Competencias do título |
Código
|
Competencias / Resultados do título
|
A2 |
Xestionar todas as cuestións relativas ao ámbito das relacións laborais. |
A8 |
Adquirir coñecementos para unha idónea organización laboral nos cadros de persoal. |
A9 |
Tomar decisións e buscar solucións consensuadas a problemas complexos relativos á situación socio-laboral da empresa. |
A10 |
Seleccionar as opcións estratéxicas de Recursos Humanos máis acomodadas á contorna multidisciplinar da empresa. |
A11 |
Elaborar planes de Recursos Humanos, coherentes co obxectivo a acadar. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
B7 |
Desenvolver os coñecementos, habilidades e aptitudes que permitan unha idónea dirección e xestión laboral. |
B9 |
Desenvolver a capacidade de organización, planificación e toma de decisións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Resultados de aprendizaxe |
Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
A2, A8, A10, A11
|
AP2 AP8 AP9 AP10 AP11
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP7 BP9
|
CM1 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8
|
B1, B2, B3, B4, B5 |
AP2 AP8 AP9 AP10 AP11
|
BP1 BP2 BP3 BP4 BP5 BP9
|
CM1 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8
|
C1, C4, C5, C6, C7, C8
|
|
|
CM1 CM4 CM5 CM6 CM7 CM8
|
Contidos |
Temas |
Subtemas |
Marco teórico |
Marco histórico e xustificación socio-económica da sua aparición |
Autores Escolas |
Escola oriental e occidental
Autores clásicos: Drucker, Argyris, Seivy, Davenport, Takeuchi, Nonaka, etc. |
Conceptos clave |
Diferencia entredatos, información y conocimiento |
Aportacións das distintas disciplinas á xestión do coñecemento |
Tratamento da información e Big Data
Métodos baseados no Clima laboral e a Dirección de RRHH |
Presente y futuro de la gestión del conocimiento |
Minería de datos, big data, impactos económicos y sociales: sobre las relaciones laborales y sobre el derecho a la privacidad. |
Planificación |
Metodoloxías / probas |
Competencias / Resultados |
Horas lectivas (presenciais e virtuais) |
Horas traballo autónomo |
Horas totais |
Aprendizaxe colaborativa |
A8 A9 A10 B1 B3 B4 |
4 |
0 |
4 |
Presentación oral |
B2 B5 C1 C4 C6 |
1 |
1 |
2 |
Lecturas |
C5 C7 |
1 |
2 |
3 |
Discusión dirixida |
C8 |
5 |
10 |
15 |
Actividades iniciais |
A8 |
6 |
4 |
10 |
Investigación (Proxecto de investigación) |
A11 B7 B9 |
4 |
20 |
24 |
Proba de ensaio |
A8 |
2 |
0 |
2 |
Análise de fontes documentais |
A2 |
1 |
4 |
5 |
|
Atención personalizada |
|
10 |
0 |
10 |
|
*Os datos que aparecen na táboa de planificación son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado |
Metodoloxías |
Metodoloxías |
Descrición |
Aprendizaxe colaborativa |
Traballos en grupos pequenos |
Presentación oral |
Presentación e defensa pública dos traballos |
Lecturas |
Lecturas recomendadas de capitulos de libro |
Discusión dirixida |
Debate na clase sobre cada tema exposto |
Actividades iniciais |
Explicacións previas sobre qué facer y cómo |
Investigación (Proxecto de investigación) |
Elaboración dun proxecto |
Proba de ensaio |
Exame de preguntas longas, dependendo do tamaño do grupo.
Si o tamaño do grupo llevaránse a cabo avaliación continua, si supera os 25 alumnos a avaliación será unha proba de ensaio na data marcada oficialmente. |
Análise de fontes documentais |
Lecturas de artígos e libros |
Atención personalizada |
Metodoloxías
|
Investigación (Proxecto de investigación) |
Aprendizaxe colaborativa |
|
Descrición |
Explicación na clase, elaboración e redacción dos alumnos dun caso práctico
Reparto de tarefas e recolección de datos |
|
Avaliación |
Metodoloxías
|
Competencias / Resultados |
Descrición
|
Cualificación
|
Proba de ensaio |
A8 |
Examen de resposta longa no caso de haber modalidade B de avaliación |
100 |
|
Observacións avaliación |
Opción A: (Con menos de 25 alumnos matriculados): A avaliación será contínua na convocatoria de maio. Observación: Restaránse dous puntos da seguinte convocatoria a aqueles alumnos que mostren falta de competencia: honestidade; visibilizada en accións como copiar nun exáme, entregar traballos de anos anteriores, copiarse ou non citar fontes. Esta, ao igual que todas as competencias derivadas de actitudes serán expostas aos alumnos de forma detallada, por non caber nesta aplicación: respeto polo profesor e os compañeiros; presionar (directa ou indirectamente) ao profesor para ter unha avaliación favorable con respecto ao resto da clase, etc. OPCIÓN B: (Con mais de 25 alumnos matriculados) - 100% da nota provirá dun examen teórico, suxeito ás mesas observacións anteriores. Ambas opcions están suxeitas ás mismas condiciós xerais e observacións, tanto en maio como en xullo.
|
Recomendacións |
Materias que se recomenda ter cursado previamente |
Dirección Estratéxica de RRHH/760492014 | Liderazgo e Habilidades Directivas/760492017 |
|
Materias que se recomenda cursar simultaneamente |
Iniciativa Emprendedora/760492020 | Medidas de solución de conflictos/760492024 |
|
Materias que continúan o temario |
Prácticas externas/760492026 | Traballo de fin de Mestrado/760492027 |
|
Observacións |
<p>Ter cursado técnicas de investigación social para a parte do traballo de&nbsp;campo.</p> |
|