Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A3 |
ETI3 - Ability to design and test machines. |
B1 |
CB6 - Possess and understand knowledge that provides a basis or opportunity to be original in the development and / or application of ideas, often in a research context. |
B2 |
CB7 - That students know how to apply the knowledge acquired and their ability to solve problems in new or unfamiliar environments within broader (or multidisciplinary) contexts related to their area of ??study. |
B5 |
CB10 - That students have the learning skills that allow them to continue studying in a way that will be largely self-directed or autonomous. |
B6 |
G1 - Have adequate knowledge of the scientific and technological aspects in Industrial Engineering. |
B7 |
G2 - Project, calculate and design products, processes, facilities and plants. |
B13 |
G8 - Apply the knowledge acquired and solve problems in new or unfamiliar environments within broader and multidisciplinary contexts. |
B16 |
G11 - Possess the learning skills that allow to continue studying in a self-directed or autonomous way. |
C1 |
ABET (a) - An ability to apply knowledge of mathematics, science, and engineering. |
C3 |
ABET (c) - An ability to design a system, component, or process to meet desired needs within realistic constraints such as economic, environmental, social, political, ethical, health and safety, manufacturability, and sustainability. |
C5 |
ABET (e) - An ability to identify, formulate, and solve engineering problems. |
C8 |
ABET (h) - The broad education necessary to understand the impact of engineering solutions in a global, economic, environmental, and societal context. |
C9 |
ABET (i) - A recognition of the need for, and an ability to engage in life-long learning. |
C11 |
ABET (k) - An ability to use the techniques, skills, and modern engineering tools necessary for engineering practice. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Ser capaz de levar a termo a modelización multicorpo de un sistema (máquina ou vehículo) real. |
|
BJ1 BJ6 BJ7 BJ13 BJ16
|
CJ1 CJ5 CJ11
|
Coñecer os fundamentos da cinemática de sistemas multicorpo e ser quen de levar a termo simulacións cinemáticas por ordenador. |
|
BJ1 BJ7 BJ13 BJ16
|
CJ1 CJ5 CJ11
|
Coñecer os fundamentos da dinámica de sistemas multicorpo por computador e ser quen de levar a cabo simulacións dinámicas por computador. |
|
BJ1 BJ6 BJ7 BJ13 BJ16
|
CJ1 CJ5 CJ11
|
Ser quen de desenvolver o simulador da máquina ou vehículo proposta polo profesor da materia, para o seu posterior uso no deseño e fabricación da devandita máquina. |
AJ3
|
BJ1 BJ2 BJ5 BJ6 BJ7 BJ13 BJ16
|
CJ1 CJ3 CJ5 CJ8 CJ9 CJ11
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Modelización de sistemas multicorpo. |
Tipos de coordenadas.
Coordenadas independentes e dependentes. Ecuacións de restricción e grados de liberdade. |
Cinemática de sistemas multicorpo. |
Problema de posición.
Problema de velocidade.
Problema de aceleración. |
Dinámica de sistemas multicorpo. |
Ecuacións do movemento: index-3 DAE, Lagrange clásico (index-1 DAE), Matriz R. |
Técnicas avanzadas en dinámica de sistemas multicorpo: contacto con fricción e control. |
Contacto con fricción e control. |
Desenvolvemento dun simulador de máquina ou vehículo para o seu posterior deseño e construción na materia de "Deseño e construción de máquinas". |
Simulador de máquina ou vehículo para análises resistentes, de fatiga e vibracións que sirvan como ferramenta de deseño. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
B1 B16 B6 C1 C5 C9 |
10 |
0 |
10 |
Simulation |
B1 B13 B7 B6 C1 C5 C9 |
15 |
37.5 |
52.5 |
Supervised projects |
A3 B2 B5 B13 B7 C3 C5 C8 C9 C11 |
10 |
40 |
50 |
|
Personalized attention |
|
0 |
|
0 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Desenvólvense todos os contidos do temario necesarios para levar a cabo os deseños propostos. Para os temas de aplicación máis práctica emprégase ordenador e medios audiovisuais para que os alumnos poidan seguir as explicacións interactivamente. |
Simulation |
Abordarase a aplicación práctica dos coñecementos adquiridos mediante a simulación de casos prácticos sinxelos. |
Supervised projects |
Desenvolvemento do simulador de máquina ou vehículo proposto.
Obtención de resultados necesarios para análises resistentes, de fatiga, vibracións, etc. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
O mestre estará a disposición do alumno durante as horas de titoría. É posible concertar unha cita noutro horario a través do correo electrónico do profesor ou teléfono do despacho.
Acéptase a dispensa académica nesta materia. Nese caso programaranse reunións obrigatorias cos alumnos que se acollan a esta modalidade onde se asignará estudo e traballo equivalente ó realizado na clase que os alumnos deberán completar pola súa conta.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A3 B2 B5 B13 B7 C3 C5 C8 C9 C11 |
O traballo de desenvolvemento do simulador proposto contará entre un 70 e un 100% da nota final. |
70 |
Simulation |
B1 B13 B7 B6 C1 C5 C9 |
Avaliaranse as simulacións de sistemas sinxelos propostos durante o curso cun máximo dun 30% da cualificación total. |
30 |
|
Assessment comments |
Os alumnos que solicitaran dispensa académica acolleranse ás mesmas condicións de avaliación que o resto dos alumnos, ainda que o profesor poderá esixir ao alumno as reunións que sexan necesrias para organizar e controlar o traballo do alumno segundo o sistema de avaliación continua. A evaluación en primeira e segunda oportunidade seguen os mesmos criterios. Os criterios de evaluación da convocatoria extraordinaria son os mesmos das convocatorias ordinarias, agás no relativo ó contido dos traballos tutelados a simulación que serán os do ano anterior.
|
Sources of information |
Basic
|
Cuadrado J. (1999). Cinemática y dinámica de máquinas y mecanismos por computador.
NORTON R.L. (2011). Diseño de Máquinas. Un enfoque integrado. Pearson
Klaus-Jürgen Bathe (1996). Finite element procedures. Prentice Hall
Garcia de Jalon,J and Bayo,E (1994). Kinematic and dynamic simulation of multibody systems: The real-time challenge. Springer-Verlag |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Machine Design and Testing/730497203 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
Machine Design and Construction/730497226 |
|
Other comments |
A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia:
1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático.
2. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos
3. De se realizar en papel:
-Non se empregarán plásticos.
-Realizaranse impresións a dobre cara.
-Empregarase papel reciclado.
-Evitarase a impresión de borradores. |
|