Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A32 |
Knowledge of the sea diesel engines, turbines of gas and plants of steam. |
B1 |
That the students proved to have and to understand knowledge in an area of study what part of the base of the secondary education, and itself tends to find to a level that, although it leans in advanced text books, it includes also some aspects that knowledge implicates proceeding from the vanguard of its field of study |
B5 |
That the students developed those skills of learning necessary to start subsequent studies with a high degree of autonomy |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
Coñecer o funcionamiento, equipos, accesorios, ciclos e disposicións dos sistemas de propulsión de buques basados en turbinas de vapor e de gas.
Coñecer os tipos de caldeiras, turbinas, condensadores, calentadores, desaireadores e demáis elementos auxiliares utilizados na propulsión naval. |
A32
|
B1 B5
|
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Introducción. Ciclo de vapor.
Turbinas. Tipos. Etapas. Disposición. Engranaxes reductores.
Turbinas de gas. Disposicions. Melloras do rendemento. Ciclos combinados.
Caldeiras. Clasificación. Circulación. Compoñentes.
Condensadores. Eyectores. Desaireadores. Calentadores |
. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Supervised projects |
A32 B1 B5 |
0 |
15 |
15 |
Guest lecture / keynote speech |
A32 B1 B5 |
30 |
30 |
60 |
Problem solving |
A32 B1 B5 |
30 |
30 |
60 |
Mixed objective/subjective test |
A32 B1 B5 |
5 |
5 |
10 |
|
Personalized attention |
|
5 |
0 |
5 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Supervised projects |
Metodoloxía diseñada para promover o aprendizaxe autónomo dos estudiantes, baixo a tutela do profesor
e en escenarios variados (académicos e profesionales). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe de o ¿cómo facer as cousas?.
Constitue unha opción basada na asunción polos estudiantes da responsabilidade polo seu propio aprendizaxe. Este sistema de
enseñanza basease en dous elementos básicos: o aprendizaje independiente dos estudiantes e o seguimiento de ese aprendizaxe por
o profesor tutor.
|
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
|
Problem solving |
Solución de problemas Técnica mediante a que se ten que resolver unha situación problemática concreta, a partir dos coñecementos que se traballaron, que pode ter máis dunha posible solución.
|
Mixed objective/subjective test |
Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
|
Personalized attention |
Methodologies
|
Guest lecture / keynote speech |
Problem solving |
Mixed objective/subjective test |
|
Description |
A atención personalizada articúlase a través das tutorías. O profesor está dispoñible para atender ao alumno e solucionarlle todas as súas consultas relativas á materia dentro do horario de tutorías asignado polo centro.Trátase dunha actividade voluntaria e non avaliable. De todos os xeitos, anímase aos alumnos a facer uso dela tanto como estimen conveniente.O alumno en todo momento pode contar coa colaboraciión dos profesores, tanto de forma individual como en equipo.
Esta asignatura acepta la dispensa académica de aquellos alumnos matriculados a tiempo parcial.
Los alumnos con dispensa académica pueden seguir la asignatura sin asistir a clase y cuentan con el apoyo del profesor en tutorías cuando lo necesiten. Serán evaluados por la nota obtenida en el examen.
|
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Problem solving |
A32 B1 B5 |
Ver observacions |
20 |
Mixed objective/subjective test |
A32 B1 B5 |
Ver observacions |
80 |
|
Assessment comments |
Esta asignatura acepta a dispensa académica de aquelos alumnos matriculados a tempo parcial. Os alumnos con dispensa académica poden seguir a asignatura sen asistir a clase e contan co apoyo do profesor en tutorías cando o necesiten. Serán evaluados exclusivamente por a nota obtida no examen tanto na primeira como na segunda oportunidade. Para todos os alumnos, os requisitos da segunda oportunidade son iguales a os da primeira oportunidade. Los alumnos de la convocatoria extraordinaria de diciembre serán evaluados exclusivamente por la nota obtenida en el examen. “La realización fraudulenta de las pruebas o actividades de evaluación implicará directamente la cualificación de suspenso '0’ en la materia en la convocatoria correspondiente, invalidando así cualquier cualificación obtenida en todas las actividades de evaluación de cara a la convocatoria extraordinaria"
|
Sources of information |
Basic
|
|
AENOR (1993). Calderas. Madrid, AENOR
Márquez Martínez, M. (1989). Combustión y quemadores. Barcelona,
Marcombo
Alonso Valle, F. (1996). La seguridad en calderas. Madrid, Instituto
Nacional de Seguridad e Higiene en el Trabajo
IDAE: Instituto para la Diversificación y Ahorro de la Energía (1988).
Uso eficiente de energía en calderas y redes de fluido. Madrid, IDAE |
Complementary
|
|
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Shipbuilding and ship propulsion/730G05009 | Marine drawing/730G05010 | Heat transfer/730G05022 | Fluid mechanics/730G05019 | Thermodynamics/730G05015 | Materials science and engineering/730G05013 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Ship auxiliary systems 1/730G05028 |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
Para axudar a conseguir unha contorna inmediata sustentable e cumprir co obxectivo da acción número 5: “Docencia e investigación saudable e sustentable ambiental e social” do "Plan de Acción Green Campus Ferrol" precisase incluir nas nosas guías docentes o seguinte: 1.- A entrega dos traballos documentais que se realicen nesta materia: 1.1. Solicitarase en formato virtual e/ou soporte informático 1.2. Realizarase a través de Moodle, en formato dixital sen necesidade de imprimilos 1.3. De se realizar en papel: - Non se empregarán plásticos. - Realizaranse impresións a dobre cara. - Empregarase papel reciclado. - Evitarase a impresión de borradores. 2.- Débese facer un uso sostible dos recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural |
|