á dispoñibilidade. Modelo tradicional de dispoñibilidade. Modelo de efectividade de modelos multifuncionais. O apoio loxístico na armada. Tipos de mantemento. Plan de mantemento |
BLOQUE I: CONCEPTOS XERAIS |
1.1 Introdución a materia e conceptos xerais
1.2 Introdución a fiabilidade
1.3 A fiabidade no tempo
1.4 Introdución á mantenibilidade
1.5 Introdución á dispoñibilidade |
BLOQUE II: MANTEMENTO |
2.1 Mecanismos de fallo e conceptos asociados
2.2 Concepto de mantemento
2.3 Tipos e estratexias de mantemento
2.4 Plan de mantemento |
BLOQUE III: O APOIO LOXÍSTICO INTEGRADO NA ARMADA |
3.1 Concepto e fundamentos do ALI
3.2 Aplicacións loxísticas na xestión do material
3.3 Organización e tipos de mantemento
3.4 Aprovisionamento e almacenes externos |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A6 A17 B5 B10 B12 B17 C2 C7 C12 C13 |
30 |
30 |
60 |
Problem solving |
A6 A17 B5 B10 B12 B17 C2 C7 C12 C13 |
10 |
15 |
25 |
Supervised projects |
A6 A17 B5 B10 B12 B17 C2 C7 C12 C13 |
5 |
16 |
21 |
Case study |
A6 A17 B5 B10 B12 B17 C2 C7 C12 C13 |
15 |
15 |
30 |
Objective test |
A6 A17 B5 B10 B12 B17 C2 C7 C12 C13 |
4 |
0 |
4 |
|
Personalized attention |
|
10 |
0 |
10 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Explicación de conceptos teóricos e prácticos para que o alumno adquira as habilidades para o desenvolvemento da profesión |
Problem solving |
Técnica mediante a que ha de resolverse unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución |
Supervised projects |
Os alumnos realizarán traballos tutelados para obter:
- Coñecemento da materia
- Habilidades para o traballo en grupo
- Habilidades para a profesión |
Case study |
Metodoloxía onde o alumno enfróntase ante a descrición dunha situación específica que expón un problema que ha de ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Objective test |
Realización dunha proba na que o alumno reflicte os coñecementos adquiridos |
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Supervised projects |
|
Description |
Informar o alumno sobre a forma e o fondo para a realización dos traballos propostos en clase, indicando as directrices básicas e aclarando as posibles dúbidas. Tutorías e consulta de dúbidas por correo electrónico.
Permítese dispensa académica. Os alumnos que a soliciten deberanse de poñer en contacto co profesor ao inicio do curso |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A6 A17 B5 B10 B12 B17 C2 C7 C12 C13 |
Realización e entrega dos traballos prácticos propostos en clase.
Terase en conta:
- Estrutura do traballo.
- Calidade da documentación.
- Orixinalidade.
- Presentación.
- Exposición.
- Referencias |
25 |
Objective test |
A6 A17 B5 B10 B12 B17 C2 C7 C12 C13 |
Realización dunha proba escrita na que o alumno reflicta os coñecementos adquiridos durante o curso |
75 |
|
Assessment comments |
Na 1ª oportunidade: A avaliación realizarase en función das Metodoloxías expostas. A cualificación das metodoloxías realizarase con notas sobre 10 e será condición necesaria para superar a avaliación da 1ª oportunidade: non ter ningunha nota inferior a 4 en ningunha das metodoloxías, ademais de ter una asistencia ás actividades presenciais superior ao 80%.
Na 2ª oportunidade ou Alumnos con Dispensa Académica: Realizarase mediante unha proba selectiva presencial que engloba os contidos teóricos e prácticos desenvolvidos na materia.
Nota: O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia comunicará ó inicio do curso a súa situación o profesor da materia, segundo establece a "Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na UDC" (Art.3.b e 4.5) e as “Normas de avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e mestrado universitario (Art. 3 e 8b).
O alumnado nesta situación será avaliado mediante unha proba obxectiva na mesma data que o resto de alumnos ou ben en data aprobada na Xunta de Escola. En calquera caso é condición necesaria para todos os alumnos a asistencia e superación das prácticas e traballos obrigatorios da materia. A non superación dos mesmos impide presentarse ao exame final da materia durante o presente curso académico, tanto en primeira como en segunda oportunidade.
A convocatoria adiantada avaliarase da mesma maneira que a 2ª
oportunidade. É importante ter en conta que a realización fraudulenta das probas ou
actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de
suspenso '0’ na materia na convocatoria correspondente, invalidando así
calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación para
a convocatoria extraordinaria. Na
realización de traballos, o plaxio e a utilización de material non
orixinal, incluído aquel obtido a través da internet, sen indicación
expresa da súa procedencia e, se é o caso, o permiso do seu autor/a,
poderá ser considerada causa de cualificación de suspenso na actividade.
Todo iso sen prexuízo das responsabilidades disciplinarias ás que
puidese haber lugar tras o correspondente procedemento.
|
Sources of information |
Basic
|
Rowland Freeman (1995). CALS (Adquisición y apoyo continuado durante el ciclo de vida. ISDEFE
Alberto Sols (2000). Fiabilidad, Mantenibilidad, Efectividad: un enfoque sistémico. Pontificia de Comillas
Benjamín Blanchard (1995). Ingeniería de Sistemas. ISDEFE
Benjamín Blanchard (1995). Ingeniería Logística. ISDEFE
González Fernández, Francisco Javier (2011). Teoría y práctica del mantenimiento industrial avanzado. Fundación Confemetal |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostida e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":
A entrega dos traballos que se realicen nesta materia realizarase exclusivamente a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos.
Débese de facer un uso sustentable dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural |
|