Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A16 |
Have a capacity for the accomplishment of the calculation and control of vibrations and noises on board ships and artifacts. |
B2 |
That the students know how to apply its knowledge to its work or vocation in a professional way and possess the competences that tend to prove itself by the elaboration and defense of arguments and the resolution of problems in its area of study |
B4 |
That the students can transmit information, ideas, problems and solutions to a public as much specialized as not specialized |
B6 |
Be able to carrying out a critical analysis, evaluation and synthesis of new and complex ideas. |
C1 |
Using the basic tools of the technologies of the information and the communications (TIC) necessary for the exercise of its profession and for the learning throughout its life. |
C4 |
Recognizing critically the knowledge, the technology and the available information to solve the problems that they must face. |
C6 |
Recognizing the importance that has the research, the innovation and the technological development in the socioeconomic and cultural advance of the society. |
C7 |
Capacidade de traballar nun ámbito multilingüe e multidisciplinar. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecemento das fontes de ruido e vibracións nos buques e a súa transmisión e propagación a bordo. Plantexamento e aplicación de medidas para reducir os niveis de ruido e vibracións no buque. |
A16
|
B2 B4 B6
|
C1 C4 C6 C7
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Parte I - Introducción Teórica a análise de Vibracións e Ruidos. Descrición, modelado e simulación de sistemas dinámicos xeradores de vibracións. |
I -1 - Introducción as vibracións
I -2 - Análise de sistemas discretos. Solución de problemas de valores propios e análise modal. Sistemas de un e varios grados de liberdade.
|
Parte II - Vibracións en buques. Transmisión de vibracións e ruido a bordo. |
II -1 - Vibracións en buques.
- Frecuencias naturais da estrutura do buque.
- Vibracións debidas as ondas, máquina propulsora e equipos auxiliares e hélice.
- Amortiguamiento hidrodinámico e estrutural. |
Parte III - Consideracións de deseño relacionadas coas Vibracións e o Ruido. Medidas correctivas. Analise e aplicación. Normativa e reglamentación aplicable.
|
II 1 .- Introducción á aplicación do concepto de confort ao deseño do buque.
II-2 .- Requirimientos das Sociedades de Clasificación e estatutarios. Notacións de confort.
II-3 .- Análise previo e medicións a bordo.
II-4 .- Solucións de deseño e construtivas |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Guest lecture / keynote speech |
A16 B2 B4 B6 C1 C4 C6 C7 |
23 |
23 |
46 |
Problem solving |
A16 B2 B6 C1 C4 C6 C7 |
14 |
14 |
28 |
Supervised projects |
A16 B2 B4 B6 C1 C4 C6 C7 |
7 |
28 |
35 |
Mixed objective/subjective test |
A16 B2 B6 C4 C7 |
2 |
0 |
2 |
|
Personalized attention |
|
1.5 |
0 |
1.5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición dos conceptos básicos de cada tema, facendo especial fincapé naqueles puntos que son a base para o desenvolvemento do tema. |
Problem solving |
Resolución de problemas prácticos de cada un dos temas nos que se divide a asignatura, tanto polo profesor como polos propios alumnos, en sesións presenciais. |
Supervised projects |
Realización dun traballo tutelado, relacionado con algún dos temas que se tratan na materia.
Este traballo será realizado individualmente ou en grupo, a definir durante do curso. |
Mixed objective/subjective test |
Para a avaliación dos coñecementos adquiridos realizásense probas obxectivas compostas basicamente de resolución de problemas e resposta a cuestións de teoría. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
|
Description |
Respecto aos traballos tutelados, suscítase o desenvolvemento de titorías individualizadas nas que se guiará ao alumno na correcta realización dos mesmos, aportando posible bibliografía e fontes de información e consello nas distintas fases do seu desenvolvemento.
Este apartado é tamén de aplicación a aqueles alumnos con dispensa académica o a tempo parcial.
Dependendo da situación epidemiolóxica, as titorías faránse presencialmente ou a través de MS Teams.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A16 B2 B4 B6 C1 C4 C6 C7 |
A puntuación asignada ao traballo tutelado suporá un máximo dun 30 % da nota final do alumno.
A súa realización é obligatoria para superar a asignatura.
Poderá esixirse a defensa oral do mesmo fronte ó profesor da asignatura. Nese caso, a cualificación da defensa oral será dun 5 %, mentres que a do traballo tutelado será do 25 %.
Será necesario obter unha puntuación mínima de 4 puntos sobre un máximo de 10 para superar a materia, tanto no traballo como na posible defensa oral. |
30 |
Mixed objective/subjective test |
A16 B2 B6 C4 C7 |
Realización do exame teórico/práctico dos contidos da asignatura, puidendo incluírse tanto cuestións teóricas como prácticas, desenvolvidas ao longo do curso.
A puntuación desta proba supoñerá un máximo do 70 % da nota final do alumno.
Será necesario obter unha puntuación mínima de 4 puntos sobre un máximo de 10 para superar a materia |
70 |
|
Assessment comments |
Dado que a asistencia ás clases non se evalúa dentro da asignatura, os requisitos que aqueles alumnos con dispensa de asistencia a clase terán que cumprir, tanto en primeira como en segunda oportunidade e na adiantada, serán os mesmos requisitos que aqueles sen esta dispensa, con excepción de non ser necesaria a realización da presentación oral do traballo tutelado. Con todo, na data do exame correspondente, estes alumnos deberán responder a unha serie de preguntas sobre o traballo tutelado, que contabilizarán cun 5 % do total. Aqueles alumnos que desexen presentarse á convocatoria adiantada, deberán cumprir os mesmos requisitos que os alumnos con dispensa académica, descritos anteriormente. A realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso 0 na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara á convocatoria extraordinaria.
|
Sources of information |
Basic
|
Espinosa de los Monteros, I. (). Dinámica de Estructuras y Vibraciones del Buque. ETSIN
M. P. Norton,D. G. Karczub (2003). Fundamentals of Noise and Vibration Analysis for Engineers. Cambridge University Press
Harris, Cyril M. (1995). Manual de medidas acústicas y control del ruido.. McGraw-Hill
Casanova Rivas, E. (2001). Máquinas para la Propulsión de Buques. Universidade da Coruña
R.Craig Jr. (1981). Sturctural Dynamics. John Wiley and Sons
Lewis, F.M. (1988). Vibration of Ships,Principles of Naval Architecture, Cap. X. SNAME |
|
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
ELASTICIDADE E RESISTENCIA DOS MATERIAIS/730G02117 | MECANICA/730G02118 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sostible e cumprir co
obxectivo da acción número 5: "Docencia e investigación saudable e
sustentable ambiental e social" do "Plan de Acción Green Campus Ferrol":
A entrega dos traballos documentales que se realicen nesta materia:
- Solicitaranse en formato virtual e/ou soporte informático. - Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos.
En caso de ser necesario realizalos en papel:
- Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores.
Débese de facer un uso sostenible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural. |
|