Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||||||
Asignatura (*) | Química Orgánica 2 | Código | 610G01027 | ||||||||||
Titulación | |||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | |||||||||
Idioma |
|
||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||
Departamento | Química |
||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||
Web | |||||||||||||
Descrición xeral | A materia Química Orgánica 2 é unha continuación na enseñanza da Química Organica impartida en Química Orgánica 1. Nesta materia continuase o estudio da estructura e reactividade dos compostos orgánicos clasificados por grupos funcionais. | ||||||||||||
Plan de continxencia |
Plan de continxencia de Química Orgánica 2. curso 2021-2022 En caso de problemas de capacidade nos espazos designados para a realización de actividades presenciais, reservaranse espazos adicionais nos que os estudantes poidan seguir as actividades a través da plataforma TEAMS. No caso de actividades prácticas, os grupos dividiranse segundo a capacidade do laboratorio. No caso de suspensión da actividade presencial: 1. Modificacións dos contidos Non se farán cambios 2. Metodoloxías * Metodoloxías docentes que se manteñen Todas as metodoloxías mantéñense e adáptanse dun xeito non presencial e desenvólvense na aula virtual de Moodle e Teams. * Metodoloxías docentes que se modifican ¬ - Sesións maxistrais: realizaranse a través da plataforma Teams e gravaranse e aloxaranse en Microsoftstream. A ligazón estará dispoñible en Moodle. - Seminarios: realizaranse a través de equipos e tamén se gravarán e almacenarán en Teams. O uso das plataformas Moodle e BACON permanece inalterado. –Talleres: os estudantes deben enviar os seus traballos a través da plataforma Moodle e organizaranse sesións en liña. Ademais, pode solicitar o envío de tarefas usando a plataforma Teams ou explicacións orais. - Prácticas de laboratorio: as ensinanzas prácticas realizaranse en liña seguindo as experiencias realizadas polo profesor. As actividades dos estudantes permanecerán inalteradas. - Proba mixta: realizada a través da plataforma Moodle 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Rastrearanse as actividades mediante ordenadores, moodle e correo electrónico. - Correo electrónico: permanente. - Moodle: diario; segundo as necesidades do alumnado. - Equipos: sesións maxistrais, seminarios e titorías. 4. Cambios na avaliación No caso de suspensión temporal de actividades presenciais, a avaliación realizarase segundo as seguintes porcentaxes variables segundo a porcentaxe de ausencias: Prácticas de laboratorio: 15% Seminarios: 15% Obradoiros: 20% -40% Proba mixta: 30-50% * Comentarios de avaliación: Mantéñense observacións sobre a avaliación desta guía didáctica 5. Modificacións de bibliografía ou webografía Recoméndase empregar a plataforma de libros electrónicos (elibro) á que se pode acceder en diferentes libros de Química Orgánica Xeral. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |