Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||
Asignatura (*) | Socioloxía | Código | 611G01003 | ||||||
Titulación | |||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | |||||
Idioma |
|
||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||
Prerrequisitos | |||||||||
Departamento | Socioloxía e Ciencias da Comunicación |
||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||
Web | |||||||||
Descrición xeral | A Socioloxía Económica céntrase no estudo dos fenómenos económicos a través das referencias teóricas, modelos e variables explicativas propias da Socioloxía. Neste contexto, o obxetivo é, por unha banda, comprender os fundamentos epistemolóxicos e teóricos desta ciencia social e, por outro, promover a adquisición de criterios científicos, capacidade crítica e experiencia práctica, co fin de capacitar aos estudantes na comprensión e análise especializada da materia. | ||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións nos contidos: - Non se realizarán cambios. 2. Metodoloxías: *Metodoloxías docentes que se manteñen: Se manteñen todas pero adaptándoas á nova situación (a través de sesión virtuais e formato online). - Sesión maxistral (non computa na avaliación). - Obradoiro (computa na avaliación). - Presentación oral (computa na avaliación). - Traballos tutelados (computa na avaliación). - Atención personalizada (non computa na avaliación). - Proba obxetiva (computa na avaliación). *Metodoloxías docentes que se modifican: - Ningunha. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado: - Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguemento das actividades prácticas e dos traballos tutelados. - Campus Virtual: Diariamente. Segundo a necesidade do alumnado para formular consultas, acceder ós materiais necesarios para o seguemento da materia e o desenrolo das actividades prácticas e traballos. - Teams: Tantas como demande o alumnado para: a/ comprobar o avance nos contidos teóricos da materia; b/ facer un seguimento e proporcionar apoio na realización das prácticas e traballos tutelados. Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado ás necesidades da aprendizaxe do alumnado para desenvolver o traballo da materia. Se organizará unha sesión semanal co fin de aclarar dúbidas sobre o contido da materia correspondiente á semana anterior e sobre o contido das actividades prácticas que se estén a realizar en cada momento. Ademáis, establecerase un horario de atención en tutorías para consultas que poderánse realizar individualmente e en grupos reducidos. 4. Modificacións na avaliación: - Ningunha. Se manterá o sistema de avaliación en base os criterios establecidos na Guía Docente. A única modificación na forma de avaliación será que a proba obxetiva, no mesmo formato e data, realizarase de modo online. Das actividades e traballos presentados valoraráse: ? A profundidade, reflexión e capacidade crítica. ? O dominio das fontes utilizadas. ? O tratamento dunha linguaxe propia do contexto disciplinar. ? A utilización de fontes documentais complementarias e actuais. ? A presentación e a claridade da exposición. - A ausencia de plaxio no contido. *Observacións de avaliación: - Mantéñense as mesmas que figuran na Guía Docente. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía - Non se realizarán cambios xa que os estudantes disporán de todos os materiais necesarios para o seguemento e desenrollo da materia no Campus Virtual. |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |