A8 |
Identificar e analizar os problemas de saúde do pé nos diferentes aspectos ambientais, biodinámicas e sociais, así como unha aprendizaxe relativa á avaliación dos feitos cientificamente probados e a análise dos datos en xeral, para aplicar a podoloxía baseada na evidencia. |
A16 |
Deseñar o plan da intervención integral ou tratamento podolóxico. |
A24 |
Avaliar os resultados obtidos do proceso de atención podolóxica. |
A35 |
Desenvolver a función docente e de educación sanitaria. |
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
B8 |
Coñecer e apreciar a diversidade e a multiculturalidade. |
B18 |
Capacidade para comunicarse con persoas non expertas na materia. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |