Datos Identificativos | 2021/22 | ||||||||||
Asignatura (*) | Principios de Facenda Pública | Código | 611G01021 | ||||||||
Titulación | |||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | |||||||
Idioma |
|
||||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||
Departamento | Economía |
||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||
Web | |||||||||||
Descrición xeral |
Esta materia introductoria abarca temáticas relacionadas co ensino de: *. A análise do comportamento económico dos suxeitos individuais e das empresas na súa relación co sector público. *. A análise económica dos gastos públicos e o orzamento. *. A análise económica dos ingresos públicos. O seu principal obxectivo é o de servir de introdución ás demais materias que se cursarán no grado en Economía que teñen que ver, directa ou indirectamente, coa actividade económica e financeira do sector público. |
||||||||||
Plan de continxencia |
1. Modificacións de contido: Non se farán cambios. 2. Metodoloxías * Metodoloxías de ensino que se manteñen Sesión maxistral –Traballos tutelados (con atención personalizada) (computados na avaliación) -A atención personalizada * Metodoloxías de ensino que se modifican Non se farán cambios. 3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes: Correo electrónico: a petición do estudante e cando o requira o horario lectivo. Empregarase para facer consultas, solicitar reunións virtuais, para resolver dúbidas e para realizar o seguimento necesario dos traballos supervisados. –Moodle: O mesmo uso que no caso anterior. Dependendo das necesidades dos estudantes, realizaranse "foros temáticos asociados aos módulos" da materia para formular as consultas requiridas. -Teams: de 1 a 2 sesións semanais para supervisar e apoiar o traballo supervisado. 4. Modificacións en avaliación 1. Se houbese a posibilidade de realizar a proba: exame (60%) e avaliación continua (40%). 2. En calquera outro caso: Traballos tutelados (100%): En relación cos traballos supervisados, valoraranse as seguintes: -Adaptación metodolóxica das propostas de traballo. –A profundidade do contido. O uso de fontes actuais e complementarias. A presentación con claridade expositiva. . Avaliación observacións: (Paraoalumnadocondedicacióncompleta, alumnadoatempoparcial, requisitosparasuperaramateria, condiciónsdaavaliaciónna2ªoportunidade, etc) Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, agás que: Deixaranse de computar e puntuar a asistencia. REQUISITOSPARASUPERARAMATERIA) Elaboraciónepresentacióndostraballosdepequenogrupo (100%): 1.Asistireparticiparregularmentenasactividadesdaclase.2.Obterunhapuntuacióndo50% dopesodecadaunhadaspartesobxectodeavaliación (traballostutela dous) .3.Envíase a gardas de garda expostas en todos os ataques indicados. 4. A oportunidade por desidia será sometida aos mesmos criterios. 5. Modificacións da bibliografía ou da webgrafía: -Sen cambios. |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |