Identifying Data | 2021/22 | ||||||||
Subject (*) | Ship Structures | Code | 730496223 | ||||||
Study programme |
|
||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | ||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Optional | 6 | |||||
Language |
|
||||||||
Teaching method | Face-to-face | ||||||||
Prerequisites | |||||||||
Department | Enxeñaría Naval e Industrial Enxeñaría Naval e Oceánica |
||||||||
Coordinador |
|
|
|||||||
Lecturers |
|
|
|||||||
Web | |||||||||
General description |
O curso Estructuras Navais céntrase en diferentes metodoloxías para o cálculo directo de estruturas, aplicadas no deseño avanzado de buques. Os principais contidos da mesma centraríanse nas seguintes áreas de coñecemento: En primeiro lugar, analizarase detalladamente o modo de fallo coñecido como inestabilidade elástica, ampliando as nocións previas dos estudantes a este respecto. En segundo lugar, dentro desta materia desenvólvese o coñecemento e a aplicación para o deseño de buques do Cálculo Matricial de Estruturas, que complementa as xa coñecidas metodoloxías de cálculo empírico, proporcionando unha base teórico-práctica adecuada no cálculo e deseño de estruturas mariñas, proporcionándoo Igualmente , o coñecemento necesario sobre as ferramentas de cálculo que existen na profesión na actualidade. A continuación, proporcionaráselles aos estudantes coñecementos sobre varias metodoloxías de cálculo directo aplicables ao deseño das placas do buque, incluídas nas teorías de flexión de placas, para rematar cunha breve introdución ao método de elementos finitos. A parte práctica da materia basearase na realización de problemas prácticos na clase como metodoloxía para fixar os conceptos adquiridos durante as horas teóricas. Deste xeito, o que se pretende é incluír nocións prácticas da aplicación na profesión sen deixar de lado os principios que subxacen a dita práctica. Loxicamente, esta división non é uniforme en toda a axenda, pero o obxectivo é que as cifras totais sexan estas. Como é un tema de Mestrado, debe procurar fomentar a preocupación do estudante polo exercicio futuro da profesión, xa próximo, complementando a transmisión de coñecementos teóricos co coñecemento da práctica habitual no sector actual. |
||||||||
Contingency plan |
1. Contidos Os contidos da material non serán modificados en caso dunha eventual necesidade de mudar a unha metodoloxía non presencial. 2. Metodoloxías A metodoloxía docente no caso dunha eventual necesidade de mudar a unha metodoloxía non presencial consistirá en sesións teóricas por medio da aplicación Teams. A necesaria parte práctica da asignatura sería desenrolada por Teams, con sesión maxistrais de resolulción de casos prácticos. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Tutorías por Teams con horario flexible, puidendo ser no momento que mellor convenga para as partes. 4. Modificacións na avaliación A avaliación práctica non sufriría modificación, dado que seguiría a ser necesario a resolución dunha proba escrita que demostre os coñecemos teoricas e practicos adquiridos polo alumnado. A avaliación sería unha proba asíncrona no cal o alumnado recibiría un documento cunha serie de preguntas/problemas en base os contidos da asignatura, debendo envíala resolta ó profesorado da materia no tempo estipulado polo mesmo. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non hay modificacións. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |