Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A13 |
Knowledge of the mechanism and of the components of you hatch |
B2 |
That the students know how to apply its knowledge to its work or vocation in a professional way and possess the competences that tend to prove itself by the elaboration and defense of arguments and the resolution of problems in its area of study |
B4 |
That the students can transmit information, ideas, problems and solutions to a public as much specialized as not specialized |
B5 |
That the students developed those skills of learning necessary to start subsequent studies with a high degree of autonomy |
C1 |
Using the basic tools of the technologies of the information and the communications (TIC) necessary for the exercise of its profession and for the learning throughout its life. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer e comprender a cinemática do sólido ríxido, e ser quen de aplicar a composición dos movementos.
|
A13
|
B2 B4 B5
|
C1
|
Coñecer e comprender o método dos traballos virtuais e do potencial para a súa aplicación na resolución dos problemas de estática.
|
A13
|
B2 B4 B5
|
C1
|
Coñecer e comprenderas leis da dinámica, tanto na formulación vectorial como na analítica
|
A13
|
B2 B4 B5
|
C1
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Cinemática do sólido ríxido. Composición de movementos. |
|
Estática: método dos traballos virtuais e do potencial. |
|
Dinámica de sistemas: formulación vectorial e analítica. |
|
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A13 B2 B4 B5 C1 |
21 |
42 |
63 |
Problem solving |
A13 B2 B4 B5 B2 B4 B5 C1 C1 |
21 |
42 |
63 |
Supervised projects |
A13 B2 B4 B5 C1 |
3 |
9 |
12 |
Mixed objective/subjective test |
A13 B2 B4 B5 C1 |
10 |
0 |
10 |
|
Personalized attention |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición na aula dos distintos temas nos que se desenvolven os contidos da materia incluindo demostracións, exemplos, exercicios... |
Problem solving |
Resolución de problemas e exercicios relacionados cos temas que se van desenvolvendo nas sesións maxistrais. |
Supervised projects |
Traballo individual deseñado para promover a aprendizaxe autónoma. O tema incluirá a aplicación dos coñecementos desenvolvidos na materia pero tamén poderá incluir aspectos non tratados nas clases maxistrais para desenvolver a capacidade de investigación e auto aprendizaxe. |
Mixed objective/subjective test |
Proba escrita que consta de preguntas de diferente tipo (resposta curta, ensaio, exercicios ou problemas) sobre os contidos da materia.
|
Personalized attention |
Methodologies
|
Mixed objective/subjective test |
Supervised projects |
Problem solving |
Guest lecture / keynote speech |
|
Description |
Recoméndase a cada estudante que acuda ás titorías pra recibir unha orientación personalizada sobre os métodos de resolución dos problemas, dificultades, dúbidas, etc., na resolución dos problemas así como nos conceptos desenvolvidos nas clases maxistrales e todas as dúbidas que poidan encontrar na preparación das probas de avaliación.
No traballo tutelado existe o deber de asistir a un mínimo de entrevistas de titorización. Estas entrevistas teñen como obxecto definir o contido do traballo e o seu alcance, así como comprobar o progreso do mesmo.
Esta atención levarse a cabo nas horas de titorías (6h/semana) publicado na web da UDC.
Quen teña dispensa académica poderá solicitar a realización das titorías nun horario diferente ao publicado na web da UDC.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Mixed objective/subjective test |
A13 B2 B4 B5 C1 |
As catro probas mixtas terán carácter de avaliación continua polo que en cada proba se incluirán os contidos de todas as anteriores.
O peso de cada proba será 10%, 20%, 30% e 40%, respectivamente do total da proba mixta.
As datas destas probas serán as que figuren no calendario da planificación do curso publicado polo centro.
|
80 |
Supervised projects |
A13 B2 B4 B5 C1 |
O traballo será de carácter individual e penalizarase a copia de resultados ou do método utilizado.
Cada estudante deberá entregar o seu informe no prazo establecido e asistir ás titorías obrigatorias no calendario establecido. En caso de non cumprir estas condicións o traballo puntuarase como 0. |
20 |
|
Assessment comments |
Soamente se cualificará como NON PRESENTADO quen non concorra a ningunha das probas mixtas. Admítese a dispensa académica nos termos establecidos no punto 5de artigo 7º da "Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo e a permanencia e a progresión dos estudantes de grao e máster universitario na universidade da Coruña”, aprobada polo Consello Social do 04/05/2017. Polo tanto, quen teña recoñecida a dispensa académica avaliarase en primeira oportunidade utilizando o mesmo sistema que o resto do alumnado, é dicir, traballo tutelado 20% + proba mixta 80%. Na 2ª oportunidade non será posible a avaliación continua polo que a cualificación do traballo será a recibida na 1ª oportunidades e a proba mixta consistirá nunha única proba que se realizará na data establecida para a proba final no calendario de exames do centro. Na convocatoria adiantada non existe posibilidade de realizar o traballo tutelado polo que se realizará unha única proba mixta, na data establecida pola dirección do centro, que supoñerá o 100% da cualificación. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso 0 na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación para a convocatoria extraordinaria.
|
Sources of information |
Basic
|
Meriam, James L. / Kraige, L. G. (2000). Mecánica para Ingenieros. Reverté
Bastero de Eleizalde, José María / Casellas Roure, Joaquín / Bastero de Eleizalde, Carlos (2011). Curso de Mecánica. EUNSA
CARLOS F. GONZALEZ FERNANDEZ (2003). Mecánica del sólido rígido. Ariel |
LIBROS DE PROBLEMAS: SPIEGEL, M.: "Teoría y Problemas de Mecánica Teórica". McGraw-Hill CARRIL, R.D., FANO, J.: "Mecánica. Problemas Explicados". Jucar (1987) MESHERSKI, I.: "Problemas de Mecánica Teórica". Mir 2ªed (1985) LUMBROSO, H.: "Problemas resueltos de mecánica…". Reverté (1986) ESTELLÉS, H: "Problemas de Dinámica". UPV 2ªed (1989) SEELY, ENSIGN: "Mecánica Analítica para Ingenieros". UTEHA 3ªed (1992) KOTKIN, SERBO: "Problemas de Mecánica Clásica". MIR 2ª ed (1988) WELLS, D. A.: "Teoría y Problemas de Dinámica de Lagrange". McGraw-Hill |
Complementary
|
Goldstein, Herbert (2002). Classical Mechanics.. San Francisco : Addison Wesley
Prieto Alberca, Manuel (1994). Curso de mecánica racional.. Aula Documental de Investigación
Fernández-Rañada, Antonio (1990). Dinámica clásica.. Alianza |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Mathematics 1/730G05001 | Physics 1/730G05002 | Mathematics 2/730G05005 | Physics 2/730G05006 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Differential equations/730G05011 |
|
Subjects that continue the syllabus |
Naval hydrodynamics/730G05023 | Marine structures 1/730G05025 | Marine structures 2/730G05026 | Ship noise and vibrations/730G05031 | Fluid mechanics/730G05019 | Hydrostatic and stability/730G05020 |
|
Other comments |
En consonancia coas recomendacións do GREEN CAMPUS, débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. |
|