Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||
Asignatura (*) | Prevención y Gestión de Riesgos Laborales II | Código | 760G01024 | ||||
Titulación |
|
||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | ||
Grado | 2º cuatrimestre |
Tercero | Obligatoria | 6 | |||
Idioma |
|
||||||
Modalidad docente | Presencial | ||||||
Prerrequisitos | |||||||
Departamento | Dereito Público Enxeñaría Naval e Industrial |
||||||
Coordinador/a |
|
Correo electrónico |
|
||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||
Web | |||||||
Descripción general | O obxectivo principal é proporcionar ao estudante unha visión das condicións de traballo e a súa incidencia na seguridade e saúde dos traballadores. Proporcionarase formación nas diferentes tecnicas de hixiene industrial, ergonomia e psicosociologia aplicada para combater os riscos laborais e no coñecemento do marco normativo español en materia de prevención de riscos. Asímismo proporcionarase formación para saber organizar e xestionar a prevencion de riscos dentro da empresa. | ||||||
Plan de contingencia |
1.Modificación nos contidos - Non realizaranse cambios. 2.Metodoloxías - Sesión maxistral. - Aprendizaxe colaborativo (computa na avaliación), a través de Teams e Moodle. - Taller, a través de Teams e Moodle. - Proba mixta (computa na avaliación): Cuestionario realizado a través de Moodle. 3.Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Correo electrónico: Diariamente, para facer consultas e/ou solicitar encontros virtuais para resolver dubidas. - Moodle: Semanalmente, para o desenrolo dos contidos teóricos da materia. - Teams: # sesión en grupo para o avance dos “contidos teóricos” e o “estudo de casos” na franxa horaria asignada á materia no calendario de aulas da facultade. # sesión en grupo para actividades de “aprendizaxe colaborativo” e “taller” na franxa horaria asignada á materia no calendario de aulas da facultade. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades de aprendizaxe do alumnado para desenvolver o traballo da materia. 4.Modificacións na avaliación Mantense as mesmas que figuran na guía docente, agás que: - A proba mixta realizarase a través do Moodle. - Aprendizaxe colaborativo, avaliado mediante a entrega de traballos e/ou cuestionarios a través do Moodle nas datas indicadas ao longo do curso. Observaciones de evaluación: Para o cálculo final da nota dos alumnos: Proba mixta: 70 % Aprendizaxe colaborativo: 30% A "Dispensa Académica" non exime ao estudante a tempo parcial da participación nas actividades enmarcadas na avaliación global da materia. 5.Modificaciones en la bibliografía o webgrafía Non realizaranse cambios. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías |