Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A2 |
Xestionar todas as cuestións relativas ao ámbito das relacións laborais. |
A8 |
Adquirir coñecementos para unha idónea organización laboral nos cadros de persoal. |
A9 |
Tomar decisións e buscar solucións consensuadas a problemas complexos relativos á situación socio-laboral da empresa. |
A10 |
Seleccionar as opcións estratéxicas de Recursos Humanos máis acomodadas á contorna multidisciplinar da empresa. |
A11 |
Elaborar planes de Recursos Humanos, coherentes co obxectivo a acadar. |
B1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
B2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidas dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
B3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vencelladas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
B4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións (e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan) a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. |
B5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. |
B7 |
Desenvolver os coñecementos, habilidades e aptitudes que permitan unha idónea dirección e xestión laboral. |
B9 |
Desenvolver a capacidade de organización, planificación e toma de decisións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
A2, A8, A10, A11
|
AJ2 AJ8 AJ9 AJ10 AJ11
|
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ7 BJ9
|
CC1 CC4 CC5 CC6 CC7 CC8
|
B1, B2, B3, B4, B5 |
AJ2 AJ8 AJ9 AJ10 AJ11
|
BJ1 BJ2 BJ3 BJ4 BJ5 BJ9
|
CC1 CC4 CC5 CC6 CC7 CC8
|
C1, C4, C5, C6, C7, C8
|
|
|
CC1 CC4 CC5 CC6 CC7 CC8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
Marco teórico |
Marco histórico e xustificación socio-económica da sua aparición |
Autores Escolas |
Escola oriental e occidental
Autores clásicos: Drucker, Argyris, Seivy, Davenport, Takeuchi, Nonaka, etc. |
Conceptos clave |
Diferencia entredatos, información y conocimiento |
Aportacións das distintas disciplinas á xestión do coñecemento |
Tratamento da información e Big Data
Métodos baseados no Clima laboral e a Dirección de RRHH |
Presente y futuro de la gestión del conocimiento |
Minería de datos, big data, impactos económicos y sociales: sobre las relaciones laborales y sobre el derecho a la privacidad. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Collaborative learning |
A8 A9 A10 B1 B3 B4 |
4 |
0 |
4 |
Oral presentation |
B2 B5 C1 C4 C6 |
1 |
1 |
2 |
Workbook |
C5 C7 |
1 |
2 |
3 |
Directed discussion |
C8 |
5 |
10 |
15 |
Introductory activities |
A8 |
6 |
4 |
10 |
Research (Research project) |
A11 B7 B9 |
4 |
20 |
24 |
Long answer / essay questions |
A8 |
2 |
0 |
2 |
Document analysis |
A2 |
1 |
4 |
5 |
|
Personalized attention |
|
10 |
0 |
10 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Collaborative learning |
Traballos en grupos pequenos |
Oral presentation |
Presentación e defensa pública dos traballos |
Workbook |
Lecturas recomendadas de capitulos de libro |
Directed discussion |
Debate na clase sobre cada tema exposto |
Introductory activities |
Explicacións previas sobre qué facer y cómo |
Research (Research project) |
Elaboración dun proxecto |
Long answer / essay questions |
Exame de preguntas longas, dependendo do tamaño do grupo.
Si o tamaño do grupo llevaránse a cabo avaliación continua, si supera os 25 alumnos a avaliación será unha proba de ensaio na data marcada oficialmente. |
Document analysis |
Lecturas de artígos e libros |
Personalized attention |
Methodologies
|
Research (Research project) |
Collaborative learning |
|
Description |
Explicación na clase, elaboración e redacción dos alumnos dun caso práctico
Reparto de tarefas e recolección de datos |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Long answer / essay questions |
A8 |
Examen de resposta longa no caso de haber modalidade B de avaliación |
100 |
|
Assessment comments |
Opción A: (Con menos de 25 alumnos matriculados): A avaliación será contínua na convocatoria de maio. Observación: Restaránse dous puntos da seguinte convocatoria a aqueles alumnos que mostren falta de competencia: honestidade; visibilizada en accións como copiar nun exáme, entregar traballos de anos anteriores, copiarse ou non citar fontes. Esta, ao igual que todas as competencias derivadas de actitudes serán expostas aos alumnos de forma detallada, por non caber nesta aplicación: respeto polo profesor e os compañeiros; presionar (directa ou indirectamente) ao profesor para ter unha avaliación favorable con respecto ao resto da clase, etc. OPCIÓN B: (Con mais de 25 alumnos matriculados) - 100% da nota provirá dun examen teórico, suxeito ás mesas observacións anteriores. Ambas opcions están suxeitas ás mismas condiciós xerais e observacións, tanto en maio como en xullo.
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
Strategic Management of Human Resources/760492014 | Leadership and Management Skills/760492017 |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
Entrepreneurship/760492020 | Conflict Resolution Measures/760492024 |
|
Subjects that continue the syllabus |
Internship/760492026 | Master Thesis/760492027 |
|
Other comments |
<p>Ter cursado técnicas de investigación social para a parte do traballo de&nbsp;campo.</p> |
|