Study programme competencies |
Code
|
Study programme competences / results
|
A1 |
Marco normativo regulador das relacións laborais. |
A13 |
Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. |
A14 |
Seleccionar e xestionar información e documentación laboral. |
A20 |
Realizar funcións de representación e negociación en diferentes ámbitos das relacións laborais. |
A27 |
Asesoramento a organizacións sindicais e empresariais, e aos seus afiliados. |
A30 |
Representación técnica no ámbito administrativo e procesual e defensa ante os tribunais. |
A31 |
Aplicar os coñecementos á práctica. |
A33 |
Comprender o carácter dinámico e cambiante das relacións laborais no ámbito nacional e internacional. |
B1 |
Resolución de problemas. |
B4 |
Capacidade de xestión da información. |
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B12 |
Motivación para a calidade. |
B13 |
Adaptación a novas situacións. |
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
Learning aims |
Learning outcomes |
Study programme competences / results |
A1 Marco normativo regulador das relacións laborais. |
A1
|
|
|
A13 Transmitir e comunicarse por escrito e oralmente usando a terminoloxía e as técnicas adecuadas. |
A13
|
|
|
A14 Seleccionar e xestionar información e documentación laboral. |
A14
|
|
|
A20 Realizar funcións de representación e negociación en diferentes ámbitos das relacións laborais. |
A20
|
|
|
A27 Asesoramento a organizacións sindicais e empresariais, e aos seus afiliados. |
A27
|
|
|
A31 Aplicar os coñecementos á práctica. |
A31
|
|
|
A30 Representación técnica no ámbito administrativo e procesual e defensa ante os tribunais. |
A30
|
|
|
A33 Comprender o carácter dinámico e cambiante das relacións laborais no ámbito nacional e internacional |
A33
|
|
|
B1 Resolución de problemas. |
|
B1
|
|
B4 Capacidade de xestión da información. |
|
B4
|
|
B6 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B6
|
|
B12 Motivación para a calidade. |
|
B12
|
|
B13 Adaptación a novas situacións. |
|
B13
|
C1
|
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1
|
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
C7
|
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
Contents |
Topic |
Sub-topic |
UNION LAW |
1. Law Association. Concept. Content, characters. Evolution histórica.Las Relatións laborales.Los unions, classification concept elements.
2. The sources of Union law. international sources. EU sources. national sources. Hierarchy of norms and conflicts between them.
3. Association of Comparative Law. The liberal system of Union law. Employment law in Europe. The Anglo-Saxon law Union. unionism internationally.
4. Business associations and other professional organizations. Business associations: history, characteristics and legal regulations. Professional associations. Professional associations and other organizations collective. |
FREEDOM OF ASSOCIATION |
1. Freedom of association. Individual freedom of association and trade union autonomy and normative content. Unity and plurality. The right to freedom of association of public servants. The right of free association of public officials. Exclusions and limitations.
2. The union legal regime. The constitution of the union. Contents of the statutes. Processing. The responsibility of the union.
3. The most representative unions. Notion and Purpose of FIG. The different levels of representation. Privileges.
4. The protection of freedom of association. The administrative supervision. The judicial protection. (Labor, and criminal) International protection of freedom of association. |
REPRESENTATION OF EMPLOYEES IN THE COMPANY.
|
1. The unitary representation of employees in the company. Councils and delegates. Election rules, Operation of the representative bodies. The representative mandate. Competencies. Garantías.El right of representation of public officials. The right of assembly. Legal regulation. Procedure. Limitations.
2. Union representation in the company. Rules. Union sections: constitution and rights. Stewards: designation, rights and guarantees |
IINSTITUTIONAL ACTION |
1. Institutional action. The Economic and Social Council and the Councils of Autonomous character. Social Cooperation.
2. Perspectives on Gender Equality sindicalismo.Políticas unions. |
Planning |
Methodologies / tests |
Competencies / Results |
Teaching hours (in-person & virtual) |
Student’s personal work hours |
Total hours |
Directed discussion |
B4 B6 B13 C7 |
3 |
10 |
13 |
Case study |
A20 A27 A30 A31 B1 |
9 |
18 |
27 |
Oral presentation |
A13 |
2 |
7 |
9 |
Objective test |
A1 A33 C1 |
3 |
9 |
12 |
Supervised projects |
A14 B12 C8 |
6 |
42 |
48 |
Guest lecture / keynote speech |
C8 |
30 |
10 |
40 |
|
Personalized attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
(*)The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies |
Methodologies |
Description |
Directed discussion |
Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aínda que poden estar coordinados por un moderador. |
Case study |
Metodoloxía onde o suxeito enfróntase ante a descrición dunha situación específica que expón un problema que ha de ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Oral presentation |
Metodoloxía onde o suxeito enfróntase ante a descrición dunha situación específica que expón un problema que ha de ser comprendido, valorado e resolto por un grupo de persoas, a través dun proceso de discusión. O alumno sitúase ante un problema concreto (caso), que lle describe unha situación real da vida profesional, e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través dun proceso de discusión en pequenos grupos de traballo. |
Objective test |
Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe, cuxo trazo distintivo é a posibilidade de determinar se as respostas dadas son ou non correctas. Constitúe un instrumento de medida, elaborado rigorosamente, que permite avaliar coñecementos, capacidades, destrezas, rendemento, aptitudes, actitudes, intelixencia, etc. É de aplicación tanto para a avaliación diagnóstica, formativa como sumativa.
A proba obxectiva pode combinar distintos tipos de preguntas: preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Tamén se pode construír cun só tipo dalgunha destas preguntas |
Supervised projects |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
Guest lecture / keynote speech |
Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución de algunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe.
A clase maxistral é tamén coñecida como “conferencia”, “método expositivo” ou “lección maxistral”. Esta última modalidade sóese reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais, cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo da palabra como vía de transmisión da información á audiencia. |
Personalized attention |
Methodologies
|
Supervised projects |
Directed discussion |
Case study |
Oral presentation |
Objective test |
Guest lecture / keynote speech |
|
Description |
Study and training in the use of sources of law. through the information and guidance of the teacher in handling legal texts, case law.
Teacher Participation in discussions to develop critical aspect of the student. Through mentoring in which the teacher guides, monitors and corrects trabaljo conjunction with student.
To train students in the practical resolution of theoretical issues and exposure.
Help choosing complementary to the knowledge acquired in the classroom to their exposure and individual presentation or roundtable topics.
New techniques anddevelopment metodolojias in the lecture. |
|
Assessment |
Methodologies
|
Competencies / Results |
Description
|
Qualification
|
Supervised projects |
A14 B12 C8 |
Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe.
Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. |
20 |
Directed discussion |
B4 B6 B13 C7 |
Discusión dirigida Discusió e dasanrolo de temas del progrma y actuales de las relacions colectivas |
4 |
Case study |
A20 A27 A30 A31 B1 |
Studio, termination and defense cocretos cases on agenda items. |
8 |
Oral presentation |
A13 |
Methodology where the student is faced with the description of a specific situation that poses a problem to be understood, appreciated and solved by a group of people through a process of discussion. The student stands before a specific problem (case) that describes a real situation of working life, and should be able to analyze a series of facts relating to a particular field of knowledge or action, to reach a reasoned through a process of discussion in small working groups decision. |
2 |
Objective test |
A1 A33 C1 |
Written test used for the assessment of learning, whose distinctive feature is the ability to determine whether the answers are correct or not. It is a measuring instrument, carefully prepared, designed to measure knowledge, skills, abilities, performance, skills, attitudes, intelligence, etc.. It applies to both the diagnostic, formative and summative assessment.
The objective test can combine different types of questions: multiple-choice questions, management, short answer, discrimination, complete and / or association. You can also build one type of any of these questions |
60 |
Guest lecture / keynote speech |
C8 |
oral xhibition complemented by the use of media and the introduction of some questions to the students, in order to impart knowledge and facilitate learning.
The master class is also known as "lecture", "lecture method" or "lecture". This last method is usually reserved for a special type of lesson taught by a teacher on special occasions, with a content that represents the original development and based on the almost exclusive use of the word as a means of transmitting information to the audience. |
6 |
|
Assessment comments |
The students that have recognised dedication part time of this matter,
(whenever said recognition was official) will have the possibility to surpass
the same through a theoretical examination-practical that will carry out in the
dates established officially by the Faculty and will have to present to assist
to the same a attache case with all the exercises that do him arrive through
the platform moodle. Regarding the second announcement the requirements will be
the same that in the first announcement. All on a score of 9.
|
Sources of information |
Basic
|
RODRIGUEZ PILERO M. Y otros (Última edición). Comentarios a la Ley de Libertad Sindical . Tecnos
OJEDA AVILÉS. A. (Última edición). Compendio de Derecho Sindical. Tecnos
MARTÍNEZ GIRON, J., ARUFE VARELA, A., CARRIL VCÁZQUEZ, X.M. (Última edición). Derecho del Trabajo. Netbiblo
SALA FRANCO, T. Y ALBIOL MONTESINOS (Última edición). Derecho sindical . Tirant lo Blanch
GARCÍA ABELLAN (Última edición). Derecho Sindical . Universidad de Murcia
MOLERO MANGLANO.C (Última edición). Derecho Sindical. Dykinson
AGRA VIFORCOS, B. Y FERNÁNDEZ FERNÁDEZ, R. (Última edicion). Introdución al Derecho Colectivo Sindical. EOLAS EDICINES
GARCIA MURCIA, J. (ültima edicción). Librtad Sindical y otros Derechos de acción colectiva de trabajadores y empresarios. Aranzadi
PARDELL VEÁ, A. (Última edición). Los Derechos Sindicales en la Carta Social europea. BOSCH
GARCÍA NINET J.I, (ültima edición). Manual de Derecho Sindical. Atelier
VIDA SORIA, MONEREO PÉREZ, MOLINA NAVARRETE Y MORENO VIDA (Úlltima edición). Manual de Derecho Sindical. Comares
MONEREO PÉREZ J.L. (ültima Edición). Manual de Derecho Sindical. Comares |
|
Complementary
|
TEXTOS LEGALES (). LEGISLACIÓN LABORAL BASICA. ARANZADI, TECNOS |
|
Recommendations |
Subjects that it is recommended to have taken before |
|
Subjects that are recommended to be taken simultaneously |
|
Subjects that continue the syllabus |
|
Other comments |
In order to contribute to a responsible environment, from this subject it is intended to contribute, using only the essential paper, in the case of exams and some important work, everything else will be done electronically.
Sustainability and the gender angle are present in this matter to help create a citizenship committed to equality. It is intended to integrate the gender perspective in this teaching to identify the experiences and contributions of men and women in the world of Procedural Law.
Everything planned here will be carried out in the form of continuous assessment and in the event of an emergency electronically through teams |
|