Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||||||||
Asignatura (*) | ÁLXEBRA | Código | 730G03006 | ||||||||||||
Titulación |
|
||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | |||||||||||
Idioma |
|
||||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||
Departamento | Matemáticas |
||||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||
Web | |||||||||||||||
Descrición xeral | A Alxebra Liñal proporciona ferramentas matemáticas básicas para o desenrolo das competencias esenciais no traballo do enxeñeiro. | ||||||||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos: non se modifican os contidos. 2. Metodoloxías: mantensen todas as metodoloxías. Eventualmente, as sesións de docencia poderían ser no presenciais se así o dispoñen as autoridades académicas. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: as titorías terán lugar por medios telemáticos (Teams ou correo electrónico). 4. Modificacións na evaluación: se a proba mixta final non pode realizarse de forma presencial e si foi posible efectuar de forma presencial algunha das probas de seguimento do curso, o peso das diferentes metodoloxías na evaluación final será: resolución de problemas 10%, traballos tutelados 30%, proba mixta 60%. No caso de que non se puidera facer proba presencial algunha, manteranse os pesos ordinarios na evaluación. 5. Modificaciones da bibliografía o webgrafía: nos temas que sexan impartidos por medios non presenciais proporcionarase algún recurso online adicional. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |